Have you ever done a search and gotten many listings all from the same site in the top results? We’ve heard your feedback about this and wanting more variety. A new change now launching in Google Search is designed to provide more site diversity in our results….
Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс червень
05.07.2019
Незважаючи на те, що багато хто вирушив або збираються у відпустку, фахівці агентства Webpromo зібрали за червень найактуальніше, що відбувається в роботі інтернет-маркетологів, PPC і SEO фахівців.
Зміст:
- Google офіційно оголосив про запуск апдейта
- Зміни в Search Console
- SEO Mythbusting випустив нові відео
- Google забезпечить більшу різноманітність доменів в SERP
- Плани Google щодо динамічного рендерингу
- Wayback Machine додав нову функцію Changes
- Заблоковані адреси в robots.txt не впливають на бюджет сканування
- Google меняет стратегии назначения ставок
- На вкладці Explore в Instagram буде реклама
- Інтернет-магазини отримають нові інструменти від Google Ads
- Творческие команды Create with Google получили собственную платформу
#SEO
Google офіційно оголосив про запуск апдейта
Уже опублікували статистику по оновленню такі сервіси як Moz, SearchMetrics, RankRanger і Sistrix.
Детальніше про Google June 2019 Core Update читайте тут. Крім того, свої рекомендації дав співробітник компанії Джон Мюллер:
Зміни в Search Console
У червні команда Google зробила кілька змін в інструменті Search Console.
Тепер Google вибирає самостійно основний домен, використовуючи ряд сигналів. Їх і варто використовувати для повідомлення пошукової системи, яке дзеркало сайту у вас основне. Слід використовувати:
- rel=”canonical” в HTML коді сторінки;
- rel=”canonical” в HTTP заголовках відповіді сервера
- sitemap
- 301 redirects
В налаштуваннях Search Console можна подивитися який краулер використовується для індексування сайту і коли відбувся перехід на Googlebot Smartphone:
Крім того, з’явилися й інші функції пов’язані з mobile-first: анотації в звітах і User-Agent в звітах. Про це стало відомо з Твіттера Google Webmasters:
As part of our continued commitment to mobile-first indexing (read more at https://t.co/7FXf67A84f), today we are announcing 🎉 a few tweaks to Search Console reports that will help you understand how Google is crawling your website 🥁🥁🥁
— Google Webmasters (@googlewmc) June 26, 2019
Також в червні Google Search Console почав робити розсилку для вебмайстрів про зміни в топових запитах по сайту.
Про нововведення першими заговорили зарубіжні фахівці. Приклад повідомлення, які розсилає Search Console:
SEO Mythbusting випустив нові відео
Темами нових випусків в червні стали:
- JavaScript SEO.
- Веб-продуктивність.
- Веб-фреймворки.
- Майбутнє SEO в процесі розвитку інтернету.
Google забезпечить більшу різноманітність доменів в SERP
Google повідомив про впровадження зміни, яка покликана забезпечити більшу різноманітність доменів в результатах пошуку. Ця зміна означає, що тепер зазвичай ви не будете бачити більш як два посилання з одного і того ж сайту в SERP.
Будуть і виключення. Наприклад, пошук конкретної компанії по брендовим запитам.
При цьому варто відзначити що це не апдейт і дані зміни не вплинули на зміни в ранжуванні ресурсів.
Сайти, які ранжувались високо, продовжать займати високі позиції, в результатах пошуку не відображатиметься багато сторінок з одного сайту.
Плани Google щодо динамічного рендерингу
Виходячи з отриманої інформації від співробітника Google Джона Мюллера, динамічний рендеринг – це тимчасове рішення. У найближчі кілька років необхідність в ньому може відпасти.
Google постійно проводить роботи по поліпшенню механізму обробки JavaScript. Тому вебмайстрам потрібно буде робити все менше і менше (в довгостроковій перспективі) для допомоги Гугл боту в скануванні й обробці JavaScript.
Wayback Machine додав нову функцію Changes
Поки функція знаходиться в стадії beta-тестування.
Заблоковані адреси в robots.txt не впливають на бюджет сканування
Представник команди пошуку Гері Ілш повідомив, що сторінки сайту, доступ до яких заборонений пошуковій системі за допомогою директив у файлі robots.txt, не впливають на краулінговий бюджет сайту.
Based on a question from @pierrefar , i just updated the Crawl Budget blog post to include the following:
Q: Do URLs I disallowed through robots.txt affect my crawl budget in any way?
A: No, disallowed URLs do not affect the crawl budget.https://t.co/kVYj6XaNn0— Gary “鯨理/경리” Illyes (@methode) June 21, 2019
Нагадаємо, що сторінки не будуть скануватися частіше через те, що інші документи заблоковані від пошукових роботів. Найближчим часом офіційне керівництво Google по бюджету сканування буде додано в Довідковий центр.
Про це ми обов’язково розповімо в майбутніх випусках.
#PPC
Google змінює стратегії призначення ставок
На вкладці Explore в Instagram буде реклама
Instagram у своєму популярному розділі Explore незабаром почне показувати рекламу. Цей розділ, в якому можна побачити публікації, підібрані за інтересами в профілях, на які користувачі ще не підписані.
Новий вид реклами дозволить рекламодавцям показувати оголошення серед популярних публікацій і постів, які повністю відповідають інтересам користувачів. Крім того, можна залучити аудиторія, яка шукає щось нове.
Рекламні оголошення будуть показуватися користувачам під час перегляду стрічки Explore як у звичайній стрічці новин.
Використовуючи автоматичну оптимізацію для різних плейсментів, можна залучити максимум потенційних клієнтів.
Варто нагадати, що близько 80 відсотків користувачів Instagram стежать за брендовими акаунтами, а 50 відсотків регулярно використовують Explore.
Інтернет-магазини отримають нові інструменти від Google Ads
Протягом декількох тижнів з’явиться кілька нових інструментів для власників інтернет-магазинів. Команда Google Ads допоможе рекламувати товари і знаходити покупців.
Рекламодавці зможуть налаштовувати в локальних кампаніях переадресацію дзвінків в свої офіси. Це можна зробити без настройки відстеження відвідувань магазинів як конверсій. Тепер можна показувати свою рекламу в пошуку, Картах, на YouTube і в КМС.
Також рекламодавці можуть створювати групи місць розташування, щоб спростити просування групи філій. Це дозволить просувати акції, доступні в деяких магазинах.
З’явилися звіти по креативу. Тепер фахівці можуть дізнатися, які повідомлення і елементи працюють краще за інших.
Пощастило рекламодавцям з США і Австралії. Рекламодавці з цих країн можуть додавати інформацію про розпродажі і акції в своїх офлайн-магазинах, використовуючи оголошення Local inventory ads.
Пізніше новинка буде доступна в інших країнах.
Ще в націлення на аудиторію зацікавлених покупців з’явилися нові сегменти. Вони доступні в таких категоріях, краса, спорт, освіта та нерухомості. Серед них — понад 30 підійде для роздрібної торгівлі.
Творчі команди Create with Google отримали власну платформу
У червні Google запустив платформу для творчих фахівців Create with Google.
«Створена креативщиками для креативників, платформа призначена для того, щоб надихати, інформувати і давати креативщикам можливість втілювати ідеї».