Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Навіщо наймати партнера Facebook по маркетингу: вивчаємо переваги з Webpromo

Навіщо наймати партнера Facebook по маркетингу: вивчаємо переваги з Webpromo

19.08.2020

Ольга Коцофане


Не так давно для українських маркетингових агентств відкрилася можливість стати учасниками програми Facebook Marketing Partners. Це пов’язано з розширенням горизонтів співпраці соціальної мережі на Центральну і Східну Європу. Webpromo одними з перших отримали значок партнерства з Facebook і вже встигли скласти свою думку про переваги, які дає ця програма нам і нашим клієнтам. Спільно з Head of PPC Максимом Кузьмінським редакція підготувала для вас детальний матеріал про те, що ж таке FMP, які бувають рівні партнерства і які «плюшки» від співпраці з агентством-партнером отримує клієнт.

Переваги співпраці з Facebook Marketing Partners

Значок Facebook Marketing Partner на сайті Webpromo

Що таке Facebook Marketing Partners?

Facebook Marketing Partners – це єдина служба, яка дозволяє маркетинговим агентствам більш якісно працювати з параметрами налаштування реклами на Facebook і вирішувати питання, пов’язані з їх вимірами. Партнери отримують доступ до тих ресурсів і даних, які недоступні звичайним власникам акаунтів в Business Manager. Також вони можуть безпосередньо звертатися до маркетологів Facebook, брати участь в дослідженнях, дивитися звіти і презентації для клієнтів. Кількість доступних можливостей безпосередньо залежить від рівня партнерства. Які вони бувають і чим відрізняються, розглянемо далі.

 

Які існують рівні партнерів і чим вони відрізняються?

На сьогоднішній день існує три рівня партнерства з Facebook:

  • Учасник з аккаунтом. На цьому етапі агентство або консультант отримують від Facebook доступ до базових матеріалів та інструментів, які допомагають більш ефективно використовувати можливості рекламного кабінету. Користувачам відкриваються презентації з продажу, навчальні матеріали, рекомендації щодо оптимізації витрат на РК і багато іншого;
  • Партнер рівня Preferred. Такий статус Facebook присвоїв Webpromo. Це означає, що на додаток до всіх перерахованих в попередньому пункті бонусів, ми отримуємо значок партнерства з FB і доступ до спеціального функціоналу. Зокрема, наші фахівці будуть отримувати підтримку в режимі реального часу від представників соцмережі, технічну підтримку, ресурси для досягнення маркетингових цілей, доступ до семінарів і виставок і т. Д .;
  • Партнер рівня Premium. До перерахованих переваг агентство отримує доступ до досліджень в сфері вимірювань. Також фахівці компанії зі статусом Premium можуть брати участь в заходах вищого рівня, таких як саміти.

Таким чином, у міру переходу на більш високі рівні агентства отримують все більше можливостей. Однак час від часу перелік доступних переваг буде переглядатися, і список надається функціоналу може змінюватися в залежності від їх використання та потреб агентства.

Які вимоги Facebook пред’являє до агентствам по маркетингу

«Раніше програми Facebook Marketing Partners не існувало в Україні, але менеджери Facebook ще до запуску програми виділили список найбільш великих агентств з якими почали комунікацію і підтримку по продуктам. Webpromo потрапило в їх число. Компанії підбиралися по білінгу на рекламу, а також за якістю використання продуктів. Ми відповідали цим критеріям і як тільки програма була запущена ми подали заявку на партнерство », – розповідає про досвід Webpromo керівник відділу контекстної реклами Максим Кузьмінський.

Зараз подати заявку на участь у Програмі, щоб стати офіційним партнером Facebook з маркетингу, може будь-яке агентство. Компанії оцінюються на відповідність за такими параметрами:

  • витрати – сума витрат на оголошення за останні півроку;
  • необхідна сума витрат – відсоток витрат на рекламу для отримання прямого відгуку, оптимізовану на цілі клієнтів;
  • активні Сторінки – кількість підключених сторінок до аккаунту, які витратили не менше 100 дол. США на рекламу за останні 3 місяці;
  • необхідну кількість місць розміщення – відсоток оголошень з автоматичними місцями розміщення або хоча б двома місцями розміщення, обраними на Facebook, в Instagram і Audience Network (за винятком правого стовпчика).

Виходячи з аналізу вступних даних Facebook привласнює учаснику відповідний рівень партнерства або привласнює.

Чому варто співпрацювати з партнерами Facebook з маркетингу

Шлях більшості компаній в Business Manager дуже схожий. Спочатку ви показуєте кілька оголошень різним аудиторіям, потім додає ще десяток. Потім ви починаєте використовувати A / B-тестування. Збільшуєте число оголошень, кампаній, а разом з ними і свій рекламний бюджет. В результаті настає момент, коли маркетолог перестає справлятися зі звітністю лише через Power Editor. У нього немає можливості ретельно налаштувати кожне з сотні оголошень, тому бюджети починають «витікати». Реклама не приносить бренду очікуваного результату. Саме в цей момент необхідно шукати партнера по маркетингу Facebook. Але якщо зовсім чесно, то Webpromo радить приходити в агентство раніше. Не потрібно набивати зайві шишки неправильним Таргет і іншим.

