Головна » Блог

Наш блог

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з точки зору SEO? І як аналізувати мета-теги конкурентів? Про це розповіла фахівець Webpromo.

Читати далі
Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo
29.12.2020
8 хв

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і...

Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online»
05.11.2020
10 мин

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за...

У травні спеціалістам Webpromo поставили завдання по розробці та імплементації стратегії для залучення нових клієнтів через мобільний...

Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіка навіть з урахуванням спаду сезонності
30.10.2020
13 хв

Як отримати приріст +84,5% безкоштовного трафіка навіть з...

Метою просування було підвищення органічного трафіку і видимості сайту в Мережі, а також виведення сторінок в ТОП-10 за затвердженими...

Як залучити відвідувачів в ресторан завдяки редизайну сайту: кейс Whisky Corner
20.07.2020
14 хв

Як залучити відвідувачів в ресторан завдяки редизайну...

Редизайн сайту - ефективний спосіб залучити нових клієнтів в ресторан. Детальніше про те, як розробити структуру веб-сторінок і...

Ще 4 статті
01.02.2021
12 хв

Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи,...

LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси
13.01.2021
20 хв

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Щомісяця YouTube відвідує понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а...

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo
29.12.2020
8 хв

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і...

Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B
22.12.2020
11 хв

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Соціальні мережі в більшості випадків очолює списки digital-каналів просування для даного сегмента. Однак деякі бізнеси досі уникають...

Ще 4 статті
Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description
25.02.2021
9 хв

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Google BERT як і раніше актуальний Як адаптувати сайт до алгоритму в 2021
24.02.2021
6 хв

Google BERT як і раніше актуальний: як адаптувати сайт до...

У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...

Як зібрати семантичне ядро
23.02.2021
10 хв

Зібрати семантику і не постаріти

Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...

19.02.2021
8 хв

Домен — як вибрати інтернет-ім'я і не помилитися

Вибір найкращого доменного імені для вашого бізнесу — важливе, але часто складне рішення. Хороший домен може залучити багато...

Ще 4 статті
Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?
01.03.2021
6 хв

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Як вибрати гамму кольорів для дизайну сайту?
23.02.2021
11 хв

Як вибрати гамму кольорів для дизайну сайту?

Колір — важливий аспект брендингу. Так як сайт є ключовим засобом комунікації з клієнтами, то його дизайн теж повинен відображати...

Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні помилки, яких все ще припускаються замовники
22.02.2021
8 хв

Що заважає новим додаткам досягати успіху? Банальні...

Розробка програми — складний процес. Щоб виділитися на тлі конкурентів і зайняти місце на робочому столі смартфонів потенційних...

Чи потрібен редизайн? 6 ознак сайту, який застарів і потребує оновлення
8 хв

Чи потрібен редизайн? 6 ознак сайту, який застарів і...

Ніщо не стоїть на місці в бізнесі. Це в повній мірі відноситься і до сайтів. Змінюються тенденції, з'являються нові технології, а...

Ще 4 статті
26.02.2021
7 хв

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу, які вимоги до веб-сайтів, контенту та онлайн-реклами, чи будуть штрафи
05.02.2021
14 хв

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу,...

Що потрібно знати українському онлайн-бізнесу про «мовний закон»? Коли потрібно перевести сайт на українську мову та як зробити це...

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії?
04.02.2021
6 хв

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії?...

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Це питання досліджувала соціальна платформа LinkedIn. А керівник відділу...

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році
27.01.2021
15 хв

Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу...

Як грамотно розподіляти бюджет на просування? На які канали трафіку звернути увагу? І, врешті-решт, як збільшити продажі...

Ще 4 статті
01.03.2021
4 хв

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за замовчуванням
22.02.2021
1 хв

Пошукові оголошення Google Ads стали адаптивними за...

З 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Ось кілька...

16.02.2021
1 хв

Google розширив функцію Scroll To Text: тепер і в результатах...

Google розширив функцію прокрутки і виділення тексту (Scroll To Text), яка була запущена в червні 2020 році. Раніше вона використовувалася в...

15.02.2021
2 хв

Які соцмережі і месенджери найпопулярніші серед українців?

Український оператор мобільного зв'язку Київстар проаналізував соціальні мережі і месенджери, якими користуються його абоненти....

Ще 4 статті
Подкаст про маркетинг «А що, як?»: Аромамаркетинг Діми Борисова, WOW-ефект і бізнес без конкуренції
12.02.2021
7 мин

Аромамаркетинг Дмитра Борисова, WOW-ефект і бізнес без...

Первый выпуск подкаста про маркетинг ― «А что, если?», в котором маркетологи Лена Мельник и Кирилл Андрусяк вместе с Димой Борисовым...

Ще 4 статті
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті