Медійна реклама

Контекстно-медійна реклама — це комплекс заходів, спрямованих на просування бренду, товару або послуги на сайтах-партнерах Google через рекламний кабінет пошукової системи. Наголос у медійці робиться на візуальну складову, проте не менш важливу роль в успіху кампанії відіграє правильність її налаштування.

SEO на этапе создания сайта
Нас обирають
маркетологи кращих компаній

Переваги медійної реклами Google в інтернеті

Очевидна сильна сторона медійної реклами Гугл — користувачі краще сприймають банерний формат, ніж текстові сніпети. Є й інші чинники, що роблять цей вид реклами ефективним інструментом просування:

  • Велике охоплення. Google AdWords дозволяє донести ваше повідомлення до сотень тисяч потенційних споживачів у різних країнах і регіонах. Ви можете обирати ті майданчики і формати, які відповідають вашій цільовій групі та бюджету.
  • Природність. Завдяки використанню ключових слів і таргетингу медійні оголошення не дратують користувачів, бувши нативною рекламою. 
  • Висока вимірюваність. Google Analytics дає можливість відстежувати й аналізувати результати медійної реклами сайту в режимі реального часу. Ви можете дізнатися, скільки людей побачили вашу рекламу, скільки перейшли за нею на сайт, скільки здійснили цільову дію (замовлення, підписка, дзвінок, реєстрація). Також ви можете проводити A/B-тестування різних варіантів реклами та оптимізувати їхню ефективність.
  • Контекстний таргетинг. Ви можете показувати медійну контекстну рекламу на сайтах і додатках, які відповідають тематиці вашого бізнесу або ключовим словам, пов’язаним з вашою пропозицією, налаштовуючи параметри цільової аудиторії.
  • Гнучка оплата. Ви можете вибрати модель тарифікації, яка підходить для ваших цілей: ціна за кліки (CPC), за тисячу показів (CPM) або за конверсії (CPA).
  • Вартість медійної реклами. Виходячи з попереднього пункту ви можете оптимізувати бюджет, обираючи різні формати оплати. 
  • Швидка оптимізація. Налаштування оголошень у КМС (контекстно-медійній мережі Google) дають змогу вчасно реагувати на зміну ситуації на ринку, вносячи відповідні виправлення в кампанію. 

Етапи створення медійної банерної реклами

Отримання комерційного трафіку за допомогою контекстно-медійної реклами Google відбувається за таким алгоритмом: 

  1. Аналіз маркетингового середовища. Це вивчення цільової аудиторії, її характеристик і потреб, а також дослідження діяльності конкурентів.
  2. Визначення цілей і бюджету кампанії. Чого ви хочете досягти за допомогою реклами: підвищити впізнаваність бренду, залучити нових клієнтів, збільшити продажі або лояльність? Який бюджет ви готові витратити на рекламу і як буде вимірюватися її ефективність?
  3. Збір семантики. Формування пулу ключових і стоп-слів, за якими буде орієнтований показ реклами.
  4. Налаштування таргетингу і винятків. Таргетинг дає змогу вибрати, кому і де показувати ваші оголошення в контекстно-медійній мережі. Можна налаштувати таргетинг за ключовими словами, темами, інтересами, демографічними даними, місцем розташування та іншими параметрами. У рекламному кабінеті Google є можливість виключити ті сайти, додатки або відео, на яких ви не хочете показувати свої оголошення.
  5. Призначення ставок та оптимізація кампанії. Ставка — це максимальна сума, яку ви готові заплатити за один показ або клік за вашим оголошенням. Можна вибрати ручне або автоматичне призначення ставок залежно від ваших цілей і бюджету. Для підвищення ефективності кампанії необхідно регулярно аналізувати результати і вносити коригування в налаштування оголошень, таргетингу і ставок.

Сертифіковані партнери

Дмитро Кулініч, Head of marketing tgrad.kz

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Якщо ви в пошуку надійного партнера з просування в інтернеті, рекомендую вам Webpromo

Жекебатирова Айнура, керівник відділу digital-маркетингу Вazis А

Рекомендую Webpromo як надійних партнерів

Вся робота йшла легко, невимушено і дуже ефективно

Алієв Рустам, СМО Freedom Finance Bank

Кратно зросли показники приросту органічного трафіку

З командою Webpromo працювати дуже легко, зручно. Вони великі професіонали своєї справи

Євген Демченко, директор департаменту маркетингу та реклами Alser

Серед багатьох ми обрали Webpromo

Ми задоволені комплексним підходом, оперативним зворотнім зв'язком та динамічним ростом показників. Рекомендую зупинити свій вибір агенції інтернет-маркетингу на Webpromo

В'ячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR hh.ua

Кожен в команді— майстер своєї справи

За час роботи над проєктом впровадили багато цікавих рішень для бізнесу. Компанія виросла та отримала нових клієнтів.

Сергій Вічев, директор з маркетингу Ресторану "Прага"

Ціную Webpromo за гнучкість

Працівникам агентства вдалося успішно реалізувати комплекс робіт для просування нашого сайту.

Євген Папанін, керівник відділу digital Coral Travel

Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу

Завжди в пошуку цікавих рішень для нашої компанії, готові підтримати та допомогти впровадити будь-які ідеї.

Сергій Нарожняк, керівник інтернет-маркетингу Ощадбанку

Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Вони в руках професіоналів, які знають свою роботу. Разом з Webpromo досягли відмінних результатів

Чому саме ми: переваги роботи з Webpromo

Замовити медійну рекламу в агентстві результативного інтернет-маркетингу Webpromo і довірити свій проєкт нашій команді варто, виходячи з цілої низки причин:

  • 13 років досвіду: SEO-просування, СММ, медійна реклама в інтернеті — окремо або комплексно.  
  • 1500+ успішно завершених проєктів: нам є чим пишатися, всі кейси зібрані тут
  • Webpromo — офіційний партнер Google. Це звання свідчить про те, що нам можна довіряти. І нам довіряють!
  • Індивідуальний розрахунок вартості. Ми не виставляємо єдиний прайс за послуги та проєкти різного масштабу. 

Ми готові надати понад 100 сертифікованих експертів і всі наші програмні ресурси для налаштування вашої медійної реклами, замовити яку можна у нас на сайті, або за телефоном.

Відправити заявку

    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності