З нами ви будете
в хорошій компанії

Проведення А/Б тестів і впровадження поліпшень

Дізнатися терміни та перелік робіт для підвищення ефективності вашого бізнесу!
Дізнатися більше

Після аудиту, другим етапом комплексного підходу CRO (Conversion Rate Optimization) є впровадження поліпшень та контрольний аналіз досягнутих результатів.

Всі впровадження відбуваються поетапно.

За 5-9 етапів впровадження досягається максимальний результат, за результатами дослідження. Один етап впровадження в середньому триває від 3 до 6 тижнів.

Кожен етап включає в себе закінчений цикл робіт над одним із розділів. Будуть впроваджені всі поліпшення і проведено повторне тестування.

Ціль кожного етапу:

  1. Зростання замовлень та звернень від потенційних клієнтів.
  2. Зменшення показника відмов.
  3. Збільшення глибини переглядів і часу відвідин сайту.

За одну ітераціє ми зробимо для Вас:

  • дизайн необхідних змін;
  • програмне впровадження (при необхідності);
  • проведення А/Б тестів кожного поліпшення (від 3 до 5);
  • по закінченню проведемо повторний аналіз аудиторії та скоригуємо подальший план поліпшень.

Результат – збільшення продажів!

Вартість робіт одного етапу впровадження розраховується після створення плану на основі обсягу необхідних робіт.

calendar
Терміни:

Від 4 до 6 тижнів

money
Ціна:

Від 12900 грн

Дізнатися терміни та перелік робіт для підвищення ефективності вашого бізнесу!
Дізнатися більше

Етапи проведення CRO аудиту:

  1. Фіксація очікуваних результатів і показників ефективності в вимірних одиницях.
  2. Заповнення брифу для визначення цільової аудиторії сайту, розуміння роботи бізнесу, його переваг та основних конкурентів.
  3. Налаштування аналітики для CRO. Аналіз сайту за допомогою Google Analitycs, Яндекс.Метрика. Вивчення сайту з боку статистичних даних.
  4. Аналіз цільової аудиторії та вивчення поведінки користувачів.
  5. Живий контакт з цільовою аудиторією: юзер-тестування (мін. 5 респондентів), опитування клієнтської бази (мін. 30 контактів), опитування відвідувачів сайту, аудит роботи кол-центру, аналіз вхідних дзвінків.
  6. Конкурентний аналіз (аналіз пропозицій і сайтів конкурентів).
  7. Розробка індивідуальних рекомендацій та гіпотез для підвищення ефективності Вашого сайту.
  8. Розробка детального плану впровадження і тестування поліпшень.
  9. Консультація за готовим план. Ми відповідаємо на питання, що виникають.

CRO-аудит виявляє та вирішує проблеми:

Зручності пошуку інформації

Простота і зручність пошуку важливої для користувача інформації на сайті

Виявлення складних сторінок

Пошук сторінок, які незрозумілі користувачеві за структурою або наповненням

Виправлення функціональних помилок

Пошук і робота над функціональними помилками сайту

Пошуку причин високого показника відмов

Знаходження причин того, чому люди покидають сайт

Причини низької конверсії сайту

Чому показник конверсії незадовільний або не росте тривалий час

Перешкоди на шляху до цільової дії

Що заважає зробити користувачеві кінцеву дію

Після впровадження плану Ви отримаєте:

Зростання конверсії та кількості продажів

Тепер набагато більше відвідувачів здійснюють кінцеву дію, яку Ви очікуєте від них

Збільшення кількості постійних покупців

Завдяки простоті і зручності відвідувачі, одного разу зробили покупку, з більшою ймовірністю повернуться на Ваш сайт

Зростання середнього чека

Якщо відвідувачам легко взаємодіяти з сайтом, вони з більшим бажанням будуть робити покупки і, як наслідок, на велику суму

Дізнатися більше

Сертифіковані партнери

В'ячеслав Сотник, директор з маркетингу та PR Hh.ua

Кожен в команді— майстер своєї справи

За час роботи над проєктом впровадили багато цікавих рішень для бізнесу, компанія виросла та отримала нових клієнтів.

Сергій Вічев, директор з маркетингу Ресторану "Прага"

Ціную Webpromo за гнучкість

Працівникам агентства вдалося успішно реалізувати комплекс робіт для просування нашого сайту.

Євген Папанін, керівник відділу digital Coral Travel

Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу

Завжди в пошуку цікавих рішень для нашої компанії, готові підтримати та допомогти впровадити будь-які ідеї.

Сергій Нарожняк, керівник інтернет-маркетингу Ощадбанку

Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Вони в руках професіоналів, які знають свою роботу. Разом з Webpromo досягли відмінних результатів

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті