SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг
Конверсія
Conversion

Конверсія — це спосіб оцінки ефективності рекламної кампанії. Показує відсоток користувачів, які виконали цільові дії (оформлення заявки, оплата замовлення і т.п.) по співвідношенню до відвідувачів ресурсу. За допомогою конверсії оцінюється та аналізується рівень продажів, здійснюється пошук способів їх збільшення.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті