Головна » Блог » Facebook випередив Google за якістю реклами мобільних додатків, але за неї треба дорожче платити ‒ дослідження AppsFlyer

Facebook випередив Google за якістю реклами мобільних додатків, але за неї треба дорожче платити ‒ дослідження AppsFlyer

15.10.2020

Ольга Коцофане


Нещодавно дослідницька компанія AppsFlyer представила щорічний рейтинг медіаджерел для реклами мобільних додатків Performance Index. У дослідженні використовувалися дані близько 495 майданчиків і 14 000 додатків з січня по червень 2020 року. Згідно з опублікованими даними, великі компанії Google і Facebook продовжують домінувати на ринку, охоплюючи найбільшу частину ринку неорганічних установок. Так, пошуковик і соціальна мережа зайняли перші місця в 79% категорій за ступенем впливу і 82% категорій за обсягами реклами.

Однак лідером за якістю реклами мобільних додатків став саме Facebook, з великим відривом випередивши за кількістю установок свого головного конкурента – Google. При цьому вартість конверсій в Facebook виявилося вище. Це особливо помітно в категорії ігрових додатків, де ціна кліків значно перевищує конкурентів в Північній і Латинській Америці, а також в Європі. Google продемонстрував високий цінник тільки в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, а також в категорії неігрових додатків.

У розбивці по платформах AppsFlyer розподілив медіаджерел наступним чином: Google лідирує за кількістю установок для ОС Android, а Facebook ‒ iOS.

Ринок реклами мобільних додатків

Дослідження ринку платформ для просування мобільних додатків

В аналізі ігрової вертикалі Google лідирує в рейтингах екшн, пригодницьких, настільних і карткових ігор, а Facebook виявився більш ефективним для просування ігор в категоріях Puzzle, Simulation, Social Casino, Sports, Strategy і Word. Серед неігрових категорій популярна соціальна мережа «контролює» ринок реклами додатків у сфері розваг, здоров’я та фітнесу, фотографії та покупок, в той час, як Google очолює соціальні та комунальні послуги.

Серед інших лідерів, які забезпечують високу якість користувачів для мобільних додатків, ‒ Apple Search Ads і Snapchat, що займають 3-е і 4-е місця в глобальному рейтингу крос-платформених потужностей відповідно. У неігровому рейтингу себе успішно зарекомендували Twitter (5-е місце в Android і 6-е місце в iOS) і TikTok For Business, який посів 4-е місце.

Також варто згадати платформу Unity Ads, яка теж показує високі результати у сфері просування ігор і мобільних додатків.

«Unity Ads раптово вийшла на перше місце в трійці гігантів у сфері мобільної реклами в іграх  (ironSource, AppLovin и Unity Ads)»,— зазначає в своєму рейтингу AppsFlyer. 

Домогтися цього майданчику вдалося за рахунок різкого стрибка об’ємних показників утримання користувачів, хоча за показниками якості компанія все ще залишається на останньому місці серед лідерів.

Нагадаємо, що раніше ми докладно розповіли про просування мобільного застосування в Facebook App Ads, в якому домоглися зниження ціни за установку на 83%.

 

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності