Просування за ключовими запитами
18.01.2023
Ключові слова лежать в основі пошукової оптимізації сайтів. З них починалася історія SEO як маркетингового інструменту, актуальні вони і зараз. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo допоможе вам зібрати велике і якісне семантичне ядро, яке дасть змогу оптимізувати вебресурс і підняти його в ранжуванні. Вам залишається лише замовити просування сайту за ключовими запитами!
Просування сайту за ключовими словами
Збір семантичного ядра — найважливіший етап пошукової оптимізації. Від його широти і точності залежить ефективність SEO. Ключові слова — це фрази, які користувачі вводять у рядок пошуку. Завдання seo-команди — максимально точно і повно передбачити ці запити.
Однак перед збором ключових слів необхідно ретельно вивчити цільову аудиторію і конкурентів. Аналіз користувачів дає змогу точніше визначати їхні пошукові запити. Конкурентний аналіз покаже, за якими ключами просуваються сайти аналогічної тематики.
Крім конкурентів, є ще такі джерела ключових слів:
- пошукові підказки Google;
- профільні сервіси — Google Trends, Serp Stat, Key collector, планувальник ключових слів Google;
- власні інсайти.
Ключових слів може виявитися багато, і це добре: що більше їх буде, тим краще для просування сайту за пошуковими фразами. Для зручності роботи ми групуємо їх за кластерами, які відповідають структурі сайту.
Семантичне ядро містить не лише ключі в прямому входженні, а й різноманітні відмінювання, синоніми, сленг, іноземні слова, словосполучення з “хвостами” різної довжини.
Оптимізація сайту за запитами користувачів
Ефективність просування за пошуковими фразами безпосередньо залежить від частотності ключових слів.
- Низькочастотні запити. Найчастіше нішеві та вузькоспеціалізовані, користувачі рідко використовують їх. Незважаючи на високий показник конверсії (за таких запитів користувач уже знає товар і майже готовий купити його), просування за ними не буде особливо ефективним через їхню малу кількість.
- Середньочастотні запити. Ідеальний варіант для SEO, оскільки кількість запитів вища, ніж серед низькочастотних, а конкуренція нижча, ніж у високочастотних.
- Високочастотні запити. Мова про ключові слова, які найчастіше зустрічаються. Вони вживаються без конкретики, без уточнюючих “хвостів” — найзагальніші (наприклад, “купити айфон”, або “замовити піцу”). Проблема високочастотних запитів у найсильнішій конкуренції і в низькій якості трафіку, користувачі за такими запитами можуть отримати на сайті зовсім не те, що їм потрібно.
Ефективна стратегія оптимізації за позиціями — використання ключів з довгими “хвостами” різної частотності.
У вартість послуги входить також технічна, контентна і зовнішня оптимізація вебресурсу. Ціна для кожного клієнта розраховується індивідуально.
Чому варто звернутися до нас?
Клієнти обирають нас і на це є причини:
- Ми даємо 100% гарантію ефективності.
- У нас працюють висококваліфіковані, досвідчені експерти, які мають профільну сертифікацію.
- Webpromo — офіційний партнер Google. Це говорить про нашу бездоганну репутацію та відповідальність.
- 13 років на ринку digital-послуг. За цей час наші фахівці навчилися працювати навіть із найскладнішими проєктами.
- Понад 100 спеціалістів у штаті гарантують дотримання дедлайнів і високу швидкість виконання завдань, а досвідчені менеджери відповідають за їхній раціональний розподіл з урахуванням пріоритетності.
- Новітнє програмне забезпечення та впровадження технологічних новинок у роботу;
- З нами легко — ми намагаємося ставити себе на місце клієнта, щоб краще розуміти запит.
Замовити послугу можна, залишивши заявку на сайті, або зателефонувавши нам.