Головна » Словарь маркетолога » Мультиканальний маркетинг
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Мультиканальний маркетинг

Multichannel Marketing

Мультиканальний маркетинг — багатоканальна взаємодія з клієнтами, комунікація з ними за допомогою декількох каналів. При цьому бренд використовує всі можливі ресурси (мобільні пристрої, соціальні мережі, email і т.п.) для просування товарів і послуг. Це дозволяє підвищити ефективність рекламної кампанії й збільшити кількість клієнтів.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності