Головна » Блог » Маркетинг

Маркетинг

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж: порівнюємо квартальні звіти DataReportal за 2020 і 2021 роки

Динаміка зростання аудиторії соціальних мереж:...

Хто зі світових соціальних мереж найпопулярніший? Хто входить до п'ятірки кращих? А які веб-сайти в ТОПІ? Порція свіжої статистики вам в...

Особливості масових розсилок в Gmail

Особливості масових розсилок в Gmail

Скільки часу ви витрачаєте на електронну пошту кожен день? Проте, цим сучасним елементом діджитал маркетингу користується понад 1,8...

Короткий гайд: Всі можливості Google Forms

Короткий гайд: Всі можливості Google Forms

Якщо у вас виникли проблеми при створенні Google Forms — прочитайте короткий гайд від команди Webpromo. Розповідаємо про ефективне...

Как создать эффективный QR-код, по которому будут переходить? Генерация, индивидуальное оформление и юзабилити кода

Як створити ефективний QR-код, за яким будуть переходити?

Дізнайтеся, як зробити QR-код, в чому його відмінні характеристики, які можливості він відкриває для власників і користувачів, і для...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Чи щасливий ваш клієнт? 5 метрик, щоб дізнатися про це

Подбайте про щастя клієнта. Щасливі клієнти не просто приносять прибуток, вони його збільшують, допомагають компанії розвиватися і...

Що таке SERM і як працює управління репутацією в інтернеті

Завдяки технології SERM, компанії і публічні люди можуть самостійно формувати свій імідж, впливати на ставлення аудиторії, вибудовувати...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10 інфоприводів в травні

Маркетинговий календар для медичної ніші: ТОП-10...

Ми підготували 10 найбільш значущих інфоприводів в медицині в травні і приклади роботи з ними. Стаття допоможе скласти повний...

10 маркетингових досліджень, які можна провести онлайн

10 маркетингових досліджень, які можна провести онлайн

Маркетингові дослідження — це вже невід'ємна частина сьогоднішнього маркетингу. Інструмент, який допомагає знайти клієнта і закохати...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті