Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Навіщо наймати партнера Facebook по маркетингу: вивчаємо переваги з Webpromo

Навіщо наймати партнера Facebook по маркетингу: вивчаємо переваги з Webpromo

19.08.2020

Ольга Коцофане


Не так давно для українських маркетингових агентств відкрилася можливість стати учасниками програми Facebook Marketing Partners. Це пов’язано з розширенням горизонтів співпраці соціальної мережі на Центральну і Східну Європу. Webpromo одними з перших отримали значок партнерства з Facebook і вже встигли скласти свою думку про переваги, які дає ця програма нам і нашим клієнтам. Спільно з Head of PPC Максимом Кузьмінським редакція підготувала для вас детальний матеріал про те, що ж таке FMP, які бувають рівні партнерства і які «плюшки» від співпраці з агентством-партнером отримує клієнт.

Переваги співпраці з Facebook Marketing Partners

Значок Facebook Marketing Partner на сайті Webpromo

Що таке Facebook Marketing Partners?

Facebook Marketing Partners – це єдина служба, яка дозволяє маркетинговим агентствам більш якісно працювати з параметрами налаштування реклами на Facebook і вирішувати питання, пов’язані з їх вимірами. Партнери отримують доступ до тих ресурсів і даних, які недоступні звичайним власникам акаунтів в Business Manager. Також вони можуть безпосередньо звертатися до маркетологів Facebook, брати участь в дослідженнях, дивитися звіти і презентації для клієнтів. Кількість доступних можливостей безпосередньо залежить від рівня партнерства. Які вони бувають і чим відрізняються, розглянемо далі.

 

Які існують рівні партнерів і чим вони відрізняються?

На сьогоднішній день існує три рівня партнерства з Facebook:

  • Учасник з аккаунтом. На цьому етапі агентство або консультант отримують від Facebook доступ до базових матеріалів та інструментів, які допомагають більш ефективно використовувати можливості рекламного кабінету. Користувачам відкриваються презентації з продажу, навчальні матеріали, рекомендації щодо оптимізації витрат на РК і багато іншого;
  • Партнер рівня Preferred. Такий статус Facebook присвоїв Webpromo. Це означає, що на додаток до всіх перерахованих в попередньому пункті бонусів, ми отримуємо значок партнерства з FB і доступ до спеціального функціоналу. Зокрема, наші фахівці будуть отримувати підтримку в режимі реального часу від представників соцмережі, технічну підтримку, ресурси для досягнення маркетингових цілей, доступ до семінарів і виставок і т. Д .;
  • Партнер рівня Premium. До перерахованих переваг агентство отримує доступ до досліджень в сфері вимірювань. Також фахівці компанії зі статусом Premium можуть брати участь в заходах вищого рівня, таких як саміти.

Таким чином, у міру переходу на більш високі рівні агентства отримують все більше можливостей. Однак час від часу перелік доступних переваг буде переглядатися, і список надається функціоналу може змінюватися в залежності від їх використання та потреб агентства.

Які вимоги Facebook пред’являє до агентствам по маркетингу

«Раніше програми Facebook Marketing Partners не існувало в Україні, але менеджери Facebook ще до запуску програми виділили список найбільш великих агентств з якими почали комунікацію і підтримку по продуктам. Webpromo потрапило в їх число. Компанії підбиралися по білінгу на рекламу, а також за якістю використання продуктів. Ми відповідали цим критеріям і як тільки програма була запущена ми подали заявку на партнерство », – розповідає про досвід Webpromo керівник відділу контекстної реклами Максим Кузьмінський.

Зараз подати заявку на участь у Програмі, щоб стати офіційним партнером Facebook з маркетингу, може будь-яке агентство. Компанії оцінюються на відповідність за такими параметрами:

  • витрати – сума витрат на оголошення за останні півроку;
  • необхідна сума витрат – відсоток витрат на рекламу для отримання прямого відгуку, оптимізовану на цілі клієнтів;
  • активні Сторінки – кількість підключених сторінок до аккаунту, які витратили не менше 100 дол. США на рекламу за останні 3 місяці;
  • необхідну кількість місць розміщення – відсоток оголошень з автоматичними місцями розміщення або хоча б двома місцями розміщення, обраними на Facebook, в Instagram і Audience Network (за винятком правого стовпчика).

Виходячи з аналізу вступних даних Facebook привласнює учаснику відповідний рівень партнерства або привласнює.

Чому варто співпрацювати з партнерами Facebook з маркетингу

Шлях більшості компаній в Business Manager дуже схожий. Спочатку ви показуєте кілька оголошень різним аудиторіям, потім додає ще десяток. Потім ви починаєте використовувати A / B-тестування. Збільшуєте число оголошень, кампаній, а разом з ними і свій рекламний бюджет. В результаті настає момент, коли маркетолог перестає справлятися зі звітністю лише через Power Editor. У нього немає можливості ретельно налаштувати кожне з сотні оголошень, тому бюджети починають «витікати». Реклама не приносить бренду очікуваного результату. Саме в цей момент необхідно шукати партнера по маркетингу Facebook. Але якщо зовсім чесно, то Webpromo радить приходити в агентство раніше. Не потрібно набивати зайві шишки неправильним Таргет і іншим.

Від співпраці з агентством, яке є сертифікованим FMB, ви заощадите час на:

  • створення кампаній;
  • вивантаженні звітів;
  • коригування ставок кампанії.

При цьому побачите зростання конверсії і зможете правильно масштабувати вдалі рекламні кампанії.

Переваги, які дає партнерство з Facebook на прикладі Webpromo

Інструменти аналітики, рекомендації та звіти

Учасники партнерської програми всіх рівнів отримують доступ до аналітичних звітів для рекламних агентств.

«Аналітичні звіти для рекламних агентств – це інформативний 2-сторінковий огляд загальних інвестицій вашої компанії в відповідні маркетингові рішення. Такий звіт дозволяє зробити helicopter view всіх рекламодавців, оцінити в які типи кампаній і плейсмент інвестуються кошти, ця інформація допомагає стежити за основними метриками для відповідності бейдж і переходу на наступний етап партнерства », – коментує користь інструменту Максим Кузьмінський.

Також агентства отримують рекомендації щодо оптимізації витрат на рекламу.

«Звіти по оптимізації витрат на рекламу – це, в першу чергу, базовий аналіз використання таких інструментів в акаунті:

  • Автоматичні місця розміщення;
  • Використання відео креативів;
  • Динамічна реклама;
  • Використання відео креативів;
  • Бази даних користувача;
  • Використання призначених для користувача і схожих аудиторій і т. Д.

Такий звіт виділяє ті акаунти, у яких є найширші можливості для зростання і дає нові ідеї для подальшої оптимізації », – розповідає фахівець Webpromo.

Ресурси

Повний перелік додаткових ресурсів, які доступні рівнями Preferred і Premium:

  • презентації новітніх рішень для реклами;
  • керівництва по вимірам і звітів, шаблони для оптимізації інвестицій в рекламу і оцінки результативності кампаній;
  • презентації з порадами по створенню креативів і розбір вдалих прикладів;
  • спецпропозиції по розробці креативів від партнерів Facebook;
  • можливість отримати сертифікацію Blueprint;
  • своєчасне отримання новин про нові додатках і сервісах Facebook, оновлення вже існуючих.

Навчання та заходи

Найважливішу роль для результативної настройки реклами клієнтів грає регулярне навчання співробітників агентства. На рівні Preferred, який присвоєно і Webpromo, фахівці мають можливість постійно підвищувати свою кваліфікацію. Їм доступні тренінги по креативу, вимірам, медіапланування і т. Д.

Підтримка

Фахівці можуть звертатися в службу підтримки клієнтів з питань функціоналу, фінансів і продуктів, технічним неполадок. Це дозволяє швидко усунути будь-які проблеми в роботі з рекламними оголошеннями акаунтів, які обслуговує агентство.

«Найчастіше фахівці звертаються з питань модерації оголошень, траблшутінгу продуктів (наприклад, помилки фідів, не збираються списки ремаркетингу або щось інше не працює так, як повинно)», – зазначає наш експерт Максим Кузьмінський.

Крім того, Facebook пропонує агентствам-партнерам підтримку під час пандемії, пропонуючи антикризові рішення.

Заходи

Фахівці партнерів Facebook і їх клієнти можуть відвідувати професійні виставки та семінари. На них експерти з різних областей маркетингу та інтернет-реклами діляться своїм досвідом у просуванні бізнесів.

Статус офіційного партнера

Приємним бонусом до всього перерахованого також є підвищення статусності маркетингового агентства. Так, Facebook дозволяє компанії встановити на сайті значок партнера і завести сторінку в каталозі партнерів. Це підтверджує професіоналізм команди і робить агентство ще більш привабливим для інших клієнтів.

Висновки Webpromo про партнерство з Facebook

«На поточний момент часу я не можу сказати, що ми в повній мірі використали всі переваги статусу Facebook Marketing Partner. Однак потенційно ми отримуємо багато нових можливостей, які були недоступні раніше:

  • В першу чергу, хочу відзначити матеріали для підготовки до сертифікації Blueprint і можливість отримати ваучери для безкоштовного проходження сертифікації (стандартна ціна $ 150). Ставлю це на перше місце, так як знання продукту і вміння використовувати його можливості – головне для отримання високих результатів;
  • Підтримка для партнерів – більш кастомний підхід до вирішення проблем з рекламою;
  • Нові інструменти для планування допоможуть в підготовці медіапланів і зроблять їх точніше;
  • Величезний вибір презентацій, кейсів і звітів по галузях – кращі світові практики для підготовки стратегій.

Ми дуже натхненні нашим новим статусом партнерства і продовжуємо вивчати всі його переваги », – підвів підсумки Head of PPC в Webpromo Максим Кузьмінський.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті