Юзабіліті аудит та підвищення конверсії сайту (CRO)
- Підвищення коефіцієнту конверсії
- Висока експертиза та власні технології
CRO-аудит (conversion rate optimization, оптимізація коефіцієнту конверсії) або аудит щодо підвищення конверсії. Він дозволяє збільшити кількість продажів із сайту при тому ж обсязі відвідувачів..
Наприклад, якщо у вас зараз в місяць 10000 відвідувачів і 70 продажів (конверсія 0,7%), то після робіт з CRO з того ж трафіку буде 100-200 продажів і навіть більше. Середній приріст конверсії у наших клієнтів становить 45%.
*Приклад вказаний умовний, реальні результати можуть відрізнятися і залежать від багатьох факторів
Доробки сайту поліпшать юзабіліті та користувацький досвід, посилиться емоційне бажання зробити покупку, що призведе до збільшення коефіцієнту конверсії.
*Всі результати індивідуальні і залежать від багатьох факторів
Збільшення коефіцієнту конверсії призведе до зростання продажів з того ж об'єму трафіку. Тобто при тому ж обсязі відвідувань ви будете отримувати набагато більше продажів!
*Всі результати індивідуальні і залежать від багатьох факторів
Встановлюємо сервіси збору статистики, карти кліків і записи сесій
Опитуємо користувачів сайту про наявні труднощі і проблем під час використання сайту
Перевіряємо чи відповідає зміст першого екрану потребам користувачів
Аналізуємо за допомогою Google Analytics і Plerdy, дивимося відеозаписи відвідування сайту
Проводимо глибокий юзабіліті та технічний аудит сайту
CRO-аудит і детальне ТЗ на впровадження із подальшою консультацією з нашого боку
з конкретними результатами (без перебільшень, все як є)
Conversion rate optimization (оптимізація коефіцієнту конверсії) — дозволяє збільшити кількість продажів із сайту при тому ж обсязі відвідувачів.
Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.