Головна » Блог » The Campaign Ideas Generator — новий інструмент для генерацій ідей кампаній в Facebook

The Campaign Ideas Generator — новий інструмент для генерацій ідей кампаній в Facebook

27.08.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Facebook представив нові можливості для генерації ідей над кампаніями. Інструмент Campaign Ideas Generator дозволяє знайти ідеї для рекламних кампаній і варіанти використання конкретних прикладів, характерних для вашої галузі

Facebook Facebook представив нові можливості для генерації ідей кампаній для бізнесу, який потребує керівництва по розробці контенту. Інструмент Campaign Ideas Generator дозволяє знайти ідеї для рекламних кампаній і варіанти використання конкретних прикладів, характерних для галузі. Надихайтеся і створюйте рекламу в Facebook Ads, використовуючи ідеї, адаптовані до потреб вашого бізнесу.

Формула проста, потрібно вказати вид вашого бізнесу і період за який ви б хотіли отримати пропозиції по кампанії Facebook. Всього для вибору доступно 14 сфер бізнесу і 47 варіантів вибору періоду часу або свята.



Щоб розпочати роботу, скористайтеся простою формулою: потрібно вказати тип вашого бізнесу і період за який ви б хотіли отримати пропозиції по кампанії Facebook. Всього доступно 14 сфер бізнесу і 47 варіантів вибору періоду часу або найближчого свята. Наприклад, у мене автомобільний бізнес, і мені хотілося б отримати пропозиції з кампанії в будь-який час року. Далі натиснути кнопку Отримати ідеї кампаній.

Наприклад, у мене автомобільний бізнес, і мені хотілося б отримати пропозиції з кампанії в будь-який час року. Далі натиснути кнопку

У Campaign Ideas Generator вам відкриється смуга, де будуть доступні блоки: Ідеї для кампаній, Дані і статистика, Ресурси. Їх можна досліджувати.

Представлені об'єкти можуть бути використані тільки в рекламі вашої компанії в Facebook. При цьому, реклама бізнесу повинна відповідати вказівкам Facebook по використанню корпоративного стилю і правилам рекламної діяльності.

Наведемо приклади популярних ідей для кампаній будь-якої пори року:

  • Не забувайте піклуватися про себе! Даруємо знижку 30% на комплексні спа-процедури;
  • Тільки сьогодні: знижка 10% на всі товари зеленого кольору!;
  • Купуйте екологічно безпечні — x —;
  • Запросіть свою другу половинку на — x —;
  • Здійсніть пожертвування на користь — x — і отримайте знижку 20% на наступну покупку.

Важливо! Представлені об’єкти можуть бути використані тільки в рекламі вашої компанії в Facebook. При цьому, реклама бізнесу повинна відповідати вказівкам Facebook по використанню корпоративного стилю і правилам рекламної діяльності.

Вам відкриється смуга, де будуть доступні блоки: Ідеї для кампаній, Дані і статистика, Ресурси. Їх можна досліджувати.

Facebook також пропонує набір з 24-х органічних публікацій, за допомогою яких ви можете підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами. Використовуйте їх для спілкування з підписниками, діліться новинами і розповідайте про особливості свого бренду.

Facebook також пропонує набір з 24-х органічних публікацій, за допомогою яких ви можете підтримувати зв'язок зі своїми клієнтами. Використовуйте їх для спілкування з передплатниками, діліться новинами і розповідайте про особливості свого бренду.

Додатково, Campaign Ideas Generator допомагає також вивчити історії успіху компаній, схожих на вашу, і надихнутися їх прикладами. Дізнайтеся, як інші компанії досягають успіху за допомогою маркетингу на платформах Facebook і Instagram.

Можна також вивчити історії успіху компаній, схожих на вашу, і надихнутися їх прикладами. Дізнайтеся, як інші компанії добиваються успіху за допомогою маркетингу на платформі Facebook і Instagram. 2

Можна також вивчити історії успіху компаній, схожих на вашу, і надихнутися їх прикладами. Дізнайтеся, як інші компанії добиваються успіху за допомогою маркетингу на платформі Facebook і Instagram.



 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності