Головна » Словарь маркетолога » Пошукові оголошення
SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг
Пошукові оголошення
Search Ads

Пошукові оголошення — це рекламний контент, який з’являється в пошуку після введення користувачем певних запитів. Є два види пошукових оголошень — адаптивні і динамічні. Адаптивні створюються автоматично системою з урахуванням ключових запитів, а динамічні — з урахуванням контенту сторінок.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті