Таргетована реклама в соціальних мережах: Facebook, Instagram, TikTok
Instagram, Facebook і TikTok — найпопулярніші соціальні мережі у світі, і в Одесі вони також перебувають на піку. Реклама в соціальних мережах дає змогу просувати товари та послуги з максимальною ефективністю, оскільки оголошення показуються тільки цільовій аудиторії, яка вже зацікавлена в них.
Facebook
Facebook приваблює власників бізнесу продуманим рекламним кабінетом і зрілою, платоспроможною цільовою аудиторією. Різноманітністю комерційних форматів Facebook може позмагатися з Google Ads, а гнучкі налаштування цільової аудиторії дають змогу максимально відсікати нецільові покази та переходи.
Крім того, на Facebook можна налаштувати рекламу на основі поведінки користувачів, наприклад, тих, хто нещодавно здійснив покупку у вашому магазині.
Instagram
Ця соцмережа популярна серед міленіалів, а також старшої аудиторії, яка цікавиться модою, дизайном і фотографією. Оголошення в Instagram можуть бути представлені у форматі фото, відео та сторіз. Налаштування реклами в Instagram можливе на самій платформі, але ефективніше робити це з Facebook Ads.
TikTok
TikTok — одна з найпопулярніших соціальних мереж серед зумерів, особливо останнім часом. Реклама на TikTok може бути представлена у вигляді коротких відеороликів, які привертають увагу і змушують користувачів зупинитися на момент їх перегляду. Головна перевага таргетингу в Одесі в TikTok — це нативність такої реклами. Користувачі навіть не завжди розуміють, що дивляться комерційний ролик.
Основні відмінності контекстної реклами і таргетингу
Контекстна і таргетована реклама мають деякі схожі риси, але у них принципово різне джерело трафіку. Є й інші відмінності:
- Канали. Контекстна реклама показується за пошуковими запитами користувачів у Google і на партнерських сайтах. Таргетована реклама показується в соціальних мережах відповідно до характеристик користувачів.
- ЦА. Контекстна реклама націлена на теплу або гарячу аудиторію, яка вже шукає товар або послугу. Таргетована реклама націлена на холодну або теплу аудиторію, яка може бути зацікавлена в товарі або послузі.
- Формати. Контекстна реклама має обмежений формат текстового або графічного оголошення. Таргетована реклама має більш різноманітні форми: банер, тизер, пост, відео або кільцева галерея.
- Ціноутворення. Контекстна реклама оплачується за кліки по оголошеннях. Таргетована реклама оплачується за покази або за виконання цільових дій.
- Результат. Контекстна реклама дає швидкий результат у вигляді трафіку і конверсій. Таргетована реклама дає більш довгостроковий результат у вигляді впізнаваності та лояльності.