Головна » Словарь маркетолога » Омніканальність
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Омніканальність

Omnichannel

Омніканальність — принцип маркетингу, який використовується для підтримки клієнтів і просування продажів. Це спільна інтеграція різних комунікаційних каналів в єдину систему, для забезпечення якісного та безперервного зв’язку з клієнтом.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності