Просування сайту готелю

Кожен готель на своєму сайті прагне наголосити на перевагах проживання саме в ньому: парковка, Wi-Fi, віддаленість від центру та визначних пам’яток. Хтось приваблює клієнтів спа-комплексом, хтось особливо підкреслює власну преміальність. Але незалежно від арсеналу додаткових “плюшок”, бізнес отримає значну перевагу перед конкурентами, якщо ви займаєтеся просуванням готелю в інтернеті.

SEO на этапе создания сайта
Нас обирають
маркетологи кращих компаній

Особливості просування сайту готелю

Головним фактором, що впливає на успіх просування готелю, є його репутація. В інтернеті люди спілкуються між собою, обмінюються відгуками та рекомендаціями. Тому важливо стежити за згадками про свій готель в мережі й активно працювати над формуванням позитивного образу.

Необхідно також враховувати специфіку ніші. Готельний ринок динамічний і вимагає від компаній гнучкості та швидкості реакції на зміни в трендах і смаках споживачів. Тому під час просування послуг готелю потрібно вміти швидко адаптуватися до нових умов і змінювати стратегію просування.

На відміну від інших компаній, готелі мають сезонність, яка може сильно впливати на попит і рентабельність бізнесу. Тому просування сайту готелю має бути орієнтоване на туристичний сезон і враховувати сезонні чинники.

Етапи розкрутки сайту готелю

Незважаючи на відмінності між готелями різних типів (хостел, апарт-готель, мотель, готельний комплекс), алгоритм просування у них один:

  1. Аналіз сайту і конкурентів. Необхідно провести аудит поточної ситуації, виявити сильні та слабкі сторони сайту і конкурентів, а також визначити ключові слова і запити, які можуть привести користувачів на сайт готелю.
  2. SEO оптимізація сайту. Включає в себе поліпшення якості контенту, юзабіліті, технічного стану веб-ресурсу, написання мета-тегів, впровадження перелінковки, карти сайту, мікророзмітки та адаптивності, а також нарощування зовнішньої посилальної маси. Оптимізація сайту допоможе підвищити його релевантність для пошукових систем і поліпшити позиції в пошуковій видачі.
  3. Створення контенту. Він має бути унікальним, цікавим та інформативним. Це можуть бути статті про визначні пам’ятки, огляди місцевих екскурсій, фотографії та відео. Контент допоможе залучити відвідувачів на сайт і підвищити його популярність.
  4. СММ. Наявність акаунта готелю в соціальних мережах допоможе залучати більше клієнтів, підвищити впізнаваність бренду й отримувати оперативний зворотний зв’язок від користувачів. 
  5. Крауд-маркетинг. Цей етап має величезне значення саме для готелів. Такий бізнес має бути зареєстрований на популярних туристичних платформах: booking, tripadvisor, hotels 24 — скрізь, де є трафік.
  6. PPC. Контекстна реклама в Гугл і таргетована реклама в соціальних мережах дає змогу швидко отримати трафік і розповісти користувачам про себе.

Сертифіковані партнери

Дмитро Кулініч, Head of marketing tgrad.kz

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Якщо ви в пошуку надійного партнера з просування в інтернеті, рекомендую вам Webpromo

Жекебатирова Айнура, керівник відділу digital-маркетингу Вazis А

Рекомендую Webpromo як надійних партнерів

Вся робота йшла легко, невимушено і дуже ефективно

Алієв Рустам, СМО Freedom Finance Bank

Кратно зросли показники приросту органічного трафіку

З командою Webpromo працювати дуже легко, зручно. Вони великі професіонали своєї справи

Євген Демченко, директор департаменту маркетингу та реклами Alser

Серед багатьох ми обрали Webpromo

Ми задоволені комплексним підходом, оперативним зворотнім зв'язком та динамічним ростом показників. Рекомендую зупинити свій вибір агенції інтернет-маркетингу на Webpromo

В'ячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR hh.ua

Кожен в команді— майстер своєї справи

За час роботи над проєктом впровадили багато цікавих рішень для бізнесу. Компанія виросла та отримала нових клієнтів.

Сергій Вічев, директор з маркетингу Ресторану "Прага"

Ціную Webpromo за гнучкість

Працівникам агентства вдалося успішно реалізувати комплекс робіт для просування нашого сайту.

Євген Папанін, керівник відділу digital Coral Travel

Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу

Завжди в пошуку цікавих рішень для нашої компанії, готові підтримати та допомогти впровадити будь-які ідеї.

Сергій Нарожняк, керівник інтернет-маркетингу Ощадбанку

Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Вони в руках професіоналів, які знають свою роботу. Разом з Webpromo досягли відмінних результатів

Переваги роботи з Webpromo

Наше агентство результативного інтернет-маркетингу займається ефективною розкруткою сайтів готелів комплексно — процеси запускаються одночасно для досягнення максимального результату. Це можливо завдяки численній команді досвідчених сертифікованих експертів — у нашій компанії їх понад 100 осіб.

Працюючи з нами, ви отримуєте якість, високі темпи роботи і гарантії ефективності. Після завершення проєкту ми не зникаємо — менеджери Webpromo завжди на зв’язку і готові відповісти на будь-яке профільне або організаційне питання. 

Вартість послуги визначається індивідуально, залежно від регіону, рівня конкуренції та масштабів бізнесу. Замовити просування можна за телефоном, або заповнивши заявку на нашому сайті.

Відправити заявку

    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності