Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама

PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Для тих, хто виходить на ринок Польщі: ТОП-5 відео рекламних...

Що дивиться аудиторія Польщі та чим цікавиться? Найкращі рекламні кампанії на YouTube допоможуть знайти корисні деталі та правильні...

9 PPC-трендів на 2023 рік, які важливо враховувати при формуванні стратегії

9 PPC-трендів на 2023 рік, які важливо враховувати при...

Що зміниться в PPC у 2023 році? Розповідаємо про 9 головних трендів

Що таке CPA-мережі?

Що таке CPA-мережі?

Що таке CPA-мережа та як співпрацювати з платформами? Детально розбираємо моделі розрахунку, а також інструменти CPA-мереж

Теми, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

17 тем, які призводять до відхилення реклами в Facebook та Instagram

За які слова та фрази Facebook може забанити рекламу?

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Ознайомтеся з детальною інструкцією про те, як маркетологу відкрити доступу до Google Ads.

Як наповнити профіль LinkedIN

Як підготувати акаунт у LinkedIN до просування? Чек-лист від...

Як заповнити профіль компанії LinkedIn, щоб охопити цільову аудиторію та підготувати аккаунт до реклами?

Як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб...

Що включає бриф, які функції він виконує і як маркетологу заповнити бриф на контекстну рекламу, щоб повернути інвестиції, а стратегія...

реклама TikTok

Види реклами у TikTok

Доступні формати рекламних оголошень TikTok. Описи та якому бізнесу підійде кожен із них.

Як маркетологу заповнити бриф на таргетовану рекламу, щоб...

Що таке бриф на таргетовану рекламу, які елементи в нього входять і як маркетологу заповнити бриф, щоб повернути інвестиції?

Автоматизація PPC

6 правил автоматизації контекстної реклами

Як автоматизувати найпростіші завдання в контекстній рекламі? Розбираємо правила, типи та інструменти.

Ключові показники РРС, які важливо відстежувати...

На які показали маркетологу, варто звертати увагу при аналізі ефективності рекламних кампаній?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності