Новий звіт для візуалізації даних бюджету кампанії в Google Ads
04.10.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Нова візуалізація даних у звіті кампанії Google Ads допоможе краще зрозуміти рекламодавцям щоденні витрати, зазначені ліміти кампаній, прогноз витрат до кінця місяця. Додатково можна дізнатися яким чином попередні зміни встановленого середнього денного бюджету впливали на ефективність ваших кампаній та ліміти витрат.
Тепер новий звіт бюджету з візуалізацією даних в Google Ads містить:
- Щоденні витрати. Витрати можуть перевищувати середній денний бюджет. Наприклад, коли система вважає що ваше оголошення отримає більше взаємодій, кліків і конверсій.
- Щомісячні витрати кампанії визначено лімітом. Ви не будете витрачати більше грошей, ніж позначено у встановленому вами середньому денному бюджеті, помноженому на середню кількість днів у місяці. Наприклад, коли у вас є певний ліміт витрат в місяць, система порахує скільки ви можете витратити в середньому в день, враховуючи ваш загальний бюджет.
- Щомісячний прогноз витрат. Якщо потрібно змінити встановлений вами бюджет, тоді ці дані в проміжному періоді будуть враховані.
На графіку звіту про бюджет кампанії в Google Ads видно, що встановлені загальні витрати на місяць не перевищують ліміти. Однак, якщо будуть внесені додаткові зміни до бюджету або ліміти, тоді система перерахує прогноз та покаже нові дані з візуалізацією на графіку.
Новий звіт з візуалізацією даних бюджету кампанії в Google Ads доступний в розділах «Кампанії» і «Група оголошень» вашого акаунта. Ви можете дізнатися детальніше де знайти і як отримати доступ до звіту про бюджет в Довідковому центрі Google Реклами.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Нові функції в пошуку Google MUM і Картах;
- TikTok представив нові рекламні інструменти для співпраці між брендами і авторами відео;
- Оновлені правила перевірки особистості рекламодавця Google;
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.