Головна » Словарь маркетолога » Клікабельність
SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг
Клікабельність
CTR

Клікабельність — це показник, за допомогою якого вимірюється ефективність рекламної кампанії. Він обчислюється за допомогою спеціальної формули, для цього потрібно кількість кліків по рекламному оголошенню поділити на кількість показів реклами та помножити на 100. Клікабельність дозволяє оцінити зацікавленість користувачів і частоту натискань на оголошення.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті