Головна » Блог » Маркетинг

Маркетинг

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10 інфоприводів в травні

Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10...

Ми підготували 10 найбільш значущих інфоприводів в медицині в травні і приклади роботи з ними. Стаття допоможе скласти повний...

10 маркетингових досліджень, які можна провести онлайн

10 маркетингових досліджень, які можна провести онлайн

Маркетингові дослідження — це вже невід'ємна частина сьогоднішнього маркетингу. Інструмент, який допомагає знайти клієнта і закохати...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і рекомендації по роботі з ним

6 сценаріїв поведінки омніканального покупця і...

Як взаємодіяти з потенційним клієнтом за правилами омніканального маркетингу, як веде себе омніканальний покупець і які інструменти...

10 тригерів довіри для інтернет-магазинів

Довіра грає ключову роль в продажах. І сфера e-commerce не виняток. Тому інтернет-користувачам дуже важливо довіряти інтернет-магазину, де...

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які ефективні так само, як і в 2020-му

Залучаємо потенційних клієнтів в 2021 році: 4 канали, які...

У цій статті ми розберемо 4 основні сценарії ефективного залучення потенційних клієнтів в 2021 році. Вони все так само ефективні, як і...

6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Компанії нарощують брендовий трафік — трафік,...

Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році

Пандемія прискорила процес діджіталізаціі в суспільстві. Люди масово прийшли в Інтернет, щоб задовольняти свої базові потреби:...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу, які вимоги до веб-сайтів, контенту та онлайн-реклами, чи будуть штрафи

Розбираємося в «мовному законі» з Webpromo: коли вступає силу,...

Що потрібно знати українському онлайн-бізнесу про «мовний закон»? Коли потрібно перевести сайт на українську мову та як зробити це...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті