Головна » Блог » Аналіз конкурентів - ключовий елемент для формування маркетингової стратегії

Аналіз конкурентів – ключовий елемент для формування маркетингової стратегії

05.05.2020

Ольга Коцофанэ



Компанія SEMrush розробила керівництво «Як проводити аналіз конкурентів в Інтернеті», яке допоможе зрозуміти, що роблять ваші конкуренти.

Важливим елементом для створення і адаптації маркетингової стратегії на сьогоднішній день є аналіз конкурентів. Це допомагає залишатися актуальним навіть в умовах швидких змін. Крім усього іншого, розуміння стратегії конкурентів дає перевагу в створенні унікального продукту для клієнта.

Ось кілька ідей про те, як почати вивчати конкурентів. Для цього необхідно проаналізувати наступні складові:

Трафік на сайті конкурентів

Одним з перших важливих кроків вивчення конкурентів є аналіз трафіку на їх сайтах. Це допоможе дізнатися вам про ефективність просування за останні місяці, а також відбулися якісь зміни за цей час.

мал. 1 Матриця стратегій основних конкурентів

Мал. 1 Матриця стратегій основних конкурентів

При створенні маркетингової стратегії важливим є аналіз конкурентів в розрізі вивчення найпопулярніших каналів просування. Це покаже вам тренди і сезонні зміни. Після першого огляду трафіку на їх сайтах ви можете звузити аналіз. Це дозволить зосередитися на ваших найближчих конкурентах.

Мал.2 Порівняння найпопулярніших каналів трафіку

Мал.2 Порівняння найпопулярніших каналів трафіку

Важливим елементом для аналізу конкурентів вважається виявлення будь-яких трендів і сезонних змін. Саме ця інформація допоможе дізнатися причини зміни трафіку на сайтах конкурентів.

Аналіз SEO просування сайтів конкурентів

Мал. 3 Порівняння ключових слів конкурентів

Мал. 3 Порівняння ключових слів конкурентів

Якщо ви зацікавлені в довгостроковості маркетингової стратегії, вам потрібно включити в аналіз конкурентів SEO просування їх сайтів. Підвищення позицій сайту в пошуковій видачі дає постійний приріст відвідувачів на сайт і є важливим елементом аналізу. Для цього потрібно подивитися на позиції сайтів конкурентів. Хороший спосіб почати це робити – щодня аналізувати їх видимість.

Ці дії допоможуть вам дізнатися наступну інформацію про конкурентів:

  • Кращі ключові запити
  • Середньомісячний пошуковий трафік
  • Найбільш популярні сторінки

Подібний аналіз допоможе оптимізувати вашу кампанію і ваш контент, дозволить вибрати правильні ключові слова.

Інтернет-реклама конкурентів

цифровая маркетинговая стратегия

Вам не потрібно винаходити велосипед, щоб запустити успішну рекламну кампанію. Це нормально, щоб подивитися на рекламу ваших конкурентів, щоб знайти натхнення для ваших майбутніх кампаній.

Аналіз інтернет-реклами ваших конкурентів може допомогти вам знайти корисну інформацію, таку як:

  • кількість ключових слів, що пропонують ставки на
  • середній трафік з ключових слів
  • передбачувана вартість платного трафіку
  • сайти, з якими конкурують ваші конкуренти
  • історичні дані для аналізу сезонних змін в оголошеннях ваших конкурентів

Отримані знання можуть допомогти вам визначити можливості, які можуть бути відсутніми у ваших конкурентів, або навіть конкретні ринки, на які ви можете вийти.

Ви навіть можете використовувати ці дані, щоб досліджувати нові способи підвищення рентабельності інвестицій, від вибору різних ключових слів до випробування нових каналів і аудиторій.

Контент-маркетинг і PR конкурентів

Якщо ви хочете поліпшити свою стратегію контент-маркетингу, тоді варто подивитися, що роблять ваші конкуренти з точки зору контенту і PR.

Ви можете проаналізувати згадки своїх конкурентів в Інтернеті, присутність в соціальних мережах, їх загальну репутацію і кількість зворотних посилань, щоб краще зрозуміти їх сильні і слабкі сторони.

Аналіз їх контент-маркетингу і PR-зусиль може допомогти вам зрозуміти вашу цільову аудиторію.

Наприклад, якщо ви хочете охопити дуже вузьку аудиторію, а ваші конкуренти вже створили занадто багато контенту і користуються популярністю, то ви можете вивчити відсутні сегменти, на які ви можете націлитися.

Це може бути новий канал, новий тип контенту або можливість нестандартного мислення.

Ви також можете надихнутися їх тактикою контент-маркетингу і налаштувати їх у відповідності зі своїми цілями.

Присутність конкурентів в соціальних мережах

Ваша присутність в соціальних мережах може багато розповісти про вашої маркетингової стратегії. Уявіть собі, як виглядає присутність ваших конкурентів в соціальних мережах!

Аналіз ваших конкурентів може включати більш ретельний аналіз соціальних мереж ваших конкурентів, частоти їх публікації, рівня залученості і найбільш популярних каналів.

Це може допомогти вам зрозуміти як можна виділитися, навчаючись на помилках конкурентів. Будь то Tone of voice, ситуативна публікація, яка отримала вірусний характер або навіть використання нового каналу, є багато корисних ідей, які ви можете вивчити і застосувати у своїй власній стратегії.

Які висновки з цього випливають?

Відразу після того, як ви зрозумієте, яка маркетингова стратегія у ваших конкурентів, прийшов час максимально використовувати ці знання, коригуючи власну.

Як ви можете використовувати отримані дані?

Ось кілька ідей від команди SEMrush:

  • Переоціните свої критерії і результати на основі ваших цілей
  • Порівняйте вашу маркетингову стратегію і результати з тактикою ваших конкурентів
  • Увімкніть для розуміння вашої цільової аудиторії
  • Будьте гнучкими і відкритими для змін
  • Поділіться знаннями з іншими

Аналіз конкурентів може допомогти вам для досягнення короткострокових і довгострокових цілей у вашому бізнесі. Почніть з розгляду різних стратегій і каналів і переконайтеся, що ви зібрали всі дані, щоб оцінити свої власні результати.

Последние материалы рубрики

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності