Контекстна реклама у Києві
14.12.2022
Сфера онлайн-продажів передбачає високу конкуренцію і змушує підприємців шукати ефективні способи просування, щоб не відставати від провідних компаній. Один із найпродуктивніших методів просування — налаштування контекстної реклами для залучення потенційних покупців.
Важлива перевага цього інструменту полягає у швидкому результату, а також залученні вже зацікавленої аудиторії, готової придбати ваш продукт. РРС реклама дозволяє показувати оголошення лише тим користувачам, які цікавляться товарами чи послугами, схожими на ваші.
Чому варто використовувати контекстну рекламу
Замовляючи контекстну рекламу в Google, ви спрямовуєте рекламну кампанію лише на цільову аудиторію — споживачів, яким потрібний ваш продукт. Якщо пошукове просування вимагає певного часу, то контекстна реклама забезпечує швидкий результат — буквально після запуску ви можете отримати перші переходи, перегляди, звернення та навіть продаж. Цей маркетинговий інструмент має такі переваги:
- оплата здійснюється лише за перехід потенційного покупця за вашим посиланням — у разі відсутності відвідувань ви не сплачуєте рекламу;
- контекстна реклама — підходящий варіант для підприємців-початківців, оскільки може мати будь-який бюджет;
- рекламні оголошення демонструються лише потенційним покупцям на запит;
- ви зможете легко провести аналітику відвідувань, переглядів та покупок, щоб визначити ефективність реклами.
Кому підходить просування за допомогою контекстної реклами
Формування бази потенційних клієнтів у столиці здійснити складніше, ніж у регіонах. На контекстну рекламу ціна у Києві дещо вища, оскільки просування потребує найму досвідчених фахівців та наявності певного бюджету. Це пов’язано з високою густотою населення та високою конкуренцією.
Контекстну рекламу доцільно застосовувати наступним категоріям бізнесу:
- підприємцям-початківцям — потрібно заявити про свій продукт і надати споживачам унікальну вигоду;
- інтернет-магазинам — щоб успішно конкурувати на ринку онлайн-продажів, потрібно мати не лише широкий асортимент, але й залучати зацікавлену аудиторію;
- відомим брендам — щоб підтримувати попит та утримувати клієнтську аудиторію, необхідно нагадувати про себе та пропонувати споживачам додаткові вигоди, які не можуть забезпечити інші бренди.
Створення контекстної реклами
Якщо вас цікавить налаштування контекстної реклами, звертайтесь до професіоналів агентства Webpromo. Для максимальної результативності рекламної кампанії наші спеціалісти реалізують роботу в такі кроки:
- визначають цільову аудиторію та аналізують її запити;
- аналізують сайти компаній-конкурентів;
- визначають основні цілі маркетингової кампанії;
- аналізують сторінки вашого сайту, на які здійснюватиметься перехід;
- виділяють семантичне ядро та ключові слова (ключові словосполучення);
- створюють текстові оголошення та креативи;
- налаштовують рекламу в Google Ads;
- роблять первинні ставки та проходять модерацію;
- запускають контекстну рекламу.
Контекстна реклама: замовити у Києві
Компанія Webpromo виконає для вас налаштування PPC та забезпечить максимальну результативність онлайн-просування. Переваги співпраці з нами:
- Максимальна прозорість. Ми інформуємо замовника про всі роботи та рекламний бюджет, надаємо докладні консультації.
- Індивідуальний підхід. Вашим проєктом займатиметься окремий спеціаліст, забезпечуючи якість робіт на всіх етапах.
- Ефективність. Наша команда постійно працює над підвищенням ефективності рекламних оголошень, збільшуючи кількість продажів.
- Досвід та професіоналізм. Ми працюємо у сфері онлайн-маркетингу понад 13 років та у нашому портфелі кейсів понад 1500 успішних проєктів. Фахівці Webpromo постійно розвиваються та підтверджують свою кваліфікацію щорічними сертифікованими іспитами.
Щоб замовити контекстну рекламу якісно та професійно, залиште заявку на сайті або зв’яжіться з нами за телефоном.