Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

24.03.2021

Ольга Коцофане


Будь-яка ніша в мережі заповнена сотнями (а то й тисячами) сайтів, які створюють у рамках однієї й тієї самої теми, що й ваш вебпроєкт. Ці майданчики умовно можна розділити на 3 категорії:

  • безпосередні конкуренти;
  • сайти, з якими у вас є спільні цілі та інтереси;
  • інші інформаційно-контентні проєкти (йдеться про форуми, блоги, новинні портали тощо).

Ресурси з останньої категорії заробляють не шляхом реалізації послуг/товарів, а за допомогою продажу реклами. І саме ці майданчики є вашими помічниками в контексті залучення уваги цільових користувачів. 

Переваги співпраці з ними:

  • розширення списку точок комунікації з цільовою аудиторією у видачі пошукових систем;
  • як уже йшлося вище, привернення уваги до свого сайту;
  • збільшення кількості цільових переходів;
  • підвищення впізнаваності брендового рішення.

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Інші причини, через які необхідно розширювати межі обраної ніші за допомогою сторонніх ресурсів:

  1. Можливість уникнути “канібалізації” пошукових запитів (роз’яснення: один посадковий вебдокумент задовольняє лише невелику частину пошукового користувацького попиту, а створення низки сторінок, заточених під ті самі ключі, загрожує “канібалізацією” пошукових запитів. Використання зовнішнього інструментарію якраз зможе запобігти виникненню цього явища, щоб сайт утримував високі та середні позиції).
  2. Додатковий захист (у разі непередбаченого падіння позицій вашого ресурсу в пошуку ви, як і раніше, продовжите взаємодіяти з аудиторією завдяки додатковим переходам зі сторінок у межах інших майданчиків).
  3. Суттєве розширення меж ніші (все просто: що частіше назва вашого бренду фігуруватиме у видачі, то більше можливостей для комунікації з цільовими користувачами ви отримаєте. Ба більше, за правильного підходу ви відчутно піднімаєте видимість сайту: з одного запиту можна отримати не 1, а 2–4 рядки у видачі).
  4. Взаємодія з різними цільовими групами (йдеться про користувачів з різними інтересами, які вважають за краще дивитися/слухати контент, а не читати його, й навпаки).


 

Стандартний метод збільшення видимості сайту

Метод цей ґрунтується на адаптації тематичних рішень, які вже є, а також на розробці нового контенту в рамках орієнтування на зовнішні платформи, які вас цікавлять. Головне, щоб ці платформи показувалися аудиторії за ключовими для вашого бізнесу запитами.

Алгоритм дій:

  • вивчаємо видачу з ключовими цільовими запитами, звертаємо увагу як на високу, так і на середню позицію;
  • потім складаємо список сайтів, у межах яких є можливість розробити посадкові сторінки в контексті розв’язання власних комерційних завдань (лонгрідів, кейсів, статей тощо);
  • домовляємося про можливість реалізації та отримання зворотного посилання (на авторитетних майданчиках ця послуга часто платна);
  • створюємо контент, оптимізований під ключові запити бренду й розміщуємо на сайті.

Важливо! Завжди перевіряйте кількість і якість трафіку майданчиків-донорів. Для цього можна використовувати такі сервіси як Similarweb і Serpstat.



 

Як ще сторонні ресурси можуть допомогти в просуванні сайту?

1. Соціальні мережі.

Це бюджетний і простий у використанні канал, здатний підняти видимість сайту та домогтися додаткового рейтингу у видачі. Достатньо створити на відповідній за цільовою аудиторією платформі ваш акаунт і регулярно публікувати туди контент. Сторінки в соцмережах з’являються в пошуку доволі швидко (ба більше, якщо до них додати відомості в рамках локальної пошукової видачі, у вас є всі шанси на заповнення її стартового сегмента).

2. YouTube.

Платформа дуже перспективна як отримання додаткових позицій у пошуку, але витратна. Сам собою YouTube є вже повноцінним пошуковим сервісом з компонентами соціальної платформи. Ви зможете привертати увагу аудиторії як у межах відеосервісу, так і в органічній видачі, оскільки відеоматеріали з YouTube також демонструються в ній за ключовими запитами. І ще один плюс свого каналу на YouTube — це можливість перелінкування текстового контенту на сайті з відеороликами, а також їхня інтеграція на сторінку. Це дає змогу зробити сторінку ще більш релевантною запиту, що позитивно позначиться на видимості сайту.

3. Тематичні групи в соцмережах.

У цьому випадку стабільно працює правило: що популярніший та ширший інтернет-сегмент, у якому ви розвиваєте бізнес, то більше майданчиків вам вдасться відшукати для публікацій.

Для того щоб усе спрацювало правильно, вам потрібно:

  • підібрати спільноти, які читають ваші цільові користувачі;
  • створити контент під їхній запит;
  • поділитися публікацією з аудиторією.


4. Рейтинги та каталоги.

Рейтинги та каталоги — найперші джерела зовнішніх посилань для сайтів. Їхній вплив на ранжування досі доволі великий. Тому поява в авторитетному рейтингу може суттєво вплинути на видимість сайту в пошуку. Крім того, розміщення в них часто абсолютно безкоштовне.

Мінус цього каналу в тому, що реально хороших каталогів залишилося не так багато. Більшість із них застаріли й не мають тієї відвідуваності, що кілька років тому.

5. Інтеграція в сторонні контентні рішення.

Йдеться про сайти, з якими у вас можуть бути різні цілі, але схожа аудиторія. Щоб вибрати найпопулярніші з них, попередньо проведіть аналіз видимості. Впровадитися можна трьома способами: за бартером (взаєморозміщення контенту), платно (згідно з прайсом ресурсу) і на дружніх засадах (що теж доволі поширене явище). Формати контенту можуть бути найрізноманітніші:

  • спецпроєкт;
  • дайджест;
  • огляд сервісу/продукту;
  • участь у вебінарі;
  • авторська колонка;
  • кейс;
  • інтерв’ю тощо.

Як показує практика, такі інтеграції дають динамічний посів у соцмережах, додатковий брендовий трафік і, як наслідок, планомірне збільшення позицій.

Важливо! Збільшення посилальної маси — невід’ємна частина щомісячних робіт із SEO-просування. Не можна один раз закупити посилання або безкоштовно розміститися у кількох десятків партнерів, отримати трафік і перестати нарощувати обсяги беклінків. З часом і з різних причин зворотні посилання зникають, тому не можна зупинятися на досягнутому. Потрібно регулярно приділяти час аналізу видимості та робити з нього своєчасні висновки.

 

Як аналіз конкурентів може допомогти з підвищенням видимості сайтів

Щоб отримати повне уявлення про свою нішу, необхідно проводити аналіз видимості конкурентів. Так ви зможете отримати безліч корисної інформації про тактики просування, які використовуються у вашій сфері, оцінити конкурентоспроможність обраних ключових слів, підглянути стратегію зовнішньої оптимізації.

Для аналізу видимості ваших конкурентів можна вивчити ресурси вручну, при цьому особливо цікаво буде поглянути на сайт очима клієнта: оцінити його юзабіліті, зовнішній вигляд, доступність інформації. Щоб проаналізувати реальні показники конверсії та побачити інші важливі цифри, зверніться до програмних інструментів.

 

Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах

Кожне розміщене посилання рекомендуємо пропускати через призму якості за такими критеріями:

  • Природність. Пошукові роботи вже навчилися розуміти контекст і не зчитують незграбні згадки як корисні користувачеві. Для підвищення видимості сайту посилання мають бути оточені LSI-словами, які будуть релевантні розміщеному за посиланням контенту;
  • Потенціал переданої ваги. Посилання сприяють передачі ваги від донора до сайту, що просувається. Шанси на позитивні зміни в ранжуванні вищі, якщо джерело посилання має високу оцінку трасту. Тобто пошукові системи довіряють цьому ресурсу. Для вимірювання показника можна використовувати Moz, Checktrust або той же Serpstat.
  • Збіг за тематикою. Якщо основний контент на сайтах донора й акцептора має схожість, то тематичний індекс цитування (тІЦ) останнього зростатиме.
  • Обсяг посилань у межах одного донора. Оптимальним вважається розміщення від 1 до 4 посилань на сайті авторитетного донора. Більша кількість отримуватиме мінімум ваги. Але, знову ж таки, тут потрібно розділяти розміщення зовнішніх посилань від того ж цитування.

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Почніть якісне SEO-просування з Webpromo!

Дізнайтеся вартість, терміни і перелік робіт для вашого проєкту

    Останні матеріали рубрики

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

    Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському ринку: маркетингові поради

    Як підприємствам з України досягти успіху на польському...

    Проаналізувавши отриманий завдяки Програмі досвід, було сформульовано практичні поради для підприємців, які планують працювати на...

    Просування інтернет-магазину: методи розкрутки з нуля

    SEO-просування — одна з найважливіших залишають просування інтернет-магазину. У цьому Гайд розберемося, з яких етапів вона складається,...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності