Головна » Блог » Браузер Safari від Apple буде блокувати Google Analytics

Браузер Safari від Apple буде блокувати Google Analytics

26.06.2020

Редакція: Маріанна. Автор: Галина Мардус


Нова функція в звіті Apple Safari Privacy Report в MacOS Big Sur показує, що браузер тепер блокує Google Analytics від відстеження користувачів на веб-сайтах.

Google Analytics є одним з найпопулярніших сервісів відстеження та аналізу, що використовуються мільйонами веб-сайтів.

У понеділок, під час свого виступу на WWDC 2020 року, Apple анонсувала набір нових функцій конфіденційності в версії Safari для MacOS Big Sur. Він включає інформацію про те, які трекери заблоковані на сайті.

Як зазначив у своєму твіттері технічний аналітик Бенедикт Еванс, в звіті зазначено, що Apple Safari Intelligent Tracking Prevention 2.0 офіційно блокує Google Analytics.

Браузер Safari от Apple будет блокировать Google Analytics

Інші аналітики ж відзначають, що нова функція в повному обсязі блокує Google Analytics. Замість цього вона блокує завантаження сторонніх файлів cookie для відстеження та cross-site запитів в Google Analytics. Власні файли cookie Google Analytics не заблоковані, тому вони все одно будуть функціонувати.

Зміна налаштувань конфіденційності Google Analytics – це всього лише частина ширшої стратегії просування Apple до конфіденційності. Так, наприклад, згідно зі звітом за грудень 2019 року, функція інтелектуального відстеження Safari дозволила знизити ціни на цільову рекламу на 60%.

Все ще не налаштували аналітику для свого сайту? Ми готові допомогти відстежувати конверсії правильно! Залишайте заявку і наші експерти допоможуть вирішити проблему!

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності