Етапи просування: з чого почати?
Просування сайтів в Англії відбувається за класичною схемою «підготовка — внутрішня оптимізація — зовнішня оптимізація», причому внутрішнє і зовнішнє SEO можуть проходити паралельно.
Підготовка до SEO
Будь-які маркетингові активності вимагають чіткого розуміння стану ринку. Це і є перший етап підготовки. Для цього необхідно відповісти на такі запитання:
- Хто ваші клієнти?
- Хто ваші конкуренти?
- Як ваші конкуренти просувають свої сайти?
- Яке місце ваш сайт займає в пошуковій видачі за основними ключами?
На базі відповідей будується вся подальша стратегія пошукового просування в Англії.
Другий етап підготовки — формування семантичного ядра. Завдання полягає в підборі максимальної кількості фраз, за допомогою яких користувачі шукатимуть ваш продукт у мережі. Необхідно використовувати синоніми, діалект, сленг і розмовні форми ключових слів.
Завершальний етап — аудит технічного стану сайтів. Для цього потрібно знайти можливі помилки 404, дзеркала і дублі, неробочі редиректи. Також перевіряється швидкість роботи вебресурсу, зміст мета-тегів і адаптивність під мобільні пристрої.
Внутрішня оптимізація
Внутрішня оптимізація просування сайтів у Великій Британії складається з таких дій:
- поліпшення технічного стану сайту на підставі проведеного раніше аудиту;
- перехід на безпечний протокол з’єднання https;
- налаштування внутрішньої перелінковки;
- впровадження мікророзмітки та sitemap;
- прискорення роботи сайту;
- налаштування robots.txt;
- розподіл за текстами ключових слів;
- структурування контенту;
- поліпшення EAT-факторів;
- підвищення унікальності та релевантності контенту;
- оптимізація зображень;
- поліпшення юзабіліті.
Зовнішня оптимізація
Зовнішня оптимізація ресурсу в Британії спрямована на зміцнення його авторитетності за допомогою зовнішніх зворотних посилань. Такі посилання можна отримати за допомогою декількох механік:
- Аутріч. Це нативні тематичні тексти, розміщені на сайтах-донорах. Кожен аутріч містить анкор зі зворотним посиланням на ваш вебресурс. Один із найпоширеніших і найбезпечніших способів нарощування зовнішньої посилальної маси.
- Крауд-маркетинг. Це розміщення зворотних посилань на форумах, відгуках і в тематичних спільнотах у соціальних мережах.
- Розміщення посилань у місцевих онлайн-каталогах, на маркетплейсах і в агрегаторах.
Особливості просування сайтів у Великій Британії
Розкрутка сайтів у Великій Британії має не так вже й багато особливостей, проте вони є:
- Тонкощі мови. Крім того, що просування має відбуватися англійською, потрібно враховувати широку поширеність у Великій Британії скорочень та абревіатур.
- Заборона на “сірі методи” зовнішньої оптимізації — це стандартна практика в Європі, найменша підозра на шахрайство тягне за собою бан.
- Законодавство і податкова політика. Вивчіть детально цей аспект, щоб упевнено почуватися в бізнес-середовищі Англії.