Локальне SEO
09.12.2022
Чи може невеличка кав’ярня у спальному районі конкурувати у пошуковій видачі з великою мережею ресторанів? Або маленький магазин одягу з фірмовим бутиком всесвітньо відомого бренду? Може, якщо у своїй стратегії просування задіє локальне SEO!
Види робіт
Local SEO — це комплекс дій, спрямований на регіональне просування. При правильному налаштуванні ваш сайт вийде в топ ранжування за локальними запитами. Наприклад, “купити айфон Чернігів”, або “прокат автомобілів поряд”.
Залишайте заявку на локальне SEO просування на сайті агентства інтернет-маркетингу Webpromo. До спектру послуг входять такі роботи:
- Налаштування Google My Business. Перше, що спадає на думку у зв’язку з гео SEO — це включення в семантичне ядро локальних ключових слів. Але така процедура є обов’язковою і при стандартній пошуковій оптимізації. Справжнє місцеве SEO починається з реєстрації компанії Google My Business. Ми допоможемо правильно оформити картку профілю, внесемо всі необхідні дані для коректної роботи локального ранжирування, налаштуємо автоматизацію у разі великої кількості оффлайн-точок.
- Обробка відгуків. Обліковий запис Google My Business дає користувачам можливість висловитися про компанію в її профілі. Ці відгуки неможливо видалити (якщо вони не порушують правила Google). Наші спеціалісти навчені вести діалог із цільовою аудиторією. Ми відповідатимемо на запитання клієнтів, оброблятимемо негатив, підвищуватимемо репутацію бренду не лише у відгуках профілю, а й на інших майданчиках-відгуків.
- Робота із картами. Реєстрація в Google My Business автоматично додає на карти Google ваші офлайн-точки. Ми підемо далі, відзначивши вашу компанію в альтернативних навігаційних сервісах.
- Локальне просування під голосовий пошук. “Розумні колонки” і просто голосовий пошук через гаджети набирає популярності не перший рік. Цей тренд диктує нові правила SEO. Команда Webpromo опрацює семантичне ядро з урахуванням особливостей вимови назв локацій та їх варіативності.
Фактори ранжування
Щоб локальне просування сайту було ефективним, потрібно враховувати фактори, що впливають на підсумкову позицію веб-ресурсу у видачі:
- Теги. Ми органічно розмістимо у Title та Description ключові слова з локальною прив’язкою.
- Назва бренду. За брендовими пошуковими запитами приходить найбільш лояльний трафік, тому ми використовуємо їх у локальному SEO.
- Контактні дані та місцезнаходження. Адреса має величезне значення: чим ближче ваш бізнес до користувача, тим краще ранжування.
- Мобільна версія сайту. Локальний пошук часто відбувається з гаджетів, а адаптивний вебресурс дозволяє одразу прокласти маршрут або зателефонувати до офлайн-точки.
- Регіональні лендінг. Якщо ваш бізнес працює у кількох областях, ми розробимо окремі посадкові сторінки під кожен із них.
- Відгуки.
- Реєстрація у регіональних каталогах.
- Активність у соціальних мережах.
- Зовнішня маса посилань на локальних сайтах.
Як ми працюємо
Агентство інтернет-маркетингу Webpromo у роботі дотримується 3-х принципів:
- Експертність. Просувати ваш бізнес будуть лише сертифіковані досвідчені фахівці, яких у нас понад 100 осіб.
- Сервіс. Наші менеджери готові відповісти на дзвінок, дати консультацію, допомогти у вирішенні питання цілодобово та без вихідних.
- Гарантії. Ми дбаємо про свою репутацію, тому кожну задачу доводимо до кінця з належним сервісним обслуговуванням.
Для замовлення локального SEO залишайте свої контактні дані у нас на сайті або зателефонуйте нам для уточнення деталей та обговорення вартості послуги.