Головна » Словарь маркетолога » Спливаюче вікно
SEO-оптимізация
Usability
Аналітика
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

Спливаюче вікно

Pop-up

Спливаюче вікно — інструмент, що дозволяє привернути увагу користувача, збільшити продажі. Це окреме вікно, що відкривається на екрані, після виконання яких-небудь операцій. Формат реклами в інтернеті, що з’являється на передньому плані візуального інтерфейсу.

 



 

 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності