Контекстна реклама в Дніпрі
12.01.2023
Контекстна реклама — це показ комерційних оголошень у пошуковій видачі та на інших майданчиках за допомогою Google Ads користувачам, які тим чи іншим способом продемонстрували зацікавленість в об’єкті реклами. Замовити послугу за справедливою ціною можна в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo.
У чому полягає суть послуги з налаштування контекстної реклами в Дніпрі?
Послуга запуску PPC в Гугл передбачає повний цикл робіт — від підготовчого збору інформації до створення докладного звіту. Розпишемо їх докладніше:
- Збір даних про продукт, конкурентів і цільову аудиторію. Ця інформація допомагає орієнтуватися в маркетинговому середовищі бізнесу і будувати подальшу стратегію просування.
- Підготовка семантичного ядра. Наша команда визначить ключові слова, за якими буде запущена ваша контекстна реклама в Дніпропетровську. На цьому ж етапі формуємо фільтр стоп-слів — ключів, за якими оголошення точно не показуватимуться.
- Визначення локації запуску контекстної реклами (Дніпро, інший регіон, або вся Україна).
- Узгодження добового бюджету на просування, вибір каналів розміщення і стратегії ставок.
- Запуск PPC, відстеження ефективності в Google Analytics, формування звіту.
Переваги контекстної реклами
Основна перевага контекстної реклами в Дніпрі — швидкість отримання перших результатів. Але це не єдина причина замовити її налаштування у професіоналів:
- Точність таргетингу. Гнучкі налаштування дають змогу звузити аудиторію показу, що знижує вартість кліка.
- Широке охоплення. Сервісами Google користуються мільйони людей, вашу рекламу побачать тисячі користувачів.
- Низький ціновий поріг входження. У тестову рекламну кампанію можна вкласти мінімальні кошти.
- Контроль результатів у режимі реального часу.
Які бувають види контекстної реклами
Вид контекстної реклами залежить від місця її трансляції. Всього їх 5:
- Пошукова реклама в Гугл. Це текстовий сніпет у вікні пошуку поверх органічної видачі.
- Реклама в контекстно-медійній мережі. Це банери, які транслюються на сайтах-партнерах Google.
- Реклама в мобільних додатках.
- Товарна реклама. Це розширені текстові сніпети у вікні пошуку з додатковою інформацією про товар із його зображенням.
- Відеореклама в Youtube.
Аудит рекламної кампанії
Результати налаштування контекстної реклами в Webpromo не потребують додаткового аудиту. Однак, розпочинаючи роботу з новим замовником, ми проводимо процедуру перевірки активних і минулих рекламних кампаній з метою знайти причину слабких результатів і точки зростання. Матеріал для аудиту ми беремо з Google Analytics.
Чому вам сподобається працювати з Webpromo
Відповідь проста — ми працюємо на совість і на репутацію. Webpromo завжди доводить до кінця взяті на себе зобов’язання. Спілкуючись з нашими менеджерами, ви зустрінете розуміння і людяність, а не сухий канцелярський тон ділової етики (хоча якщо вам так комфортніше — ми не проти!).
Трохи статистики про нас:
- Штат — понад 100 сертифікованих експертів.
- Досвід — 13 років у сфері інтернет-маркетингу.
- Клієнти — понад 1500 успішних проєктів (серед них Ашан, Vodafone, Tui, Київстар).
Замовте послугу налаштування PPC за телефоном, або залишивши заявку на сайті, і переконайтеся у всьому самі!