Юзабіліті аудит та підвищення конверсії сайту (CRO)

Замовте Юзабіліті-аудит вашого сайту в Webpromo та отримайте приріст конверсії до 300% за того ж обсягу трафіку
  • Підвищення коефіцієнту конверсії
  • Висока експертиза та власні технології
Нас обирають
маркетологи кращих компаній

Що таке CRO?

CRO-аудит (conversion rate optimization, оптимізація коефіцієнту конверсії) або аудит щодо підвищення конверсії. Він дозволяє збільшити кількість продажів із сайту при тому ж обсязі відвідувачів..

Наприклад, якщо у вас зараз в місяць 10000 відвідувачів і 70 продажів (конверсія 0,7%), то після робіт з CRO з того ж трафіку буде 100-200 продажів і навіть більше. Середній приріст конверсії у наших клієнтів становить 45%.

*Приклад вказаний умовний, реальні результати можуть відрізнятися і залежать від багатьох факторів

Що входить в послугу
(CRO)

Бажаєте дізнатися скільки коштує Юзабіліті-аудит? Залиште запит просто зараз і отримайте розрахунок вартості для вашого сайту

    Що ви отримаєте в результаті CRO-аудиту?

    Підвищення конверсії*

    Доробки сайту поліпшать юзабіліті та користувацький досвід, посилиться емоційне бажання зробити покупку, що призведе до збільшення коефіцієнту конверсії.

    *Всі результати індивідуальні і залежать від багатьох факторів

    Зростання продажів з сайту*

    Збільшення коефіцієнту конверсії призведе до зростання продажів з того ж об'єму трафіку. Тобто при тому ж обсязі відвідувань ви будете отримувати набагато більше продажів!

    *Всі результати індивідуальні і залежать від багатьох факторів

    Кому рекомендовано
    провести СRO-аудит?

    Тим, хто прагне бути лідером у своїй ніші
    У кого рекламні бюджети понад 1000 $ в місяць
    Тим, хто планує створення нової версії сайту
    Воронка продажів Вашого сайту до CRO-аудиту
    Воронка продажів Вашого сайту після CRO-аудиту

    Допоможемо “розігнати” продажі на вашому сайті на максимум
    Етапи проведення CRO-аудита (юзабіліті аудита)

    1. Налаштування аналітики для CRO-аудиту

    Встановлюємо сервіси збору статистики, карти кліків і записи сесій

    2. Опитування користувачів на сайті

    Опитуємо користувачів сайту про наявні труднощі і проблем під час використання сайту

    3. Досліджуємо відповідність сторінок входу потребам

    Перевіряємо чи відповідає зміст першого екрану потребам користувачів

    4. Аналіз статистики, теплових карт і відеозаписів сесій

    Аналізуємо за допомогою Google Analytics і Plerdy, дивимося відеозаписи відвідування сайту

    5. Юзабіліті аудит і технічний аналіз

    Проводимо глибокий юзабіліті та технічний аудит сайту

    6. Презентація CRO-аудиту та консультації з впровадження

    CRO-аудит і детальне ТЗ на впровадження із подальшою консультацією з нашого боку

    Коротко про Webpromo
    Краща крос-функціональна команда з 14-річним досвідом для вашого проєкту*

    У штаті Webpromo понад 100 висококваліфікованих працівників. За 14+ років роботи кількість успішних проєктів, які ведуть наші спеціалісти, перевищила 1500.*

    До Вашого проєкту підключається команда вузькоспеціалізованих фахівців. Це означає, що роботи будуть проводиться якісно та на високому рівні.

    *Підтвердження можна отримати надіславши запит на info@web-promo.com.ua

    Засновники Академії інтернет маркетингу №1 в Україні WebPromoExperts

    За 9 років існування Академія WebPromoExperts випустила понад 9000 фахівців з інтернет-маркетингу, які сьогодні працюють у Приватбанк, Ашан, Rozetka, Фармак, HUAWEI та інших великих компаніях. Крім курсів, в Академії проводять корпоративні тренінги, онлайн-конференції та майстер-класи. Щорічно конференції дивиться більше 100 000 учасників з усього світу. Серед експертів Академії наші найкращі фахівці!

    Кейси

    з конкретними результатами (без перебільшень, все як є)

    • 1
    • /
    • 1

    Леруа Мерлен

    Міжнародна компанія-рітейлер, відома та визнана в усьому світі.
    Спеціалізується на торгівлі товарами для будівництва, ремонту та облаштування житла.

    • Дохід від продажу через сайт збільшився на + 315%*
    • Збільшилася кількість транзакцій на + 361%*

    *Всі результати індивідуальні і залежать від багатьох факторів

    Кейс Leroy Merlin

    Оптимізація коефіцієнту конверсії

    Conversion rate optimization (оптимізація коефіцієнту конверсії) — дозволяє збільшити кількість продажів із сайту при тому ж обсязі відвідувачів.

    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності