Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з точки зору SEO? І як аналізувати мета-теги конкурентів? Про це розповіла фахівець Webpromo.
Читати даліЯк збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...
У травні спеціалістам Webpromo поставили завдання по розробці та імплементації стратегії для залучення нових клієнтів через мобільний...
Метою просування було підвищення органічного трафіку і видимості сайту в Мережі, а також виведення сторінок в ТОП-10 за затвердженими...
Редизайн сайту - ефективний спосіб залучити нових клієнтів в ресторан. Детальніше про те, як розробити структуру веб-сторінок і...
LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...
Щомісяця YouTube відвідує понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а...
Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...
Соціальні мережі в більшості випадків очолює списки digital-каналів просування для даного сегмента. Однак деякі бізнеси досі уникають...
Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...
У цій статті ми розберемо нюанси функціонування алгоритму BERT (Bidirectional Encoder Representations from Transformers) від Google. Як впливає BERT на просування...
Це стаття про те, навіщо потрібна розробка семантичного ядра, як зібрати СЯ своєї мрії, що далі робити з ключовими фразами і як...
Вибір найкращого доменного імені для вашого бізнесу — важливе, але часто складне рішення. Хороший домен може залучити багато...
У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...
Колір — важливий аспект брендингу. Так як сайт є ключовим засобом комунікації з клієнтами, то його дизайн теж повинен відображати...
Розробка програми — складний процес. Щоб виділитися на тлі конкурентів і зайняти місце на робочому столі смартфонів потенційних...
Ніщо не стоїть на місці в бізнесі. Це в повній мірі відноситься і до сайтів. Змінюються тенденції, з'являються нові технології, а...
У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...
Що потрібно знати українському онлайн-бізнесу про «мовний закон»? Коли потрібно перевести сайт на українську мову та як зробити це...
Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Це питання досліджувала соціальна платформа LinkedIn. А керівник відділу...
Як грамотно розподіляти бюджет на просування? На які канали трафіку звернути увагу? І, врешті-решт, як збільшити продажі...
Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...
З 18 лютого 2021 року пошукові оголошення стали адаптивними за замовчуванням для всіх пошукових кампаній в Google Рекламі. Ось кілька...
Google розширив функцію прокрутки і виділення тексту (Scroll To Text), яка була запущена в червні 2020 році. Раніше вона використовувалася в...
Український оператор мобільного зв'язку Київстар проаналізував соціальні мережі і месенджери, якими користуються його абоненти....
Первый выпуск подкаста про маркетинг ― «А что, если?», в котором маркетологи Лена Мельник и Кирилл Андрусяк вместе с Димой Борисовым...
Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.