Налаштування систем вебаналітики сайту
Майже будь-який сервіс в інтернет-маркетингу має власну вкладку аналітики. У кожної є свої плюси та мінуси, але існує сервіс, що дає змогу об’єднувати дані з усіх доступних вам джерел — Google Analytics. Завдяки широким можливостям інтеграції інструмент дуже популярний, адже зручно бачити всі метрики в одному dashboard.
Налаштування Гугл Аналітики дає змогу організувати розрізнене надходження інформації з різних джерел в одну систему. Наочна звітність полегшує сприйняття, спрощує визначення найбільш важливих метрик, відсікає все зайве. За допомогою вебаналітики сайтів ви можете зосередитися на головному.
Інструменти вебаналітики відстежують:
- джерела трафіку;
- пристрої, з яких користувачі відвідували сайт;
- середню тривалість сесії;
- мікро- і макроконверсії;
- демографію та географію користувачів;
- глибину перегляду сайту та кількість переглянутих сторінок за сесію.
Що входить до послуг вебаналітики
Самостійно розібратися у всіх метриках вебаналітики для сайту може бути непросто. Але ж окрім показників ефективності є ще механіки інтеграції! Тому налаштування Гугл Аналітікс простіше замовити в профільному агентстві.
Аналітичні послуги передбачають такі роботи:
- Визначення та налаштування цілей у Google Analytics.
- Підбір ключових метрик для відстеження.
- Встановлення Google Analytics на всі сторінки сайту.
- Інтеграція Google Analytics з іншими системами відстеження, CRM, calltracking, GTM.
- Розробка ТЗ для програмістів з налаштування цілей і воронки цілей в Google Analytics.
- Контроль за виконанням ТЗ, перевірка правильності налаштувань.
- Консультація клієнта, розгорнута звітність.
Google Analytics 4
GA4 — оновлена версія системи аналітики від Google, що замінила собою Google Analytics 3 і Universal Analytics. Головна відмінність від попередньої версії — акцент на подіях, що дає змогу відстежувати стандартизовані дані за всіма пристроями та платформами.
Для налаштування цілей у Google Analytics 4 як орієнтир використовують конверсії. Налаштування подій у Google Analytics 4 дуже схоже на конверсії, але події неможливо використовувати для контекстної реклами AdWords.
Де замовити налаштування вебаналітики?
Замовте послугу налаштування Google Analytics в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo, заповнивши заявку на сайті або за телефоном. Наші менеджери проконсультують вас і дадуть відповіді на всі запитання, а фахівці ознайомляться з вашим бізнесом і зможуть розрахувати вартість робіт.
Google Analytics, налаштуванням якої займається наша компанія, підходить як для середніх, так і для великих бізнесів. Дозвольте налаштуванню подій Гугл Аналітики і налаштуванню цілей від експертів Webpromo поліпшити показники вашого бізнесу в усіх сферах: від послуг до електронної торгівлі.
Переваги роботи з Webpromo
Наше агентство результативного інтернет-маркетингу надає послуги з вебаналітики вже понад 13 років. За цей час ми максимально детально вивчили тему, і знаємо, як діяти в найрізноманітніших позаштатних ситуаціях — з чим тільки ми не стикалися!
Замовивши послугу налаштування вебаналітики у нас, ви отримаєте:
- Експертність і досвід понад 100 сертифікованих фахівців, які швидко і якісно виконують доручені їм завдання.
- Приємний сервіс. Комунікацію ми вибудовуємо максимально комфортно для вас, з розумінням і взаємоповагою.
- Гарантії. Webpromo за роки своєї роботи заробила репутацію надійного підрядника та партнера. Це стало можливо завдяки тому, що наша команда завжди виконує взяті на себе зобов’язання, досягаючи цілей за всяку ціну.
- Технологічність. У нашому розпорядженні останні версії ПЗ, необхідного для роботи з вашим проєктом.
- Звітність. Результати нашої роботи будуть оформлені для вас у простий та зрозумілий звіт, доповнений наочними графіками, діаграмами й таблицями.
Зв’яжіться з нашим менеджером, і отримайте детальну консультацію про послуги. Маркетологи — за результат!