Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram. 6 способів для аналізу рекламних оголошень

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram. 6 способів для аналізу рекламних оголошень

26.08.2021

Олексій Бакуменко


Книга Остіна Клеона «Кради як митець» вчить креативності. Але автор, попри назву, не закликає красти ідеї. Це інструкція щодо пошуку інсайтів у вивченні чужих успіхів. Пишете пісні — слухайте музику. Складаєте поеми — читайте Байрона. Запускаєте рекламу — дізнайтесь, як це роблять інші!

У цій статті ми розповімо, як подивитися рекламні оголошення конкурентів у Facebook та Instagram за допомогою вбудованих механік соцмереж та з використанням сторонніх сервісів.

Зміст:

1. Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram

2. Як подивитися оголошення конкурентів в Facebook і Instagram?

3. Висновки

У цій статті ми розповімо, як подивитися рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram за допомогою вбудованих механік соцмереж і з використанням сторонніх сервісів.



 

Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram

Отримати інсайт під час перегляду чужої реклами — не єдина причина це робити. Розглянемо докладніше, як подивитись рекламу конкурентів в Інстаграм та ФБ, і навіщо це робити.

  • Щоб бути у тренді. Топові конкуренти не просувають застарілі товари та послуги. Спостерігайте за ними, щоб розуміти настрій ЦА.
  • Щоб відрізнятиметься від них. Пообіцяйте у рекламному оголошенні «вигідні умови», «100% якість» та «висококваліфікованих фахівців» — і загубитеся у стрічці серед такої ж безликої та нав’язливої ​​реклами.
  • Щоб не повторювати помилок. Знаходьте недоліки в оголошеннях конкурентів та уникайте їх у себе.
  • Щоб зробити краще. Скористайтеся слабкими місцями у рекламній стратегії конкурентів.

Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram Отримати інсайт під час перегляду чужої реклами — не єдина причина це робити. Розглянемо детальніше, навіщо потрібно моніторити рекламні кампанії конкурентів:

 

Як подивитися оголошення конкурентів в Facebook і Instagram?

При самостійному пошуку рекламних оголошень конкурентів ви отримуєте інформацію безкоштовно. Спеціалізовані послуги працюють за передплату з коротким пробним періодом. Перелічимо всі варіанти.

Через бізнес-сторінку

Якщо вас цікавить, як подивитися рекламу конкурентів у Фейсбук, зверніть увагу: соцмережа вважає інформацію про рекламні оголошення відкритою. Якщо її бачить цільова аудиторія, тоді нехай дивляться й інші користувачі. Для цього скористайтесь досить простим алгоритмом:

1. Перейдіть на бізнес-сторінку конкурента, рекламні оголошення якого хочете подивитися. Прогортайте її вниз.

Перейдіть на бізнес-сторінку конкурента, рекламні оголошення якого хочете подивитися. Пролистайте її донизу.

2. У блоці “Прозорість сторінки” натисніть кнопку “Всі”.

В блоці “Прозорість сторінки” натисніть на кнопку “Все”.

3. В розділі “Реклама на цій сторінці” оберіть опцію “Перейти до бібліотеки реклами”.

В розділі “Реклама на цій сторінці” оберіть опцію “Перейти в бібліотеку реклами”.

4. Гортайте далі сторінку, що відкрилася, і здійснюйте аналіз реклами конкурентів у Facebook.

Пролистайте далі сторінку, що відкрилася — перед вами рекламні кампанії обраного конкурента: запущені і завершені.

5. Скористайтеся фільтрами: мова оголошення, його тип, платформа показу та дата.

Скористайтеся фільтрами: мова оголошення, його тип, платформа показу і дата.

Аналіз реклами оголошень конкурентів дасть вам розуміння стратегії кампанії суперників та підкаже найуспішніші креативи. Facebook не покаже статистику, але якщо оголошення активне довше 3–4 тижнів — воно точно дає конверсії, оскільки ніхто не витрачатиме гроші на безрезультативну рекламну кампанію.

Через Facebook Ads Library

Щоб усім показувати рекламні оголошення відкрито, Facebook зібрав їх у Facebook Ads Lib, де також можна побачити і креативи Instagram.

Щоб усім показувати рекламні оголошення відкрито Facebook зібрав їх в Facebook Ads Lib, де можна також побачити і креативи Instagram.

Якщо вам потрібно переглянути рекламу конкурентів у Facebook, можна зайти в бібліотеку реклами Facebook безпосередньо. В інтерфейсі сервісу є пошуковий рядок. Виберіть країну, категорію реклами та введіть ключове слово або назву компанії/бренду в полі пошуку.

Ви можете зайти прямо в бібліотеку реклами Facebook. В інтерфейсі сервісу є пошуковий рядок. Виберіть країну, категорію реклами і введіть в поле пошуку ключове слово або назву компанії.

Тести показали, що над пошуком в Ads Library Facebook ще потрібно працювати: за ключовим запитом «книги» в топі виявилися креативи про тест-драйв професії таргетолога (ліворуч на скріншоті) та реклама онлайн-клубу статей (праворуч).

Тести показали, що над пошуком ще потрібно працювати: по ключу “книги” в топі опинилися креативи про тест-драйв професії таргетолога (зліва на скриншоті) і реклама онлайн-клубу статей (праворуч).

Пошук за назвою рекламодавця виявився точнішим. Запит «Книгарня “Є”» видав правильні результати:

Пошук за назвою рекламодавця виявився точнішим. Запит “Книгарня “Є” видав правильні результати:

Під креативами знаходиться кнопка «Інформація про оголошення»: укрупнене зображення креативу та дані про сторінку рекламодавця.

Під креативами знаходится кнопка “Інформація про оголошення”: збільшене зображення креативу і дані про сторінку рекламодавця.

Ще один спосіб потрапити до бібліотеки реклами — через мобільну версію Instagram. Зайдіть на бізнес-сторінку конкурента, натисніть три крапки біля назви та виберіть пункт «Інформація про обліковий запис». У вікні, перейдіть на вкладку «Активні оголошення».

Ще один спосіб потрапити в бібліотеку реклами — через мобільну версію Instagram. Зайдіть на бізнес-сторінку конкурента, натисніть три крапки біля назви, і виберіть пункт “Інформація про акаунт”. У вікні перейдіть на вкладку “Активні оголошення”. 

Ще один спосіб потрапити в бібліотеку реклами — через мобільну версію Instagram. Зайдіть на бізнес-сторінку конкурента, натисніть три крапки біля назви, і виберіть пункт “Інформація про акаунт”. У вікні перейдіть на вкладку “Активні оголошення”.  2

Ще один спосіб потрапити в бібліотеку реклами — через мобільну версію Instagram. Зайдіть на бізнес-сторінку конкурента, натисніть три крапки біля назви, і виберіть пункт “Інформація про акаунт”. У вікні перейдіть на вкладку “Активні оголошення”.  3

Ви не платите гроші за перегляд рекламних оголошень у Facebook та Instagram через бібліотеку реклами, але всі дії доводиться робити вручну самостійно. Це незручно при моніторингу великої кількості рекламних кампаній, і коли ви хочете побачити їхню динаміку.

Важливо! Немає налаштувань сповіщень про нові оголошення. Ви можете дізнатися про запуск реклами вашого конкурента лише якщо самі зайдете в Facebook Ads Lib на його сторінку.

Через цільову аудиторію конкурента

Це вилов на живця. Станьте “приманкою” для реклами конкурента: підпишіться на сторінку, лайкайте записи, досліджуйте сайт. Наприклад, спробуйте авторизуватись на сайті через Facebook. Якщо конкурент має інтернет-магазин, киньте там кошик з товарами, не завершивши покупку. Продемонструйте зацікавленість продуктом, і тоді алгоритм таргетингу вбудує у вашу стрічку його рекламне оголошення.

Зловіть на гарячому. Станьте приманкою для реклами конкурента: підпишіться на його сторінку, лайкайте записи, досліджуйте його сайт. Наприклад, спробуйте авторизуватися на сайті через Facebook. Якщо у конкурента є інтернет-магазин, тоді залишіть кошик з товарами, не завершивши покупку. Продемонструйте зацікавленість продуктом, і тоді алгоритм таргета вмонтує в вашу стрічку його рекламне оголошення.

Побачивши потрібну рекламу, тисніть на три крапки навпроти назви рекламодавця. У меню виберіть рядок: «Чому я бачу цю рекламу?»

Побачивши потрібну рекламу, тисніть на три крапки навпроти назви рекламодавця. У меню, виберіть рядок “Чому я бачу цю рекламу?”Facebook покаже, за якими ознаками конкуренти сегментують аудиторію та на кого спрямовують таргет: інтереси, стать, вік, регіон та мову.

Через хештеги

Хештеги не покажуть рекламні оголошення, але дадуть уявлення про те, що відбувається у вибраній сфері. Введіть у рядку пошуку через хештег ключове слово або назву конкурента, і соцмережа покаже пости цієї тематики. Facebook не передбачає просунутої роботи з тегами, але аналіз конкурентів в Інстаграм можна проводити, звертаючись до вкладок «Кращі», «Акаунти», «Мітки» та «Місця».

Хештеги не покажуть рекламні оголошення, проте дадуть уявлення про те, що відбувається в обраній сфері. Введіть в рядку пошуку через хештег ключове слово або назву конкурента і соцмережа покаже пости цієї тематики. Facebook не передбачає просунутої роботи з тегами, однак в Instagram передбачені вкладки “Найкращі”, “Акаунти”, “Мітки” і “Місця”. 

  1. «Кращі» — це вибірка популярних хештегів з усієї соцмережі.
  2. «Акаунти» продемонструють сторінки можливих конкурентів.
  3. «Мітки» — хештеги, які користувачі ставлять до постів.
  4. «Місця» — мітки геолокації.

Через Google

Введіть у рядок пошуку Google назву компанії + instagram. Серед видачі обов’язково будуть приклади реклами конкурентів в Інстаграм. Скористайтеся сортуванням результатів часу, щоб побачити нещодавні пости. Це можна зробити у три етапи:

  1. Вибираємо потрібного вам конкурента в Інстаграм і дивимося, як підписано його сторінку. Наприклад, Книгарня Є в інстаграмі названа англійською як knyharnia_ye_kyiv.
  2. Відповідно, ми вводимо в рядок пошуку “knyharnia_ye_kyiv+instagram”. Тільки в цьому випадку можна скористатися пошуком рекламних оголошень через Google.
  3. У разі потреби використовуємо сортування за часом результатів Google. В «Інструментах» вибираємо час перегляду публікацій за останні 24 години або інший часовий діапазон. І аналізуємо видачу.

Приклад, як виглядає пошук за звичайного введення імені бренду, при якому не відобразиться реклама конкурента:

Приклад, як виглядає пошук при звичайному введенні імені бренду, коли не відобразитися реклама конкурента:

Приклад, як виглядає пошук при правильному введенні імені бренду з Instagram:

Приклад, як виглядає пошук якщо ввести правильне ім'я бренду з Instagram:

Зауважте, що у видачі «за весь час» ми відразу побачили рекламні оголошення конкурента. Ось приклад одного з них:

При этом, сортировка поисковой выдачи Google “за 24 часа” не показала желаемых результатов. Возможно, это связано с отсутствием активности бренда в этих временных рамках.

При цьому сортування пошукової видачі Google «за 24 години» не показало бажаних результатів. Можливо, це пов’язано з відсутністю активності бренду у цих часових рамках.

При цьому, сортування пошукової видачі Google “за 24 години” не показала бажаних результатів. Можливо, це пов'язано з відсутністю активності бренду в цих часових рамках.

Через спеціальні сервіси

  • BigSpy. Інструмент призначений для роботи з рекламою у Facebook, Instagram, Pinterest та Twitter. У безплатній версії ви можете шукати оголошення до 5 разів на день і лише у Facebook. Розширений функціонал коштує від 9$/місяць.

BigSpy. Інструмент призначений для роботи з рекламою в Facebook, Instagram, Pinterest і Twitter. У безкоштовній версії ви можете шукати оголошення до 5-ти разів на день і тільки в Facebook. Розширений функціонал коштує від 9 $/місяць.

  • AdEspresso Facebook Ads. Крім обробки оголошень конкурентів інструмент дозволяє запускати власну рекламну кампанію з наданням наступної аналітики. Коштує сервіс від 49$/місяць з безкоштовним двотижневим пробним періодом.

AdEspresso Facebook Ads. Крім обробки оголошень конкурентів інструмент дозволяє запускати власну рекламну кампанію з наданням наступної аналітики. Вартує сервіс від 49 $/місяць з безкоштовним двотижневим тестовим періодом.

  • AdLover. Сервіс працює з Instagram. На відміну від попередніх методів, шукає рекламні оголошення не лише у стрічці, а й у сторіс та серед реклами у блогерів. Креативи можна завантажити. У безкоштовній версії доступні до 7-ми результатів у пошуку та до 5-ти запитів для аналізу. Вартість безлімітного функціоналу — 20 $ / місяць.

AdLover. Сервіс працює з Instagram. На відміну від попередніх методів, шукає рекламні оголошення не тільки в стрічці, а в сторіс і серед реклами у блогерів. Креативи можна завантажити. У безкоштовної версії доступні до 7-ми результатів в пошуку і до 5-ти запитів до аналізу. Вартість безлімітного функціоналу — 20 $/місяць.

  • Publer. Аналіз рекламних оголошень в Instagram, Однокласниках, MyTarget та Вконтакті. Сервіс показує навіть віддалену рекламу. Для скачування доступні статичні та відеокреативи. Особливість — докладний аналіз спільнот у соцмережах. Добовий доступ обійдеться в $6, а місячна передплата — $27.

Publer. Аналіз рекламних оголошень в Instagram, Однокласниках, MyTarget і Вконтакте. Сервіс показує навіть віддалену рекламу. Для завантаження доступні статичні і відео-креативи. Особливість — докладний аналіз спільнот в соціальних мережах. Добовий доступ обійдеться в 6 $, а підписка на місяць — 27 $.

  • LiveDune. Сервіс для комплексного аналізу соціальних мереж, зокрема рекламних оголошень. Є 7-денний безплатний пробний період. Тарифи залежать від рівня бізнесу: від блогера-одинака за 5$/місяць до агентства за 107$/місяць. Різниця — у кількості облікових записів, які система відстежуватиме в режимі онлайн, обсязі доступу до аналітики та глибині ретроспективи.

LiveDune. Сервіс для комплексного аналізу соціальних мереж, в тому числі рекламних оголошень. Є 7-денний безкоштовний тестовий період. Тарифи залежать від рівня бізнесу: від блогера-одинака за 5 $/місяць до агентства за 107 $/місяць. Різниця в кількості акаунтів, які система буде відслідковувати в режимі онлайн, кількості доступів до аналітики і в глибині ретроспективи.

 

Висновки

Уважне вивчення оголошень конкурентів та коротка інформація про них мають сформувати загалом картину рекламного ринку чи вашої ніші. Що це дає на практиці:

  1. Розуміння трендів. Якщо конкуренти більше місяця показують користувачам рекламні креативи про каву з рослинним молоком, то її, вочевидь, купують і п’ють. Тобто рослинне молоко — у тренді.
  2. Почуття смаку. Переглянувши тисячі рекламних креативів, ви зрозумієте, які працюють краще і чому. Застосовуйте ці знання та складайте власні оголошення з урахуванням набутого досвіду.
  3. Вдосконалення. Дивіться на роботу конкурентів і робіть краще.
  4. Унікальність. Переглядаючи рекламу конкурентів, складіть список фішок, що задіяні ними. Проаналізуйте їхню роботу і знайдіть те, що вони не застосували. Використовуйте це у себе.
  5. Натхнення. Дивіться на рекламні креативи конкурентів та шукайте в них ідеї.

Як подивитися оголошення конкурентів в Facebook і Instagram?



 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності