Етапи оптимізації сайтів
Просування сайту в США — процес складний і багаторівневий. Щоб домогтися найкращих результатів у пошуковій видачі, необхідно оптимізувати вебресурс на всіх рівнях, враховувати максимум чинників ранжування.
Фундаментом SEO в Америці є вивчення цільової аудиторії та конкурентів. Без упевненого розуміння того, хто ваші клієнти, як вони мислять і що будуть шукати в Google, не вийде підняти сайт у топ.
Аналіз стратегії просування конкурентів дасть розуміння стану ринку, допоможе знайти слабкі сторони суперників і згенерувати власні ідеї.
Однак аналітикою зовнішнього маркетингового середовища розкрутка сайту в США не обмежується. Потрібно ще зібрати велике семантичне ядро.
Семантика — це набір ключових слів, за допомогою яких користувачі здійснюють пошук товарів і послуг в інтернеті. Що більше варіантів ключів ви зможете визначити, то релевантнішим буде ваш контент для користувачів, що позитивно позначиться на ранжируванні.
Подальше SEO в США відбувається в кілька етапів, які команда фахівців може розробляти паралельно:
- Аудит вебресурсу. Просування сайту в Америці передбачає його ідеальний технічний стан. Аудит допоможе знайти помилки і визначити фактори, що негативно впливають на ранжування: некоректні редиректи, сторінки 404, дзеркала, дублі, повільне завантаження сторінок, небезпечний протокол з’єднання, проблеми з кодом, правильність відображення сайту в різних браузерах і на різних пристроях.
- Технічна оптимізація. На цьому етапі виправляються помилки, знайдені в процесі аудиту. Але крім усунення недоліків, технічна частина просування сайту в Гугл у США допускає низку дій, що збільшують шанс підняти ресурс у пошуковій видачі: додавання мікророзмітки, мета-тегів title і description, карти сайту і внутрішньої перелінковки.
- Контентна оптимізація. Якщо раніше вона зводилася до додавання великої кількості ключових слів у прямому входженні, то зараз такий підхід не тільки не допоможе, а й зажене ресурс під фільтр. Ключі — це важлива, але не єдина частина контентного SEO в США. До того ж, пошукові фрази мають бути вписані органічно і в розумній кількості, щоб Google не визнав тексти занадто заспамленими. Крім цього, потрібно покращувати якість контенту — унікальність, релевантність, актуальність, корисність і авторитетність. Гугл піклується про комфорт користувачів, тому віддає перевагу сайтам зі структурованими текстами, які зручно читати і легко сприймати. А за допомогою оптимізації зображень ви отримаєте додатковий трафік за рахунок користувачів, які здійснюють пошук за картинками.
- Зовнішня оптимізація. Якщо на ваш сайт посилаються інші ресурси — це показник авторитетності та корисності вашого контенту. Тому з моменту появи сайту в мережі потрібно постійно шукати донорів, які розміщували б у себе аутріч (статті з органічними зворотними посиланнями), відгуки та рекомендації. Однак пам’ятайте, що якість донорів важливіша, ніж їхня кількість.
Особливості просування сайтів у США
Розкрутка сайтів у США може здатися складнішою, ніж в Україні, і не без причини. Перелічимо тонкощі, які потрібно врахувати, просуваючи вебресурс в Америці:
- Конкуренція. USA — це один із найконкурентніших ринків у світі. Суперництво в SEO може бути вкрай жорстким, особливо в деяких галузях. Тому важливо ретельно вивчати своїх конкурентів, щоб виявити їхні сильні та слабкі сторони, розробити стратегію SEO просування, яка дасть змогу виділитися на тлі інших сайтів. Крім того, потрібно бути готовим до високої вартості оптимізації і до більш тривалих термінів її реалізації — будь-який seo-фахівець у США підтвердить це.
- Регіональність. США — величезна країна. Кожен її штат має своє законодавство та особливості. Тому важливо оптимізувати свій сайт під ключові слова, які використовуються в регіоні, на який ви просуваєтеся, і враховувати місцевий контекст.
- Мова. Підбирайте семантику й оптимізуйте контент з урахуванням особливостей американського сленгу англійської мови.
- Альтернативні пошукові системи. Незважаючи на домінуючу позицію Google, в Америці користуються популярністю такі пошуковики, як Bing, Yahoo і DuckduckGo. Просування буде більш ефективним, якщо враховувати роботу і їхніх алгоритмів.