Головна » Словарь маркетолога » Конкурентний аналіз
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Конкурентний аналіз

Competitive analysis

Конкурентний аналіз — це сукупність методів та інструментів, які дозволяють зрозуміти конкурентів, їх цілі, стратегії розвитку, переваги та недоліки. З урахуванням отриманої інформації про аналогічні компанії вже можна будувати стратегію розвитку своєї компанії.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності