Реклама у прайс-агрегаторах
19.12.2022
У конкурентній боротьбі за увагу користувачів найкраще поєднувати якнайбільше способів просування бізнесу в інтернеті. Це і контекстна реклама, і покращення юзабіліті, і пошукова оптимізація. Але є й менш очевидні, але ефективні варіанти — реклама в прайс-агрегаторах.
Принцип роботи прайс-агрегаторів
Агрегатори цін та товарів існують для зручності користувачів. Такі сайти збирають каталоги різних інтернет-магазинів, поєднуючи товари в одному місці з можливістю їх порівняння. Робота з агрегаторами відбувається за таким алгоритмом:
- Вибір агрегатора відповідно до специфіки ніші та географії роботи бізнесу (Price, Hotline, Vcene, Sravni).
- Укладання договору (актуально для всіх прайс-агрегаторів).
- Рекламодавець надсилає на сайт товарний фід.
- Оплата може бути фіксованою або за перехід з агрегатора до вашого інтернет-магазину.
Кому підійде просування через сайт-агрегатори?
Найефективніше через сайти-агрегатори просувати товари широкого вжитку, при купівлі яких користувачі керуються логікою. Наприклад, побутова техніка, телефони, одяг. Такі платформи дозволяють підібрати товар за певними характеристиками для подальшого порівняння пропозицій та цін.
Найменш популярна на агрегаторах продукція емоційного вибору: косметика, ювелірні прикраси, посуд, аксесуари.
Переваги реклами у сайт-агрегаторах
Головна перевага сайт-агрегаторів — це можливість отримати цільовий трафік з топу видачі: коли користувач шукає певний товар, у першій десятці результатів пошуку обов’язково будуть агрегатори.
Якісні фото товарів, приваблива ціна та наявність широкого асортименту в рамках реклами на прайс-агрегаторах підвищують впізнаваність бренду.
Такий формат реклами завдяки своїй простоті та дешевизні підходить для тих, хто щойно запустив свій інтернет-магазин.
Чому варто нам довіритися?
Налаштування реклами в агрегаторах агентством інтернет-маркетингу Webpromo — чудовий вибір для вашого бізнесу, тому що ми:
- Працюємо швидко. Наявність у нашому штаті понад 100 сертифікованих експертів та досвідчених менеджерів дозволяє раціонально розподіляти навантаження з урахуванням пріоритетності.
- Докладно знаємо механізм роботи реклами в прайс-агрегаторах. Webpromo працює у сфері інтернет-маркетингу вже 13 років. За спиною успішна співпраця з такими гігантами як Ашан, Київстар, Tui, Vodafone. Кейси можна побачити тут.
- Даємо гарантії. Ми проаналізуємо рекламну кампанію на сайтах агрегаторах і внесемо правки, щоб посилити результат, де це можливо.
- Звітуємо за кожною метрикою. Кожен наш крок, кожне досягнення, кожну зміну у стратегії просування буде відображено у докладному, графічно оформленому звіті.
Замовити рекламу в агрегаторах можна, залишивши заявку на сайті або зателефонувавши. Ми не маємо єдиної ціни для всіх: вартість послуги налаштування формується індивідуально під кожен бізнес.