Головна » Блог » Як потрапити в топ-3 і збільшити трафік в 10 разів за рік в конкурентній ніші: кейс vikna.ua

Як потрапити в топ-3 і збільшити трафік в 10 разів за рік в конкурентній ніші: кейс vikna.ua

24.10.2019

Іван Нагорний, SEO-спеціаліст Webpromo


 

Тип послуг: пошукове просування сайту

Проєкт: Vikna.ua

Сайт: vikna.ua

Зміст:

 

Коротка інформація про компанію

VIKNA.UA — спеціалізована платформа з продажу пластикових, дерев’яних, алюмінієвих вікон і дверей, а також комплектуючих роздрібному покупцеві в будь-якому місті України. Це мережа з більш ніж 70 партнерів, які пропонують послуги з продажу та встановлення вікон по всій території країни, а також продукція від більшості постачальників основних брендів галузі.

Місія порталу VIKNA.UA — запропонувати покупцеві весь спектр віконної продукції, отримати найкращу цінову пропозицію і знайти можливість встановити вікна в будь-якому місті.

Сьогодні VIKNA.UA цифрах це:

  • більше 70 партнерських офісів по країні
  • більше 25000 цільових відвідувачів в місяць
  • пропозиція віконних товарів від більш ніж 40 постачальників

Що пропонує покупцям портал VIKNA.UA:

  • вікна та двері з пластику, дерева або алюмінію
  • засклення балконів, ремонтні та оздоблювальні роботи
  • офісні перегородки
  • підвіконня, москітні сітки, віконні ручки та інші комплектуючі всіх виробників
  • сервісні послуги

Для зручності вибору вікон сайт надає ряд інструментів: порівняння продукції за технічними характеристиками, розгорнутий прайс на типові конструкції всіх брендів, калькулятор, що дозволяє зібрати необхідну конфігурацію замовлення і отримати цінову пропозицію.

 

Стратегія проведення робіт:

Завдання пошукового просування виникли паралельно з початком роботи порталу, фактично WEB-PROMO почали вести роботу з нуля.

З труднощів, що виникли при реалізації варто відзначити:

  • необхідність індивідуальних доробок движка сайту для реалізації всіх завдань по пошуковому просуванню
  • експертність контенту: контент повинен бути зрозумілий не тільки відвідувачами, а також відповідати тенденціям пошукової системи, але і бути достовірним – для цього завдання залучалися технічні експерти з боку порталу, які перевіряли актуальність і відповідність контенту унікальні зображення товарів. Для створення посадочних сторінок потрібні були
  • унікальні фотографії, стокові рішення не розглядалися, тому було прийнято рішення створювати власні фотографії. Більшість зображень товарів фотографувалось в студії

Як ми вирішили діяти (план):

Ми вирішили почати розробку майбутнього сайту з проектування структури. Важливо було враховувати те, що на старті робіт неможливо опрацювати абсолютно всі напрямки і посадочні сторінки під них – значить структура повинна бути гнучкою і з можливістю подальшого розширення, в ході роботи над проектом. Так само необхідно було приділити особливу увагу історії домену, його посилального профілю і адаптувати його під новий сайт.

Паралельно з seo розробкою сайту велися роботи по оптимізації конверсії на сайті, під керівництвом Влада Седнева (керівника відділу CRO).

Які конкретні дії ми виконали:

  • Визначили базові посадочні сторінки, які будуть при релізі (відповідно до пріоритетів):
    • Було визначено, що головна сторінка буде орієнтована під ключ “пластикові вікна”, від окремої такої посадкової сторінки ми вирішили відмовитися.
    • Додані посадкові сторінки для брендів вікон
    • Додано розділ для пластикових дверей, балконів, сервісів
  • Зібрали і кластеризували для цих сторінок СЯ. За допомогою СЯ були опрацьовані ТЗ на текстовий контент, зібрані МТ, також визначені точки потенційного зростання — сторінки за якими буде найлегше зайняти високі позиції і отримувати з них трафік з мінімальними зусиллями
  • На етапі формування структури ми планували роботи щодо подальшого розширення структури для менш пріоритетних страніц.Напрімер, до розширення кластера москітних сіток за видами – ми повернулися тільки навесні:

  • Оптимізували мета-теги. Зараз наші сніпети досить сильно виділяються в SERP видачі, в порівнянні з конкурентами, що позитивно позначається на CTR, що на деськтопной видачі:

    І на мобільній:

  • Рекомендації для оптимізації калькулятораНа поточний момент, сторінка калькулятора зовсім трохи відстає від головної сторінки за кількістю сеансів (як сторінка входу):
  • Провели аналіз ніші і дали рекомендації на підготовку найкращого контенту в ніші, в слідстві чого дублюючийся контент замінили на інфографіку, а для юзабіліті додали динамічний прайс на посадочні сторінки:

  • ТЗ для технічної оптимізації сайту: Стандартні seo завдання для robots.txt, карти сайту, канонікал, мікророзмітки, розмітка заголовків, оптимізація швидкості роботи і т.д.

Зовнішня оптимізація

Як було сказано, раніше на даному домені був інший сайт і першочерговим завданням щодо оптимізації посилального профілю було – органічно поєднати має кількість посилань з посилальної масою майбутнього сайту, з урахуванням того, що тематики у цих ресурсів кардинально відрізнялися.

Нормативний профіль в момент розробки проекту:

Проаналізувавши контрольний профіль – деякі посилання довелося відхилити через повну невідповідність посилань / анкоров / тематик.

Паралельно велися роботи по оцінці конкурентів в ніші: якості та динаміки їх посилального профілю – внаслідок якого, нами була розроблена стратегія нарощування посилальної маси з упором на якість, тематичність і регіональність доменів, а не на кількість. Дотримуючись цієї стратегії ми отримали дуже плавний, максимально природний приплив посилань на протязі року. До другої частини стратегії на рік ми також підключили сабміта, щоб трохи розбавити анкорний профіль і додатково надати “природності” посилальної масі.

Приклад якісного домену-донора https://www.rbc.ua/rus/news/4-vida-ostekleniya-lodzhii-dostoinstva-nedostatki-1547475376.html:

Приріст доменів-донорів за останній рік просування:

Створення сайту та CRO

Ключові моменти оптимізації ресурсу, які були виконані:

  • На етапі розробки сайту структура складалася виходячи з досліджень семантичного ядра і Customer Journey. Це дозволило передбачити всі важливі для SEO сторінки, при цьому уникнувши дублів або схожих за змістом розділів, які лише плутають відвідувачів.
  • Структура і зміст посадочних сторінок пророблялися виходячи з проведених маркетингових досліджень і кількох спільних сесій мозкового штурму нашої команди веб-розробки з відділом по роботі з клієнтами компанії Vikna.ua.
  • Над сайтом регулярно проводилися роботи по оптимізації швидкості роботи, так як з ростом трафіку росло і час завантаження ключових посадочних сторінок і проблема була не тільки в хостингу.
  • На сайті навмисно закладено кілька різних лід-форм із застосуванням індивідуальних маркетингових тригерів. Це одна з головних причин високої конверсії сайту.

 

Результати

Які результати та до чого прийшли в підсумку

В результаті роботи вдалося збільшити органічний трафік більш ніж в 10 разів за весь період співпраці:

А також впевнено тримати верхні позиції топ-3 в дуже конкурентному ніші металопластикових вікон:

Крім того, завдяки роботам над контентом і CRO правок – у сайту дуже хороші поведінкові фактори, які допомагають не тільки займати високі позиції у видачі, доводячи пошуковій системі, що користувачам дійсно “цікаво” проводити час на сайті (середня тривалість сеансу на всіх сторінках, за останній рік – 2:38), але так само і позитивно впливає на конверсії:

Так само дуже велика частка такого успіху належить власникам vikna.ua, які не тільки прислухалися до наших рекомендацій і впроваджували їх на сайті, але і пропонували нам свої власні ідеї або плани, які ми оптимізували під цілі проекту — поліпшення видимості ресурсу і залучення нових клієнтів .

Корисні поради

Перш за все необхідно постійно розвивати проект, опрацьовувати нові напрямки, шукати всілякі розширення для існуючих сторінок — максимально кластеризувати. Особливо це корисно, коли сайт набирає якийсь траст і нові сторінки вже набагато легше вивести в топ, практично відразу отримувати з них трафік.

Контент.
Ніколи не буває “ідеального” контенту — необхідно постійно проводити роботи по оптимізації вже існуючих сторінок і намагатися створити найкращий і найцікавіший контент в ніші, завдяки якому зростуть поведінкові фактори, а відповідно через них і стимулюються позиції до зростання у видачі. Також не варто недооцінювати корисність CRO – роботи в даному напрямку підвищують не тільки відсоток конвертації, але і утримують користувача на сайті, зменшуючи показник відмов і покращуючи поведінкові чинники.

Посилальний профіль.
Кількість найчастіше не дорівнює “якість”. Набагато ефективніше оцінити нішу, конкурентів і їх Посилальне – розробити власну стратегію розвитку посилального профілю, яке буде максимально ефективно для конкретного проекту і слідуючи їй можна буде очолювати нішу металопластикових вікон, маючи всього 163 домену-донора, що досить скромні цифри за сьогоднішніми мірками.

Последние материалы рубрики

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова...

Як відкрити доступ до рекламного кабінету в Facebook? Є два способи: через Facebook Business Manager або Business Suite і через Facebook Ads. Читайте докладну...

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

101 приклад як оформити сторінку з помилкою 404

Виберіть особистий стиль оформлення досить популярною сторінки з помилкою 404 в інтернеті. Подумайте, якою ви б хотіли її побачити, щоб...

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs. Налаштування та обмеження

Як надати або прибрати доступ до файлів в Google Docs....

Чи знали ви, що більшість користувачів мережі не вміють відкривати або забороняти доступ до файлів гугл диску? Створити і надіслати...

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті