Головна » Блог » Ефективна контекстна реклама для сайту житлового комплексу: кейс «Комфорт Таун»

Ефективна контекстна реклама для сайту житлового комплексу: кейс «Комфорт Таун»

12.10.2018

Максим Кузьмінский, керівник PPC-відділу Webpromo


Тип послуги: контекстна реклама нерухомості

Проект: ЖК «Комфорт Таун»

Сайт: comforttown.com.ua

Результати робіт: Збільшення кількості дзвінків по каналах:

• Пошук ВЧ: + 81,4%

• Ремаркетінг + КМС: + 18,18%

• YouTube: +75% до директ-трафіку

• Facebook: +14% • КМС: +18%

• Ремаркетінг: +18,2%

Всього: +31% за всіма джерелами

Зниження вартості залученого дзвінка: в 2,5 рази Період робіт: 2014-2017 рр.

Про проект

«Комфорт Таун» – сучасний житловий комплекс на лівому березі Дніпра в Києві.

Основні цілі проекту

  • Збільшення кількості дзвінків до контакт-центру.
  • Зниження вартості залученого дзвінка.
  • Визначення найбільш ефективних наборів інструментів і джерел для охоплення нової аудиторії та взаємодії зі старою.

Бар’єри

Високо конкурентна тематика (все намагаються рекламуватися на запити «купити квартиру» і «купити квартиру в Києві», т. Е.

  • По високочастотним запитам, вартість яких весь час збільшується).
  • Загальне зниження ринку нерухомості.
  • Тривалий цикл ухвалення рішення про покупку.
  • З 2014 року спостерігався тренд щодо зниження запитів «купити квартиру» і «купити квартиру в Києві». Це викликало певні складнощі реклами в цій ніші.

Тренди в тематиці нерухомості

Визначення стратегії робіт по проекту

  • Відстеження результатів (Call Tracking, Google Analytics).
  • Аналіз аудиторії.
  • Підбір необхідних інструментів.
  • Розподіл бюджету по інструментах.
  • Підвищення ефективності реклами в пошуку.
  • Підвищення ефективності в КМС.
  • Підвищення ефективності ремаркетингу.
  • Підвищення лояльності до бренду за допомогою YouTube.
  • Рекламна кампанія та оптимізація РК в Facebook.
  • Статистика по дзвінках в цілому по всіх інструментах.

1.Відстеження результатів.

Call Tracking

Оскільки головним результатом, головною конверсією у нас був дзвінок, необхідно було налаштувати Call Tracking. Call Tracking дозволив оцінити, наскільки ефективним є кожен з джерел, провести коригування, перерозподілити бюджети. Дзвінки відстежувалися в розрізі кампаній. Структура наших рекламних кампаній була підготовлена ​​таким чином, щоб це відстеження було максимально детальним.

Google Analytics

У Google Analytics ми відстежували відправку форм зворотного зв’язку, перехід на сторінку контактів, перегляд планувань квартир.

2. Аналіз аудиторії

Для того, щоб відстежити нашу аудиторію, ми провели зріз по Google Analytics і визначили, що найбільш ефективною є аудиторія 25-34 роки, в рівній мірі чоловіки і жінки.

Цю інформацію ми використовували для подальшої оптимізації нашої кампанії, націлювання та в інших активностях.

3. Підбір необхідних інструментів

Кожен інструмент закривав певне завдання. У пошуковій кампанії ми працювали з уже сформованим попитом, з тими користувачами, які шукали квартиру, були зацікавлені в покупці і знали, що їм потрібно. За допомогою контекстно-медійної мережі або YouTube ми закривали завдання, пов’язану з охопленням. Ми використовували мікс інструментів, які, на нашу думку, дозволили краще охопити аудиторію і закрити всі поставлені завдання:

  • пошукову мережу Google AdWords, Facebook, Instagram, YouTube.

  • Оцінка ефективності цих інструментів також була різна.

  • Ми розуміли, що конверсії з пошуку будуть більше, т. К.

  • Вони будуть приходити після першого взаємодії. Інші джерела могли дати відкладений результат.

4. Розподіл бюджету по інструментах

Найбільшу частину бюджету ми виділили на пошукові кампанії, вони приносили великі конверсії за меншу вартість. 30% бюджету – Facebook і Instagram. Це дозволило нам отримувати велику кількість конверсій за прийнятною для нас вартості. На охватні кампанії, такі як КМС і YouTube, ми виділили близько 10-12%.

5. Підвищення ефективності реклами в пошуку

Основні алгоритми підвищення ефективності реклами в пошуку:

  • Формування певної структури аккаунту (виділення високочастотних, низькочастотних, брендових запитів, поділ їх за різними кампаніям). Це дозволило нам відслідковувати дзвінки по кожній частоті запитів і коригувати наші бюджети.
  • Робота з пошуковими запитами, відсікання аудиторії, яка шукає вторинне житло (пріоритет на ринку нерухомості змістився у вторинну нерухомість). Це дуже сильно позначалося на ефективності наших кампаній.
  • Розподіл бюджету: на високочастотні запити, які швидко вичерпують бюджет, ми виділяли менше коштів, на низькочастотні – більше, щоб вони могли показуватися протягом всього дня. Регулярна робота над оголошеннями (зміна змісту для досягнення максимального CTR, створення нових оголошень для постійних акцій, які проводив клієнт).

  • Оптимізація ключових слів (поліпшення оголошень і підбір максимально релевантних посадочних сторінок). Це дозволило знизити ціну за клік і ціну за конверсію.

В результаті цих змін ми отримали на 33% більше дзвінків за останні три місяці нашої роботи.

6.Підвищення ефективності КМС

У комплекс підвищення ефективності

Медійній мережі входило:

  • тестування таргетингу по інтересам, по ключам;
  • суміщення видів таргетингу між собою;
  • використання custom affinity audience – аудиторії по доменах схожих сайтів;
  • аналіз майданчиків розміщення;
  • використання скрипта для автоматичного виключення неякісних майданчиків.

Завдяки цій операції вдалося нам отримати на 18% більше дзвінків.

Ми виявили, що найбільш ефективно працюють:

  • Таргетування на custom affinity audience (по схожим сайтам).
  • Орієнтування за ключовими словами в тематиці «бізнес».
  • Банери працюють краще текстів: на них можна розмістити барвисте унікальна торгова пропозиція – і це працює.

7.Підвищення ефективності ремаркетингу

Відносно аудиторії, яка вже була на сайті, нерухомість – це ніша, в якій термін прийняття рішення досить довгий. Необхідно постійно взаємодіяти з аудиторією, яка ще вирішує, де купити їй квартиру. Термін прийняття рішення доходить до трьох місяців. Саме в зв’язку з цими причинами ми застосовували інструмент «ремаркетинг».

З чого складався наш ремаркетинг:

  1. Сегментування списків, відбір користувачів, які вже здійснили конверсію. Це допомогло виявити найбільш ефективну аудиторію і зробити на роботі з нею максимальний акцент.
  2. Крос-минусовка списків ремаркетингу для виключення перетину аудиторій: з більш тривалого терміну участі виключати менш тривалий. Це дало більш правильні результати з аналізу даних.
  3. Використання максимально релевантного банера.
  4. Аналіз і видалення неефективних майданчиків.
  5. Виняток з таргетингу списку користувачів, які вже здійснили конверсію.

Найбільш ефективним з усього списку дій виявилися списки з довгим терміном участі – 30 днів і більше: або користувач заходить на сайт і відразу ж робить конверсію, або робить її через тривалий час.

В результаті ми отримали на 18,2% більше дзвінків.

8. Підвищення лояльності до бренду за допомогою YouTube

YouTube – це інструмент, який може приносити конверсії, однак його потрібно правильно оцінювати. Прямих конверсій він не приносить, також як і асоційованих. Але якщо оцінити внесок в популяризацію бренду, в формування впізнавання бренду і підвищення лояльності користувачів, то цей інструмент дозволяє досягти максимальних результатів. Ми побачили, що зростання директ-трафіку у нас склав 75% за останні три місяці, при цьому ми витратили порівняно невеликий бюджет на цей інструмент.

9.Рекламна кампанія та оптимізація РК в Facebook

У Facebook ми постійно проводили тестування наших оголошень.

Ми використовували як відеооб’яви, так і оголошення з зображеннями, тестували унікальні торгові пропозиції.

Результати тестів показали, що CTR оголошень з відео на 26% вище, ніж із зображенням.

Це дало нам розуміння, що потрібно відмовитися від оголошень із зображеннями або винести їх в окрему групу для коректного розподілу бюджету. Ціна кліка по оголошеннях з відео виявилася нижче на 22%.

За оптимізації рекламної кампанії ми провели ряд робіт:

  • Сегментували користувачів по місцях розміщення (стрічка ПК, стрічка моб., Правий стовпець ПК).
  • Сформували списки схожих аудиторій – lookalike аудиторій. Ці аудиторії були націлені на те, щоб розширити охоплення по даному інструменту.
  • Використовували ремаркетинг з різним терміном участі. Виключили аудиторії, які вчинили конверсію на сайті.
  • Результат: +14 % по звонкам.

10. Статистика по дзвінках в цілому по всіх інструментах

Найбільше дзвінків нам давав пошук і бренд.

Facebook і Instagram посіли друге місце за кількістю конверсій, на третьому місці – КМС.

Вартість

Найдешевше нам обходилися дзвінки по бренду, оскільки ми використовували інструмент, який підвищував лояльність і збільшував директ-трафік по сайту.

Результати

В результаті ми отримали зростання +31% за всіма джерелами за три місяці. Вартість дзвінка за брендовими запитам значно зменшилася.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті