Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама

PPC | Контекстна та таргетингова реклама

Як створювати YouTube-рекламу: 5 рекомендацій для поліпшення...

Рекламні стратегії допомагають брендам досягати високих результатів на YouTube і в бізнесі. Як? Навчіться використовувати базові...

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Як збільшити ефективність динамічної товарної реклами в...

Що таке динамічна реклама в Facebook? Як вона виглядає і кому підходить такий формат? Як налаштувати і запустити Dynamic Ads в Facebook і як...

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $

Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в...

У цьому кейсі ми розповімо про нові інструменти, які ми застосували для оптимізації рекламної кампанії мобільного додатка клієнта і...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати

Карусель в Facebook: 5 особливо цього формату рекламних...

Карусель в Facebook – это формат рекламного объявления в виде кольцевой галереи. В этой статье мы расскажем об особенностях карусели,...

Особливості реклами медичних послуг в інтернеті

Особливості реклами медичних послуг в інтернеті

Реклама в інтернеті для кожної ніші бізнесу має свої особливості. Відмітна риса контекстної реклами медичних послуг — широкий ряд...

3 причини, чому статистика в Google Analytics показує менше...

При запуску рекламних кампаній в Facebook часто виникає питання ― чому кількість сеансів в Google Analytics на цільовій сторінці не збігається з...

Чому варто почати продавати в LinkedIN: оцінка платформи,...

LinkedIN ‒ найменш цікава платформа з точки зору користувачів, так як тут немає ні красивих фото, ні захоплюючих постів, ні тим більше...

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Види реклами на YouTube: опис, плюси і мінуси

Щомісяця YouTube відвідує понад 2 млрд унікальних користувачів. Це робить майданчик однієї з найбільших соціальних мереж в світі, а...

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і Webpromo

Підвищуємо продажі з Hotline на свята: інструкція від Ашан і...

Як збільшити обсяг продажів на свята? Про це читайте в інструкції по роботі з Hotline від Webpromo і "Ашан Рітейлер Україна", де ми розповіли про...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті