Головна » Словарь маркетолога » Коефіцієнт повернення інвестицій
SEO-оптимізация
Usability
Веб-дизайн
Інтернет-реклама
Маркетинг
Коефіцієнт повернення інвестицій
ROI

Коефіцієнт повернення інвестицій (англ. Return On Investment, ROI) — показник, який характеризує прибутковість або збитковість бізнесу. Це фінансовий коефіцієнт дозволяє оцінити окупність. Для його визначення потрібно проаналізувати суму вкладень і дохід від них.



 

Подпишитесь на нашу рассылку
Будьте в курсе последних новостей, акций и обновлений
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті