Головна » Блог » Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс червень

Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс червень

05.07.2019

Юрій Копишинський


Незважаючи на те, що багато хто вирушив або збираються у відпустку, фахівці агентства Webpromo зібрали за червень найактуальніше, що відбувається в роботі інтернет-маркетологів, PPC і SEO фахівців.

Зміст:

#SEO

Google офіційно оголосив про запуск апдейта

3 червня почалось оновлення ядра Google, яке не націлене на певну нішу або фактори ранжирування. Масштабне оновлення закінчилося 8 червня, про що офіційно заявили.
Якщо в цей період змінився трафік сайту, то це може бути пов’язано з оновленням системи.

Уже опублікували статистику по оновленню такі сервіси як Moz, SearchMetrics, RankRanger і Sistrix.

Детальніше про Google June 2019 Core Update читайте тут. Крім того, свої рекомендації дав співробітник компанії Джон Мюллер:

Зміни в Search Console

У червні команда Google зробила кілька змін в інструменті Search Console.

Тепер Google вибирає самостійно основний домен, використовуючи ряд сигналів. Їх і варто використовувати для повідомлення пошукової системи, яке дзеркало сайту у вас основне. Слід використовувати:

  1. rel=”canonical” в HTML коді сторінки;
  2. rel=”canonical” в HTTP заголовках відповіді сервера
  3. sitemap
  4. 301 redirects

В налаштуваннях Search Console можна подивитися який краулер використовується для індексування сайту і коли відбувся перехід на Googlebot Smartphone:

Крім того, з’явилися й інші функції пов’язані з mobile-first: анотації в звітах і User-Agent в звітах. Про це стало відомо з Твіттера Google Webmasters:

Також в червні Google Search Console почав робити розсилку для вебмайстрів про зміни в топових запитах по сайту.

Про нововведення першими заговорили зарубіжні фахівці. Приклад повідомлення, які розсилає Search Console:

SEO Mythbusting випустив нові відео

Темами нових випусків в червні стали:

  • JavaScript SEO.
  • Веб-продуктивність.
  • Веб-фреймворки.
  • Майбутнє SEO в процесі розвитку інтернету.

Google забезпечить більшу різноманітність доменів в SERP

Google повідомив про впровадження зміни, яка покликана забезпечити більшу різноманітність доменів в результатах пошуку. Ця зміна означає, що тепер зазвичай ви не будете бачити більш як два посилання з одного і того ж сайту в SERP.

Будуть і виключення. Наприклад, пошук конкретної компанії по брендовим запитам.

При цьому варто відзначити що це не апдейт і дані зміни не вплинули на зміни в ранжуванні ресурсів.

Сайти, які ранжувались високо, продовжать займати високі позиції, в результатах пошуку не відображатиметься багато сторінок з одного сайту.

Google SearchLiaison

@searchliaison

Have you ever done a search and gotten many listings all from the same site in the top results? We’ve heard your feedback about this and wanting more variety. A new change now launching in Google Search is designed to provide more site diversity in our results….

876 осіб (а) говорять про це

Плани Google щодо динамічного рендерингу

Виходячи з отриманої інформації від співробітника Google Джона Мюллера, динамічний рендеринг – це тимчасове рішення. У найближчі кілька років необхідність в ньому може відпасти.

Google постійно проводить роботи по поліпшенню механізму обробки JavaScript. Тому вебмайстрам потрібно буде робити все менше і менше (в довгостроковій перспективі) для допомоги Гугл боту в скануванні й обробці JavaScript.

Wayback Machine додав нову функцію Changes

З допомогою нової функції користувачі зможуть побачити, як змінювався вміст конкретного URL з плином часу.

Поки функція знаходиться в стадії beta-тестування.

Заблоковані адреси в robots.txt не впливають на бюджет сканування

Представник команди пошуку Гері Ілш повідомив, що сторінки сайту, доступ до яких заборонений пошуковій системі за допомогою директив у файлі robots.txt, не впливають на краулінговий бюджет сайту.

Нагадаємо, що сторінки не будуть скануватися частіше через те, що інші документи заблоковані від пошукових роботів. Найближчим часом офіційне керівництво Google по бюджету сканування буде додано в Довідковий центр.

Про це ми обов’язково розповімо в майбутніх випусках.

#PPC

Google змінює стратегії призначення ставок

У червні Google Ads вводить нову стратегію призначення ставок замість двох старих. Про нововведення стало відомо з довідки Google. «Цільовий відсоток отриманих показів» це стратегія інтелектуального призначення, яка замінила дві пакетні стратегії призначення ставок – «Цільове положення на сторінці пошуку» і «Цільовий відсоток виграшів». Уже в кінці червня рекламодавці не змогли скористатися старими стратегіями в нових кампаніях. Крім того, Google Ads в старих кампаніях автоматично замінить стратегії на «Цільовий відсоток отриманих показів», яка призначена тільки для пошукової реклами й призначає ставки так, щоб оголошення показувалися на верхній позиції, у верхній частині або іншому місці сторінки результатів пошуку в Google. Детальніше про неї можна почитати в довідці.

На вкладці Explore в Instagram буде реклама

Instagram у своєму популярному розділі Explore незабаром почне показувати рекламу. Цей розділ, в якому можна побачити публікації, підібрані за інтересами в профілях, на які користувачі ще не підписані.

Новий вид реклами дозволить рекламодавцям показувати оголошення серед популярних публікацій і постів, які повністю відповідають інтересам користувачів. Крім того, можна залучити аудиторія, яка шукає щось нове.

Рекламні оголошення будуть показуватися користувачам під час перегляду стрічки Explore як у звичайній стрічці новин.

Використовуючи автоматичну оптимізацію для різних плейсментів, можна залучити максимум потенційних клієнтів.

Варто нагадати, що близько 80 відсотків користувачів Instagram стежать за брендовими акаунтами, а 50 відсотків регулярно використовують Explore.

Інтернет-магазини отримають нові інструменти від Google Ads

Протягом декількох тижнів з’явиться кілька нових інструментів для власників інтернет-магазинів. Команда Google Ads допоможе рекламувати товари і знаходити покупців.

Рекламодавці зможуть налаштовувати в локальних кампаніях переадресацію дзвінків в свої офіси. Це можна зробити без настройки відстеження відвідувань магазинів як конверсій. Тепер можна показувати свою рекламу в пошуку, Картах, на YouTube і в КМС.

Також рекламодавці можуть створювати групи місць розташування, щоб спростити просування групи філій. Це дозволить просувати акції, доступні в деяких магазинах.

З’явилися звіти по креативу. Тепер фахівці можуть дізнатися, які повідомлення і елементи працюють краще за інших.

Пощастило рекламодавцям з США і Австралії. Рекламодавці з цих країн можуть додавати інформацію про розпродажі і акції в своїх офлайн-магазинах, використовуючи оголошення Local inventory ads.

Пізніше новинка буде доступна в інших країнах.

Ще в націлення на аудиторію зацікавлених покупців з’явилися нові сегменти. Вони доступні в таких категоріях, краса, спорт, освіта та нерухомості. Серед них — понад 30 підійде для роздрібної торгівлі.

Творчі команди Create with Google отримали власну платформу

У червні Google запустив платформу для творчих фахівців Create with Google.

«Створена креативщиками для креативників, платформа призначена для того, щоб надихати, інформувати і давати креативщикам можливість втілювати ідеї».

Приклади різних креативних кампаній можна подивитися в розділі Inspiration.
У розділі Inspiration зібрані приклади креативних кампаній. Можна шукати проєкти по формату, вертикалі й платформі. Є пошук за ключовими словами.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності