Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама

PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи,...

LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Щомісяця YouTube відвідує понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а...

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і...

Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Соціальні мережі в більшості випадків очолює списки digital-каналів просування для даного сегмента. Однак деякі бізнеси досі уникають...

Як оптимізувати контекстну рекламу для нерухомості з урахуванням сезонності

Як оптимізувати контекстну рекламу для нерухомості з...

Перед запуском реклами потрібно враховувати всі фактори. Один з них - сезонність, коли за певний проміжок часу відбувається різкий...

Как оптимизировать контекстную рекламу для медицинских услуг с учетом сезонности

Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг з...

Контекстна реклама - один з найбільш ефективних методів онлайн просування. Реклама медичних послуг не виняток. За допомогою цього...

Аудиореклама на YouTube: как запустить, требования к объявлениям и примеры

Аудіореклама на YouTube як можливість охопити аудіалів. Як...

У блозі відеохостингу YouTube з'явилося повідомлення про те, що компанія запускає новий формат платної реклами - аудіооб'яви. Він...

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online»

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за...

У травні спеціалістам Webpromo поставили завдання по розробці та імплементації стратегії для залучення нових клієнтів через мобільний...

Тренды PPC на 2021 год: что будет актуально в Google Ads и Facebook Ads

Тренди PPC на 2021 рік: що буде актуально в Google Ads та Facebook Ads

У цій статті ми розповімо, як розшифровується PPC, які бувають типи такої реклами і, найголовніше, на які тренди PPC на 2 021 варто робити...

Преимущества сотрудничества с Facebook Marketing Partners

Навіщо наймати партнера Facebook по маркетингу: вивчаємо...

Спільно з Head of PPC Webpromo Максимом Кузьмінським редакція блогу підготувала детальний матеріал про те, що таке Facebook Marketing Partners і які...

Как использовать рекомендации Google Ads

Рекомендації Google Ads: чому можуть не працювати і як...

Довідковий центр Google Реклами - корисний розділ, в якому можна знайти рекомендації по налаштуванню рекламної кампанії. Однак недоліком...

Как рекламировать мобильное приложение в Facebook APP Ads

Реклама мобільного додатку в Facebook App Ads. Зниження ціни за...

У кейсі ми розбираємо, як просувати мобільний додаток в Facebook Ads, щоб отримати максимум установок в рамках виділеного бюджету.

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті