Facebook випередив Google за якістю реклами мобільних додатків, але за неї треба дорожче платити ‒ дослідження AppsFlyer
15.10.2020
Нещодавно дослідницька компанія AppsFlyer представила щорічний рейтинг медіаджерел для реклами мобільних додатків Performance Index. У дослідженні використовувалися дані близько 495 майданчиків і 14 000 додатків з січня по червень 2020 року. Згідно з опублікованими даними, великі компанії Google і Facebook продовжують домінувати на ринку, охоплюючи найбільшу частину ринку неорганічних установок. Так, пошуковик і соціальна мережа зайняли перші місця в 79% категорій за ступенем впливу і 82% категорій за обсягами реклами.
Однак лідером за якістю реклами мобільних додатків став саме Facebook, з великим відривом випередивши за кількістю установок свого головного конкурента – Google. При цьому вартість конверсій в Facebook виявилося вище. Це особливо помітно в категорії ігрових додатків, де ціна кліків значно перевищує конкурентів в Північній і Латинській Америці, а також в Європі. Google продемонстрував високий цінник тільки в Азійсько-Тихоокеанському регіоні, а також в категорії неігрових додатків.
У розбивці по платформах AppsFlyer розподілив медіаджерел наступним чином: Google лідирує за кількістю установок для ОС Android, а Facebook ‒ iOS.
В аналізі ігрової вертикалі Google лідирує в рейтингах екшн, пригодницьких, настільних і карткових ігор, а Facebook виявився більш ефективним для просування ігор в категоріях Puzzle, Simulation, Social Casino, Sports, Strategy і Word. Серед неігрових категорій популярна соціальна мережа «контролює» ринок реклами додатків у сфері розваг, здоров’я та фітнесу, фотографії та покупок, в той час, як Google очолює соціальні та комунальні послуги.
Серед інших лідерів, які забезпечують високу якість користувачів для мобільних додатків, ‒ Apple Search Ads і Snapchat, що займають 3-е і 4-е місця в глобальному рейтингу крос-платформених потужностей відповідно. У неігровому рейтингу себе успішно зарекомендували Twitter (5-е місце в Android і 6-е місце в iOS) і TikTok For Business, який посів 4-е місце.
Також варто згадати платформу Unity Ads, яка теж показує високі результати у сфері просування ігор і мобільних додатків.
«Unity Ads раптово вийшла на перше місце в трійці гігантів у сфері мобільної реклами в іграх (ironSource, AppLovin и Unity Ads)»,— зазначає в своєму рейтингу AppsFlyer.
Домогтися цього майданчику вдалося за рахунок різкого стрибка об’ємних показників утримання користувачів, хоча за показниками якості компанія все ще залишається на останньому місці серед лідерів.
Нагадаємо, що раніше ми докладно розповіли про просування мобільного застосування в Facebook App Ads, в якому домоглися зниження ціни за установку на 83%.