Аналитика
SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг

ROMI

ROMI

ROMI (окупність інвестицій у маркетинг) це допоміжний показник рентабельності інвестицій, який вимірює ефективність маркетингової кампанії з метою ухвалення найкращих рішень щодо майбутніх інвестицій. ROMI розраховується за формулою: (Доходи від маркетингу – Витрати на маркетинг) / Витрати на маркетинг * 100%.



 

 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті