Головна » Словарь маркетолога » Маркетингове дослідження
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Маркетингове дослідження

Marketing research

Маркетингове дослідження — інструмент для виконання всіх завдань, націлений на те, щоб робити бізнес ефективним. Використовується в маркетингу для забезпечення всіх потреб. Маркетингові дослідження — частина соціологічної науки, що дозволяє розуміти бажання і поведінку споживача, знати більше про економіку, ринку і конкурентів.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності