Головна » Словарь маркетолога » Мультиканальність
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Мультиканальність

Multichannel

Мультиканальність — маркетингова стратегія, в основі якої використання декількох каналів для налаштування комунікації зі споживачами. Для залучення клієнтів і спілкування з ними компанія використовує різні інструменти: сторінки в соціальних мережах, email-розсилки, рекламні компанії й т.п. Через різні канали приходять різні клієнти.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності