Просування застосунків для Android
18.01.2023
Навіть найкорисніший і найцікавіший застосунок не приноситиме своєму власникові дохід, якщо про нього ніхто не дізнається. Підприємці, які вкладають у подібні заходи свої кошти, розуміють це: рекламні бюджети часом не поступаються бюджетам на розробку. Тому просування андроїд-додатків найкраще замовити у команди профільних експертів. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo розробить з нуля стратегію просування додатків для android і допоможе втілити її з максимальною ефективністю.
Просування застосунків у ТОП Google Play
Принципи ранжування в Google Play помітно відрізняються від аналогічного механізму в браузерному Google пошуку. У магазині головну роль відіграє популярність продукту. Більше завантажень і встановлень — вищий рядок у видачі.
На перший погляд, це замкнене коло: погане ранжування не дає змоги донести користувачам інформацію про застосунок, а без активних завантажень піднятися у видачі не вийде. Однак правильне просування android-додатків дає змогу вийти із цієї ситуації. Достатньо залучити початковий трафік, який одразу поліпшить ранжування.
На позицію у видачі Google Play впливають такі чинники:
- кількість завантажень і встановлень;
- коментарі та рейтинг;
- кількість видалень.
Способи просування в топ Google Play
Зупинимося докладніше на способах поліпшити ранжування в магазині застосунку, який ще не набрав достатньо популярності:
- ASO — пошукова оптимізація застосунку за ключовими словами. Для цього ми збираємо семантичне ядро і розподіляємо ключі за заголовком і описом продукту.
- Візуальне оформлення сторінки застосунку. Сюди належать скріншоти, промо-ролик та іконка. Що якісніше зроблені ці фактори, тим більше трафіку отримає продукт.
- Мотивований трафік. У самому застосунку розробляється система заохочень за виконання цільової дії (наприклад, бонуси за написання відгуку). Активність користувачів приверне додатковий трафік, що поліпшить ранжування.
- Активність у коментарях. Для стимулювання користувачів у відгуках потрібно відповідати на кожен коментар. Бажано використовувати при цьому ключові слова.
- Просування в соціальних мережах. Спрямовуйте трафік з ваших акаунтів у застосунок за допомогою презентацій, конкурсів, гайдів і таргетованої реклами.
- Рекламні колаборації та інтеграції, крос-промоушн.
- Локалізація. Це залучить іноземних користувачів.
- Просування через форуми та блоги.
- Вихід у ТОП категорій. Якщо до загального топу далеко, можна залучити користувачів через просування в окремих категоріях. Зайняти верхні позиції в них простіше, але для цього необхідно збирати окреме семантичне ядро.
Особливості роботи з Google Play
У Google Play ключову роль відіграють поведінкові фактори. Якщо застосунок скачали 1000 користувачів, але через добу 900 з них його видалили, ви втратите поточну позицію у видачі.
Друга особливість — просування має бути природним. Через різкі зміни Google запідозрить накрутки і шахрайство, що спричинить санкції. Це означає, що починати розкрутку нового застосунку бажано з низькочастотних ключів.
Чому просувати додаток краще з командою Webpromo?
Головна причина замовити послугу в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo — ми завжди досягаємо поставлених цілей. Наші клієнти знають, що якщо ми беремося за виконання роботи, то в 100% випадків доводимо її до кінця. Це означає, що у вас є гарантія успіху.
У нас працює понад 100 сертифікованих експертів, що дає змогу виконувати роботу швидко і якісно.
Вартість послуги формується індивідуально після ознайомлення з нішею і специфікою проєкту, і ви завжди будете знати, за що платите.
Замовити просування можна, зателефонувавши нам, або залишивши заявку на сайті.