Від співпраці з агентством, яке є сертифікованим FMB, ви заощадите час на:

  • створення кампаній;
  • вивантаженні звітів;
  • коригування ставок кампанії.

При цьому побачите зростання конверсії і зможете правильно масштабувати вдалі рекламні кампанії.

Переваги, які дає партнерство з Facebook на прикладі Webpromo

Інструменти аналітики, рекомендації та звіти

Учасники партнерської програми всіх рівнів отримують доступ до аналітичних звітів для рекламних агентств.

«Аналітичні звіти для рекламних агентств – це інформативний 2-сторінковий огляд загальних інвестицій вашої компанії в відповідні маркетингові рішення. Такий звіт дозволяє зробити helicopter view всіх рекламодавців, оцінити в які типи кампаній і плейсмент інвестуються кошти, ця інформація допомагає стежити за основними метриками для відповідності бейдж і переходу на наступний етап партнерства », – коментує користь інструменту Максим Кузьмінський.

Також агентства отримують рекомендації щодо оптимізації витрат на рекламу.

«Звіти по оптимізації витрат на рекламу – це, в першу чергу, базовий аналіз використання таких інструментів в акаунті:

  • Автоматичні місця розміщення;
  • Використання відео креативів;
  • Динамічна реклама;
  • Використання відео креативів;
  • Бази даних користувача;
  • Використання призначених для користувача і схожих аудиторій і т. Д.

Такий звіт виділяє ті акаунти, у яких є найширші можливості для зростання і дає нові ідеї для подальшої оптимізації », – розповідає фахівець Webpromo.

Ресурси

Повний перелік додаткових ресурсів, які доступні рівнями Preferred і Premium:

  • презентації новітніх рішень для реклами;
  • керівництва по вимірам і звітів, шаблони для оптимізації інвестицій в рекламу і оцінки результативності кампаній;
  • презентації з порадами по створенню креативів і розбір вдалих прикладів;
  • спецпропозиції по розробці креативів від партнерів Facebook;
  • можливість отримати сертифікацію Blueprint;
  • своєчасне отримання новин про нові додатках і сервісах Facebook, оновлення вже існуючих.

Навчання та заходи

Найважливішу роль для результативної настройки реклами клієнтів грає регулярне навчання співробітників агентства. На рівні Preferred, який присвоєно і Webpromo, фахівці мають можливість постійно підвищувати свою кваліфікацію. Їм доступні тренінги по креативу, вимірам, медіапланування і т. Д.

Підтримка

Фахівці можуть звертатися в службу підтримки клієнтів з питань функціоналу, фінансів і продуктів, технічним неполадок. Це дозволяє швидко усунути будь-які проблеми в роботі з рекламними оголошеннями акаунтів, які обслуговує агентство.

«Найчастіше фахівці звертаються з питань модерації оголошень, траблшутінгу продуктів (наприклад, помилки фідів, не збираються списки ремаркетингу або щось інше не працює так, як повинно)», – зазначає наш експерт Максим Кузьмінський.

Крім того, Facebook пропонує агентствам-партнерам підтримку під час пандемії, пропонуючи антикризові рішення.

Заходи

Фахівці партнерів Facebook і їх клієнти можуть відвідувати професійні виставки та семінари. На них експерти з різних областей маркетингу та інтернет-реклами діляться своїм досвідом у просуванні бізнесів.

Статус офіційного партнера

Приємним бонусом до всього перерахованого також є підвищення статусності маркетингового агентства. Так, Facebook дозволяє компанії встановити на сайті значок партнера і завести сторінку в каталозі партнерів. Це підтверджує професіоналізм команди і робить агентство ще більш привабливим для інших клієнтів.

Висновки Webpromo про партнерство з Facebook

«На поточний момент часу я не можу сказати, що ми в повній мірі використали всі переваги статусу Facebook Marketing Partner. Однак потенційно ми отримуємо багато нових можливостей, які були недоступні раніше:

  • В першу чергу, хочу відзначити матеріали для підготовки до сертифікації Blueprint і можливість отримати ваучери для безкоштовного проходження сертифікації (стандартна ціна $ 150). Ставлю це на перше місце, так як знання продукту і вміння використовувати його можливості – головне для отримання високих результатів;
  • Підтримка для партнерів – більш кастомний підхід до вирішення проблем з рекламою;
  • Нові інструменти для планування допоможуть в підготовці медіапланів і зроблять їх точніше;
  • Величезний вибір презентацій, кейсів і звітів по галузях – кращі світові практики для підготовки стратегій.

Ми дуже натхненні нашим новим статусом партнерства і продовжуємо вивчати всі його переваги », – підвів підсумки Head of PPC в Webpromo Максим Кузьмінський.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті