SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг
Аналіз SWOT
SWOT analysis

SWOT-аналіз — метод аналітики, аналізу діяльності компанії з метою її подальшого вдосконалення. Для цього аналізуються чотири складових: сильні сторони (S), ознаки уразливості (W), можливості розвитку компанія (O), загрози (T). Дозволяє комплексно оцінити бізнес.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті