Головна » Блог » Оновлення основного алгоритму Google May 2020 Core Update (повна версія)

Оновлення основного алгоритму Google May 2020 Core Update (повна версія)

22.05.2020

Віталій Артеменко


  1. Вступ
  2. Повний переклад оновлення алгоритму May 2020 Core Update
  3. Що кажуть про оновлення в SEO спілноті?
  4. Висновки

 

4 травня Google почав запуск чергового оновлення основного алгоритму, так званий May 2020 Core Update.
Про це повідомив Денні Салліван в Twitter

Повний запуск поновлення зайняв 2 тижні, 18 травня Денні Салліван повідомив що розгортання поновлення завершилося:

 

Як кажуть представники Google, оновлення основного алгоритму покликані в першу чергу підвищити релевантність результатів пошуку для користувачів. Якщо ви спостерігаєте погіршення позицій окремих сторінок після апдейтів пошукових алгоритмів це не обов’язково говорить про те, що з вашим сайтом або окремими сторінками щось не так, швидше за все, Google почав розцінювати їх як менш релевантні щодо інших результатів в пошуку.

Під час запуску Денні Салліван повідомив що рекомендації Google для SEO-фахівців і вебмайстрів залишаються такими ж як і раніше.

Нагадаємо, що командою пошуку в серпні 2019 офіційному блозі Google для вебмайстрів (Webmaster Central Blog) був опублікований FAQ по Core Updates з яким можна ознайомитися за посиланням What webmasters should know about Google’s core updates.


Ми переклали ці рекомендації для вас:

Якщо після прочитання у вас залишаться якісь питання, обов’язково залишайте заявку. Наші фахівці точно знають, як правильно працювати з оновленнями, щоб допомогти вивести ваш сайт в топ.

 

Що вебмайстри мають знати про оновлення основного алгоритму

Кожен день Google зазвичай випускає одне або кілька змін, призначених для поліпшення результатів пошуку. Більшість не помітно, але допомагає нам поступово поліпшуватися.

Може виникнути необхідність оновити може бути більш помітним. Ми прагнемо підтверджувати такі оновлення, якщо відчуваємо що є корисна інформація, яку веб-майстри, виробники контенту або інші можуть вважати корисною для них. Наприклад, коли ми познайомилися «Оновлення швидкості», ми давали поради протягом декількох місяців.

Кілька разів на рік ми вносимо суттєві, широкі зміни в наші пошукові алгоритми і системи. Ми називаємо їх «оновленнями ядра». Вони призначені для забезпечення того, щоб в цілому ми виконували свою місію за поданням релевантного і авторитетного контенту користувачам пошуку. Ці основні оновлення також можуть вплинути на Google Discover.

Ми підтверджуємо широкі поновлення ядра, тому що вони зазвичай дають деякі широко помітні ефекти. Деякі сайти можуть відзначати падіння або виграш під час них. Ми знаємо, що ті, у кого є сайти, які відчувають падіння, будуть шукати виправлення, і ми хочемо переконатися, що вони не намагаються виправити неправильні речі. Більш того, там взагалі може не бути нічого, що можна було б виправити.

Основні оновлення та переоцінка контенту

Немає нічого поганого в сторінках, які можуть працювати гірше при оновленні ядра. Вони не порушили наші рекомендації для вебмайстрів і не піддалися ручним або алгоритмічним дій, як це може статися зі сторінками, які порушують ці рекомендації. Насправді, в базовому оновленні немає нічого, що призначалося б для певних сторінок або сайтів. Замість цього зміни стосуються поліпшення того, як наші системи оцінюють контент в цілому. Ці зміни можуть привести до того, що деякі сторінки, які раніше були недостатньо винагороджені, працюватимуть краще.

Один із способів зрозуміти, як працює оновлення ядра, — уявити, що ви склали список 100 кращих фільмів 2015 року. Кілька років по тому, в 2019 році, ви відновите список. Це природна зміна. Деякі нові і чудові фільми, які ніколи не існували раніше, тепер будуть кандидатами на включення. Ви також можете переглянути деякі фільми і зрозуміти, що вони заслуговують більш високого місця в списку, ніж раніше.

Список зміниться, і фільми, які раніше були в списку вище, не погані. Є просто більш гідні фільми, які йдуть перед ними.

Фокус на змісті

Як вже говорилося, сторінки, які випадають після поновлення ядра, виправляти не потрібно. Проте, ми розуміємо, що ті, хто не досягає успіху після зміни основного поновлення, можуть все ще відчувати, що їм потрібно щось робити. Ми пропонуємо зосередитися на тому, щоб пропонувати найкращий контент, який ви можете. Це те, що наші алгоритми прагнуть винагороджувати.

Відправною точкою є перегляд рекомендацій, які ми пропонували в минулому, для самооцінки, якщо ви вважаєте, що пропонуєте якісний контент. Ми оновили цю раду новим набором питань, які ви можете задати собі про своє контенті:

Питання про зміст та якість:

  • Чи надає контент оригінальну інформацію, звіти, дослідження або аналіз?
  • Чи забезпечує утримання істотне, повне або всебічне опис теми?
  • Чи містить контент глибокий аналіз або цікаву інформацію, яка за гранню очевидності?
  • Якщо контент спирається на інші джерела, уникає він простого копіювання або переписування цих джерел і замість цього забезпечує істотну додаткову цінність і оригінальність?
  • Чи надає заголовок і/або заголовок сторінки (title) описову і корисне резюме її змісту?
  • Запобігає чи заголовок і/або заголовок сторінки (title) перебільшення або шокуючий характер?
  • Ви хочете додати цю сторінку в закладки, поділитися з другом або порекомендувати?
  • Чи очікуєте ви побачити цей контент або посилання на нього в друкованому журналі, енциклопедії або книзі?

Питання про експертизу:

  • Чи містить контент інформацію таким чином, який змушує вас хотіти довіряти їй, такий як чіткі джерела інформації, свідоцтво про наявний досвід, відомості про автора або сайті, який його публікує, наприклад, через посилання на сторінку автора або сторінка Про нас?
  • Якби ви досліджували сайт, що виробляє контент, у вас склалося б враження, що він користується довірою або широко визнаний авторитетом у своїй темі?
  • Це зміст написано експертом або ентузіастом, який явно знає тему добре?
  • Чи є зміст вільним від легко перевіряються фактичних помилок?
  • Чи будете ви відчувати себе комфортно, довіряючи цього контенту в питаннях, що стосуються Ваших грошей або вашому житті?

Питання оформлення та підготовки:

  • Чи не містить контент стилістичних помилок і помилок правопису?
  • Чи був контент добре продуманий, або він виглядає поспішним і неакуратним?
  • Чи був контент масово згенерований, писався великою кількістю людей на замовлення або поширений на велику кількість сайтів так, що окремим сайту або сторінки приділяли достатню кількість уваги?
  • Чи містить контент надмірна кількість реклами, яка відволікає або заважає сприйняттю основного змісту?
  • Чи добре відображається контент при перегляді з мобільних пристроїв?

Порівняння з іншими сайтами:

  • Чи містить контент додаткову цінність в порівнянні з іншими сторінками в результатах пошуку?
  • Створено даний контент, щоб задовольнити інтереси відвідувачів сайту, або ж він існує виключно для того, щоб маніпулювати позицією ресурсу в результатах пошуку?

Крім того, щоб самому задавати собі ці питання, подумайте про те, щоб інші люди, яким ви довіряєте, але які не пов’язані з вашим сайтом, дали вам чесну оцінку.

Також проведіть аналіз падіння трафіку, яке ви, можливо, зазнали. Які сторінки були найбільш порушені і для яких типів пошуку? Розгляньте їх детальніше, щоб зрозуміти, як вони оцінюються з питань, зазначених вище.

Ознайомлення з інструкцією оцінки якості та критеріями E-A-T

Іншим джерелом рекомендацій по хорошому контенту є ознайомлення з нашою інструкцією оцінки якості пошуку. Оцінювачі (Асесори) — це фахівці, які дають нам уявлення про те, наскільки хороші результати представлені в пошуку, щоб допомогти підтвердити, що зміна пошукового алгоритму спрацювало правильно.

Важливо розуміти, що асесори не контролюють ранжування сторінок. Дані асессоров не використовуються безпосередньо в наших алгоритмах ранжирування. Швидше ми використовуємо їх, так як ресторани зворотний зв’язок / відгуки від відвідувачів. Зворотній зв’язок допомагає нам дізнатися, чи працюють наші системи.

Розуміння того, як асесори вчаться оцінювати хороший контент може допомогти вам поліпшити власний контент. Що, в свою чергу, можливо, допомогло б вам добитися більшого успіху в пошуку.

Зокрема, асесори навчені розуміти, чи має контент то, що ми називаємо сильним показником E-A-T. Це означає експертність / компетентність (Expertise), авторитетність (Authoritativeness) і надійність (Trustworthiness). Вивчення керівних принципів може допомогти вам оцінити, як представлений ваш контент, з точки зору E-A-T і які заходи по поліпшенню варто зробити.

Ось кілька статей, написаних іншими, які розповідають про використання інструкції як приклад для наслідування:

Посилання на вищенаведені статті не є схваленням будь-яких конкретних SEO-компаній або послуг, а також схваленням будь-яких загальних рекомендацій по SEO, даних ними. Ми просто знайшли, що самі статті є корисною відправною точкою для тих, хто хоче осмислити, як оцінювати контент з точки зору критеріїв E-A-T.

Примітка (березень 2020 р.): після того, як ми опублікували цей пост, нас іноді запитували, чи є E-A-T фактором ранжирування. Наші автоматизовані системи використовують безліч різних сигналів для ранжирування якісного контенту. Ми постаралися зробити так, щоб цей набір сигналів збігався з тим, що люди оцінили б як хороший контент, який відповідає критеріям E-A-T. З огляду на це, оцінка вашого власного контенту з точки зору критеріїв E-A-T може допомогти концептуально підлаштувати його до різних сигналів, які наші автоматизовані системи використовують для ранжирування контенту.

Відновлення позицій та додаткові поради

Поширений питання після поновлення алгоритму — скільки часу потрібно сайту для відновлення позицій і трафіку, якщо він покращує контент?

Великі поновлення пошукового алгоритму відбуваються кожні кілька місяців. Сайти або сторінки, на які вплинув один з них, можуть не відновити позиції (за умови, що були проведені поліпшення), поки не буде випущено наступне велике оновлення алгоритму.

Однак ми постійно оновлюємо наші пошукові алгоритми, в тому числі проводимо і невеликі оновлення. Ми не оголошуємо все це, тому що зміни зазвичай не дуже помітні. Проте, після випуску вони можуть привести до відновлення трафіку і позицій, якщо поліпшення на сайті себе виправдовують.

Пам’ятайте, що поліпшення, проведені власниками сайтів, не є гарантією відновлення трафіку, так само як і сторінки не мають статичної або гарантованої позиції в наших результатах пошуку. Якщо є більш гідний контент, він буде як і раніше добре ранжуватися нашим системам.

Також важливо розуміти, що пошукові системи, такі як Google, не розуміють контент так, як люди. Замість цього ми шукаємо сигнали, які ми можемо зібрати про контент, і розуміємо, як вони корелюють з тим, як люди оцінюють релевантність. Те, як сторінки посилаються один на одного, – це один з широко відомих факторів, на який ми звертаємо увагу. Але ми використовуємо набагато більшу кількість сигналів, які ми не розкриваємо для захисту цілісності наших результатів.

Ми тестуємо будь велике оновлення алгоритму перед релізом, включаючи збір відгуків від вищезазначених оцінювачів якості пошуку, щоб з’ясувати, наскільки правильно ми оцінили важливість сигналів.

Звичайно, ніякі поліпшення, які ми вносимо в Пошук, не досконалі. Тому ми і продовжуємо оновлювати алгоритми. Ми отримуємо більше відгуків, проводимо більше тестів і продовжуємо працювати над поліпшенням наших систем ранжирування. Ця робота з нашого боку може означати, що трафік може відновитися в майбутньому, навіть якщо власник контента не вносить жодних змін. У таких випадках, завдяки нашим поліпшень, алгоритми можуть оцінити такий контент більш прихильно.

Ми сподіваємося, що наведені тут рекомендації виявляться корисними. Ви також можете знайти безліч порад по створенню гарного контенту, включаючи інструменти, довідки і наші форуми на нашому ресурсі для вебмайстрів тут.

 

Що кажуть про оновлення в SEO спільноті?

8 травня SemRush опублікував зведення “переможців і переможених” в розрізі тематик. Від себе додамо що ці дані могли серйозно змінитися тому оновлення закінчилося 18 травня. Короткий огляд публікації SemRush (С оригіналом статті можна ознайомитися за посиланням):

“За допомогою SEMrush Sensor ми порівняли середнє значення волатильності за 7 днів до і через 2 дні після оголошення про оновлення алгоритму.

Найбільш схильними до впливу категоріями є: Подорожі, Нерухомість, Здоров’я, тварини та тварини, Люди і суспільство. Це стосується як пошуку на комп’ютері, так і на мобільних пристроях.

winners

При постійному пильній увазі всіх до новин в останні кілька місяців багато засобів масової інформації отримують безпрецедентну увагу користувачів, але схоже, що все, що вони роблять, працює добре, і вони отримують винагороду в цьому оновленні.

losers

Очевидно, що індустрія офлайн-розваг отримала великий удар, і, на жаль, з цим оновленням так само як і веб-сайти, які були пов’язані з нею. “


15 травня SEO консультант Glenn Gabe опублікував на своєму сайті розгорнуту статтю про оновлення Google May 2020 Core Update.

У статті автор висвітлив 4 тематичних дослідження, які демонструють різні способи, як основне оновлення може вплинути на сайт, типи проблем, які можуть мати негативний вплив, і те, що сайти можуть зробити для відновлення.

 

Основні висновки автора:

  • «Мільйони baby-алгоритмів» — Пам’ятайте, Гері Ілш з Google пояснив, що його основний алгоритм ранжирування складається з «мільйонів baby-алгоритмів», які працюють разом для отримання результату. Не намагайтеся шукати те, що викликає проблеми. Виявіть всі потенційні проблеми та усуньте їх, якщо це можливо. Використовуйте підхід «кухонна раковина» для відновлення, який я висвітлював багато разів.
  • Об’єктивно проаналізуйте ваш сайт. І якщо ви можете, проведіть призначене для користувача дослідження через призму оновлень ядра. Я написав тематичне дослідження про це в минулому році, в якому пояснювалося, як це працює, чому ви можете навчитися і т. Д. І не потрібно, щоб кілька близьких людей проходили по сайту (наприклад, ваш чоловік, діти або колеги). Попросіть об’єктивних третіх осіб переглянути сайт і дати реальну зворотний зв’язок. Ось як ви можете вдосконалюватися.
  • Зрозумійте ключові моменти про основні оновлення, які я розглядав раніше щодо відновлення, останні зміни, не впливають на основні оновлення, Google очікує довгострокового значного поліпшення і багато іншого. Це безумовно не ситуація з «пластиром». Вам потрібно копати глибоко і вирішувати великі проблеми на сайті від контенту до UX, від реклами до технічного SEO та багато іншого.
  • Документація Google. Прочитайте пост в блозі Google про основні оновлення (прим .: переклад поста вказано вище в цій статті), а потім кілька разів прочитайте рекомендації Google по оцінці якості (QRG). У блозі міститься багато корисної інформації про основні оновлення безпосередньо від Google, а QRG містить 168 сторінок “SEO золота”. QRG не пов’язана із один до одного з алгоритмами Google, але безсумнівно, дає вам дивовижну інформацію про те, що Google вважає низьким у порівнянні з високою якістю.
  • Не відкочуйте зміни занадто швидко. Раніше я пояснив, що ви можете відновлюватися після поновлення ядра тільки під час подальшого оновлення ядра (що підтверджено Google і засноване на тому, що я бачив багато разів, допомагаючи компаніям). Впроваджуйте правильні зміни для ваших користувачів і сайту і зберігайте їх протягом тривалого часу. Якщо ні, ви можете відкотити правильні зміни після того, як не побачите короткострокові вигоди (і пропустіть довгострокові вигоди, які ви могли б побачити під час майбутніх оновлень ядра).

З оригіналом статті можна ознайомитися за посиланням.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті