Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама

PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії?

Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування...

Чому бренди обирають мобільну рекламу Facebook для просування під час пандемії? Які реальні можливості дає бізнесу мобільна реклама?...

Performance Max — новий формат автоматизованих кампаній Google Ads для збільшення конверсій. Як налаштувати і отримати максимальну ефективність?

Performance Max — новий формат автоматизованих кампаній Google Ads....

Як працює новий тип автоматизованих кампаній Performance Max Google Ads? Як отримати доступ до бета-тестування? Як налаштувати кампанію Google...

Enhanced Conversions — новий інструмент Google Ads для більш точного...

Як працює Enhanced Conversions в Google Ads? Чим корисний інструмент? Як підвищити точність даних, які збираються з вашого сайту? Дізнайтеся, як...

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для відео Який контент найпопулярніший?

Топ літніх TikTok-трендів і продуманих ідей для ваших відео....

Перегляньте Топ-5 TikTok-трендів і продуманих ідей, які подобаються користувачам платформи. Запустіть ефективну рекламну кампанію в TikTok,...

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram 6 способів для аналізу рекламних оголошень

Моніторимо конкурентів в Facebook і Instagram. 6 способів для...

Навіщо аналізувати рекламні оголошення конкурентів в Facebook і Instagram? Як провести моніторинг і переглянути їх рекламу за допомогою...

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням подати заявку на сертифікацію в Google?

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням...

Як рекламодавцям подати заявку на підтвердження сертифікації Google? Розповідаємо про ключові зміни в сертифікації фінансових...

Instagram представив рекламу і оновлену функцію Reels. Як створювати привабливі ролики?

Instagram представив оновлену функцію і рекламу Reels. Як...

Коли в Instagram з'явилася стрічка Reels? Як використовувати рекламу? Що пропонує для користувачів Instagram for Business? 4 поради Instagram про те, як...

Як створювати YouTube-рекламу: 5 рекомендацій для поліпшення...

Рекламні стратегії допомагають брендам досягати високих результатів на YouTube і в бізнесі. Як? Навчіться використовувати базові...

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в...

Що таке динамічна реклама в Facebook? Як вона виглядає і кому підходить такий формат? Як налаштувати і запустити Dynamic Ads в Facebook і як...

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в...

У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті