Просування англомовних сайтів
09.12.2022
Просування англомовного сайту мало чим відрізняється від звичного нам SEO: та ж внутрішня оптимізація, те саме перелінкування, той же технічний аудит вебресурсу. Втім, нюанси все ж таки є, і для попадання сайту в ТОП Google на ринках США та Європи їх важливо враховувати.
Як почати просування
Будь-яке просування необхідно починати з аналізу маркетингового середовища. Для SEO англомовного сайту це особливо актуально, оскільки новий ринок може мати свої тонкощі, залежно від ніші. Наші експерти аналізують цільову аудиторію та досліджують діяльність конкурентів. Важливо розуміти, як і за якими ключовими словами просуваються веб-ресурси, що конкурують з вами. Далі розкрутка англомовних сайтів здійснюється так:
- Технічний аудит. Ми перевіряємо наявність помилок, дублів, заповнюємо теги, налаштовуємо адаптивність сайту під мобільні пристрої та мінімізуємо швидкість завантаження сторінок.
- Збір семантики. Англомовне SEO потребує продуманого вибору частотності ключових слів. Наші фахівці допоможуть підібрати семантичне ядро та кластеризувати його для максимального залучення органічного цільового трафіку.
- Оптимізація вмісту. Тексти на веб-ресурсі структуруються, до них додаються заголовки h1–h4, марковані та нумеровані списки. Ключові слова органічно розподіляються в контенті. Зображення також оптимізуються, до них прописуються alt теги.
- Нарощування зовнішньої маси посилань. Наша команда підбирає сайти-донори та розробляє навколопосилальний контент.
Особливості просування зарубіжних сайтів
Зупинимося докладніше на основних відмінностях просування зарубіжного сайту:
- Мовний бар’єр. Орієнтуючи SEO на Захід, необхідно ідеально знати мову країни, на ринок якої ви просуваєтесь. Якщо ви не знаєте мови, скористайтеся послугами носія. Експерти Webpromo працюють із західними ринками та допоможуть вам зібрати розгорнуту семантику англійською мовою.
- Менталітет та культурні особливості. Перш ніж просувати свій веб-ресурс за кордоном, необхідно вивчити поведінкові звички місцевих жителів. Почитайте їх відгуки про схожі товари або послуги, спостерігайте за конкурентами.
- Законодавство. Переконайтеся, що ваші товари та послуги є легальними на території цільового регіону.
- Нарощування зовнішньої маси посилань. У країнах заходу найменша підозра на закупівлю зворотних посилань за допомогою спеціалізованих бірж спричиняє потрапляння вебресурсу під фільтр пошукової системи.
Результат нашої співпраці
Замовивши SEO оптимізацію англомовного сайту в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo, ви отримаєте:
- Приріст органічного цільового трафіку завдяки ефективній роботі понад 100 сертифікованих експертів компанії.
- Поліпшення ранжування вашого сайту. Webpromo є офіційним партнером Google, тож наші фахівці досконало вивчили механізм роботи пошукових алгоритмів.
- Збільшення коефіцієнта конверсії. Оскільки в результаті робіт з пошукової оптимізації зменшиться кількість нецільових відвідувань, частка користувачів, які здійснили покупку, зросте.
- Професійну команду спеціалістів із знанням ринку замовника.
- Спрощена комунікація.
- Інноваційний підхід.
- Прозора сучасна звітність.
- Прогноз комерційного трафіку.
Замовте просування англомовних сайтів, і ми не лише виведемо ваш ресурс у ТОП, а й скоригуємо стратегію подальшої оптимізації!