Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як потрапити в топ-3 і збільшити трафік в 10 разів за рік в конкурентній ніші: кейс vikna.ua

Як потрапити в топ-3 і збільшити трафік в 10 разів за рік в конкурентній ніші: кейс vikna.ua

24.10.2019

Іван Нагорний


 

Тип послуг: пошукове просування сайту

Проєкт: Vikna.ua

Сайт: vikna.ua

Зміст:

 

Коротка інформація про компанію

VIKNA.UA — спеціалізована платформа з продажу пластикових, дерев’яних, алюмінієвих вікон і дверей, а також комплектуючих роздрібному покупцеві в будь-якому місті України. Це мережа з більш ніж 70 партнерів, які пропонують послуги з продажу та встановлення вікон по всій території країни, а також продукція від більшості постачальників основних брендів галузі.

Місія порталу VIKNA.UA — запропонувати покупцеві весь спектр віконної продукції, отримати найкращу цінову пропозицію і знайти можливість встановити вікна в будь-якому місті.

Сьогодні VIKNA.UA цифрах це:

  • більше 70 партнерських офісів по країні
  • більше 25000 цільових відвідувачів в місяць
  • пропозиція віконних товарів від більш ніж 40 постачальників

Що пропонує покупцям портал VIKNA.UA:

  • вікна та двері з пластику, дерева або алюмінію
  • засклення балконів, ремонтні та оздоблювальні роботи
  • офісні перегородки
  • підвіконня, москітні сітки, віконні ручки та інші комплектуючі всіх виробників
  • сервісні послуги

Для зручності вибору вікон сайт надає ряд інструментів: порівняння продукції за технічними характеристиками, розгорнутий прайс на типові конструкції всіх брендів, калькулятор, що дозволяє зібрати необхідну конфігурацію замовлення і отримати цінову пропозицію.

 

Стратегія проведення робіт:

Завдання пошукового просування виникли паралельно з початком роботи порталу, фактично WEB-PROMO почали вести роботу з нуля.

З труднощів, що виникли при реалізації варто відзначити:

  • необхідність індивідуальних доробок движка сайту для реалізації всіх завдань по пошуковому просуванню
  • експертність контенту: контент повинен бути зрозумілий не тільки відвідувачами, а також відповідати тенденціям пошукової системи, але і бути достовірним – для цього завдання залучалися технічні експерти з боку порталу, які перевіряли актуальність і відповідність контенту унікальні зображення товарів. Для створення посадочних сторінок потрібні були
  • унікальні фотографії, стокові рішення не розглядалися, тому було прийнято рішення створювати власні фотографії. Більшість зображень товарів фотографувалось в студії

Як ми вирішили діяти (план):

Ми вирішили почати розробку майбутнього сайту з проектування структури. Важливо було враховувати те, що на старті робіт неможливо опрацювати абсолютно всі напрямки і посадочні сторінки під них – значить структура повинна бути гнучкою і з можливістю подальшого розширення, в ході роботи над проектом. Так само необхідно було приділити особливу увагу історії домену, його посилального профілю і адаптувати його під новий сайт.

Паралельно з seo розробкою сайту велися роботи по оптимізації конверсії на сайті, під керівництвом Влада Седнева (керівника відділу CRO).

Які конкретні дії ми виконали:

  • Визначили базові посадочні сторінки, які будуть при релізі (відповідно до пріоритетів):
    • Було визначено, що головна сторінка буде орієнтована під ключ “пластикові вікна”, від окремої такої посадкової сторінки ми вирішили відмовитися.
    • Додані посадкові сторінки для брендів вікон
    • Додано розділ для пластикових дверей, балконів, сервісів
  • Зібрали і кластеризували для цих сторінок СЯ. За допомогою СЯ були опрацьовані ТЗ на текстовий контент, зібрані МТ, також визначені точки потенційного зростання — сторінки за якими буде найлегше зайняти високі позиції і отримувати з них трафік з мінімальними зусиллями
  • На етапі формування структури ми планували роботи щодо подальшого розширення структури для менш пріоритетних страніц.Напрімер, до розширення кластера москітних сіток за видами – ми повернулися тільки навесні:

  • Оптимізували мета-теги. Зараз наші сніпети досить сильно виділяються в SERP видачі, в порівнянні з конкурентами, що позитивно позначається на CTR, що на деськтопной видачі:

    І на мобільній:

  • Рекомендації для оптимізації калькулятораНа поточний момент, сторінка калькулятора зовсім трохи відстає від головної сторінки за кількістю сеансів (як сторінка входу):
  • Провели аналіз ніші і дали рекомендації на підготовку найкращого контенту в ніші, в слідстві чого дублюючийся контент замінили на інфографіку, а для юзабіліті додали динамічний прайс на посадочні сторінки:

  • ТЗ для технічної оптимізації сайту: Стандартні seo завдання для robots.txt, карти сайту, канонікал, мікророзмітки, розмітка заголовків, оптимізація швидкості роботи і т.д.

Зовнішня оптимізація

Як було сказано, раніше на даному домені був інший сайт і першочерговим завданням щодо оптимізації посилального профілю було – органічно поєднати має кількість посилань з посилальної масою майбутнього сайту, з урахуванням того, що тематики у цих ресурсів кардинально відрізнялися.

Нормативний профіль в момент розробки проекту:

Проаналізувавши контрольний профіль – деякі посилання довелося відхилити через повну невідповідність посилань / анкоров / тематик.

Паралельно велися роботи по оцінці конкурентів в ніші: якості та динаміки їх посилального профілю – внаслідок якого, нами була розроблена стратегія нарощування посилальної маси з упором на якість, тематичність і регіональність доменів, а не на кількість. Дотримуючись цієї стратегії ми отримали дуже плавний, максимально природний приплив посилань на протязі року. До другої частини стратегії на рік ми також підключили сабміта, щоб трохи розбавити анкорний профіль і додатково надати “природності” посилальної масі.

Приклад якісного домену-донора https://www.rbc.ua/rus/news/4-vida-ostekleniya-lodzhii-dostoinstva-nedostatki-1547475376.html:

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

Створення сайту та CRO

Ключові моменти оптимізації ресурсу, які були виконані:

  • На етапі розробки сайту структура складалася виходячи з досліджень семантичного ядра і Customer Journey. Це дозволило передбачити всі важливі для SEO сторінки, при цьому уникнувши дублів або схожих за змістом розділів, які лише плутають відвідувачів.
  • Структура і зміст посадочних сторінок пророблялися виходячи з проведених маркетингових досліджень і кількох спільних сесій мозкового штурму нашої команди веб-розробки з відділом по роботі з клієнтами компанії Vikna.ua.
  • Над сайтом регулярно проводилися роботи по оптимізації швидкості роботи, так як з ростом трафіку росло і час завантаження ключових посадочних сторінок і проблема була не тільки в хостингу.
  • На сайті навмисно закладено кілька різних лід-форм із застосуванням індивідуальних маркетингових тригерів. Це одна з головних причин високої конверсії сайту.

 

Результати

Які результати та до чого прийшли в підсумку

В результаті роботи вдалося збільшити органічний трафік більш ніж в 10 разів за весь період співпраці:

А також впевнено тримати верхні позиції топ-3 в дуже конкурентному ніші металопластикових вікон:

Крім того, завдяки роботам над контентом і CRO правок – у сайту дуже хороші поведінкові фактори, які допомагають не тільки займати високі позиції у видачі, доводячи пошуковій системі, що користувачам дійсно “цікаво” проводити час на сайті (середня тривалість сеансу на всіх сторінках, за останній рік – 2:38), але так само і позитивно впливає на конверсії:

Так само дуже велика частка такого успіху належить власникам vikna.ua, які не тільки прислухалися до наших рекомендацій і впроваджували їх на сайті, але і пропонували нам свої власні ідеї або плани, які ми оптимізували під цілі проекту — поліпшення видимості ресурсу і залучення нових клієнтів .

Корисні поради

Перш за все необхідно постійно розвивати проект, опрацьовувати нові напрямки, шукати всілякі розширення для існуючих сторінок — максимально кластеризувати. Особливо це корисно, коли сайт набирає якийсь траст і нові сторінки вже набагато легше вивести в топ, практично відразу отримувати з них трафік.

Контент.
Ніколи не буває “ідеального” контенту — необхідно постійно проводити роботи по оптимізації вже існуючих сторінок і намагатися створити найкращий і найцікавіший контент в ніші, завдяки якому зростуть поведінкові фактори, а відповідно через них і стимулюються позиції до зростання у видачі. Також не варто недооцінювати корисність CRO – роботи в даному напрямку підвищують не тільки відсоток конвертації, але і утримують користувача на сайті, зменшуючи показник відмов і покращуючи поведінкові чинники.

Посилальний профіль.
Кількість найчастіше не дорівнює “якість”. Набагато ефективніше оцінити нішу, конкурентів і їх Посилальне – розробити власну стратегію розвитку посилального профілю, яке буде максимально ефективно для конкретного проекту і слідуючи їй можна буде очолювати нішу металопластикових вікон, маючи всього 163 домену-донора, що досить скромні цифри за сьогоднішніми мірками.

Останні матеріали рубрики

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Новини TikTok

TikTok додав нову функцію Refresh для оновлення стрічки For You

Нова функція забезпечить приємний перегляд, збалансовуючи цілі самовираження та різноманітності контенту

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності