Головна » Словарь маркетолога » Персоналізація
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Персоналізація

Personalization

Персоналізація — інструмент, який використовується компаніями та брендами для кращої взаємодії з клієнтом. Має на увазі рівень особистого звернення, адаптація послуг і продуктів до конкретних осіб, сегментів або груп користувачів для більшої їх задоволеності.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності