Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама

PPC | Контекстна та таргетингова реклама

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних...

Карусель в Facebook – это формат рекламного объявления в виде кольцевой галереи. В этой статье мы расскажем об особенностях карусели,...

Особливості реклами медичних послуг в інтернеті

Особливості реклами медичних послуг в інтернеті

Реклама в інтернеті для кожної ніші бізнесу має свої особливості. Відмітна риса контекстної реклами медичних послуг — широкий ряд...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи,...

LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Щомісяця YouTube відвідує понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а...

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і...

Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Як підвищити ефективність реклами в Facebook для B2B

Соціальні мережі в більшості випадків очолює списки digital-каналів просування для даного сегмента. Однак деякі бізнеси досі уникають...

Як оптимізувати контекстну рекламу для нерухомості з урахуванням сезонності

Як оптимізувати контекстну рекламу для нерухомості з...

Перед запуском реклами потрібно враховувати всі фактори. Один з них - сезонність, коли за певний проміжок часу відбувається різкий...

Как оптимизировать контекстную рекламу для медицинских услуг с учетом сезонности

Як оптимізувати контекстну рекламу для медичних послуг з...

Контекстна реклама - один з найбільш ефективних методів онлайн просування. Реклама медичних послуг не виняток. За допомогою цього...

Аудиореклама на YouTube: как запустить, требования к объявлениям и примеры

Аудіореклама на YouTube як можливість охопити аудіалів. Як...

У блозі відеохостингу YouTube з'явилося повідомлення про те, що компанія запускає новий формат платної реклами - аудіооб'яви. Він...

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online»

Просування мобільного додатка «UKRSIB Online». Зниження ціни за...

У травні спеціалістам Webpromo поставили завдання по розробці та імплементації стратегії для залучення нових клієнтів через мобільний...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті