Як зробити картку товару націлену на продаж: 10 простих порад
22.05.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Владислав Воронін
Порада №2. Розмістіть інформацію про оплату, доставку і повернення на картці товару
Порада №3. Обов’язково розмістіть кнопку додавання товару в корзину на першому екрані
Порада №4. Створіть свої маркетингові програми для покупців
Порада №5. Робіть ціну товару помітніше
Порада №6. Додайте кілька фотографій товару з різних ракурсів
Порада №7. запропонуйте альтернативу
Порада №8. Додайте основну інформацію про товар на першому екрані
Порада №9. Повідомляйте про появу товару у наявності
Порада №10. Додайте міні-тизер товару в блок з інформацією про нього
Можливо ви стикалися з тим, що картка товару має великий відсоток відмов і низьку конверсію. Користувачі переходять на сторінку і з якихось невідомих вам причин залишають її. Досить неприємно втрачати потенційних покупців.
Найчастіше справа в тому, що сторінка не задовольняє їхні потреби. Комусь не вистачає відгуків, хтось не може знайти опис товару і його характеристики, деяких відштовхує відсутність інформації про доставку, оплату і повернення. Причин багато і в цій статті ми розберемо кожну з них. Нижченаведені поради допоможуть вам підвищити конверсійність карток
товара на вашем сайте.
Порада №1
Не забувайте, що відгуки для багатьох людей є одним з ключових чинників при ухваленні рішення про покупку
Чому не варто недооцінювати вплив відгуків на конверсію? Коли ви купуєте новий телефон, то хочете побачити думку інших користувачів про нього, дізнатися як добре він тримає зарядку, фотографує і так далі … Для величезної кількості користувачів саме відгуки є ключовим фактором при прийнятті рішення про покупку. Деякі користувачі навіть не стануть вивчати характеристики, якщо побачать, що відгуків про продукт на цьому сайті немає взагалі.
Причому позитивно впливають на конверсію навіть негативні відгуки. Це підтверджує дослідження від prom.ua. Наявність негативних відгуків говорить про те, що їх залишають реальні користувачі, тому не треба повністю від них отказиваться.Публікуйте ті негативні відгуки, які описують незначні проблеми і мінуси товару (дорога ціна, довга доставка та інше). 100% позитивних відгуків змушує користувачів сумніватися в їх правдивості. Але переважна більшість рецензій все ж повинні бути позитивними.
Щоб отримати відгуки реальних клієнтів, ви можете якось стимулювати їх.
Приклад реалізації
Порада №2
Розмістіть інформацію про оплату, доставку і повернення на картці товару
Інформація про доставку повинна містити перелік можливих способів, їх вартість і термін отримання товару. Останнє особливо важливо, оскільки від цього може залежати рішення користувача. Завдяки даній інформації можна домогтися зниження показника відмов, так як у покупця менше страхів і запитань.
Необхідно вказати можливі способи оплати товару. Це може бути накладений платіж, оплата при отриманні, оплата при замовленні та інше. Якщо у вас є можливість оплати картою, то варто додати маленькі логотипи Visa і Mastercard. Тоді користувач почне більше довіряти вам.
Інформація про гарантії допоможе позбавити потенційного покупця від страху, що при наявності якогось дефекту або шлюбу товару йому не дадуть можливість повернути або обміняти покупку. Важливо згадати, що більшість товарів можна повернути протягом 14-ти днів.
Все перераховане вище є важливою інформацією, яку користувач хоче знати в першу чергу. Тому вона повинна відображатися на кожній картці товару, а не тільки на окремих сторінках.
Приклад реалізації
Порада №3
Обов’язково розмістіть кнопку додавання товару в корзину на першому екрані
Перше, що повинен помічати користувач, коли потрапляє на картку товару – кнопку, що відповідає за його додавання в корзину. Завдяки цьому він відразу запам’ятає її місце розташування і буде готовий здійснити дію на підсвідомому рівні.
Розміщення кнопки не на першому екрані або повна її відсутність негативно впливають на конверсію. У користувача, який заходить на цільову сторінку сайту, виникають закономірні питання «Як мені купити товар», «Де кнопка” Купити “?». І якщо він відразу не знаходить потрібної CTA-кнопки, то найчастіше просто залишає сайт.
Це можна відстежити порівнявши записи сесій за допомогою HotJar або теплової карти скролінгу в Plerdy однакових карток товару, які відрізняються лише наявністю цієї кнопки.
Також хорошим рішенням буде закріпити кнопку в шапці сайту деськтопной версії і внизу екрану в мобільній версії.
Приклад реалізації
Порада №4
Створюйте свої маркетингові програми для покупців
Хороший спосіб мотивувати відвідувача вашого сайту до покупки – це запропонувати щось чого немає у конкурентів. Одним з таких варіантів може бути пропозиція докупити аксесуар або комплектуючі до основного товару. Наприклад, якщо ця картка товару зі смартфоном, то ви можете розмістити блок “З цим товаром купують” і запропонувати користувачеві навушники, power-банк або чохол з невеликою знижкою. Це створить мотивацію і підвищить бажання придбати товар саме у вас. Або це може бути покупка цілого комплекту зі знижкою, що набагато зручніше ніж шукати різні товари окремо.
Такі маркетингові програми позитивно впливають на конверсію, оскільки дають вам перевагу перед конкурентами і стимулюють користувача до покупки.
Приклад реалізації
Приклад реалізації
Порада №5
Робіть ціну товару помітніше
Для більшості покупців ціна є вирішальним фактором при виборі товару. Вона має бути одним з найпомітніших елементів на першому екрані, щоб користувач відразу читав її, потрапляючи на сторінку. Також важливо щоб вона перебувала поруч з кнопкою “Купити”. Це усталений патерн і користувач буде шукати її там в першу чергу.
Якщо в даний момент на товар діє акція або знижка, не забувайте вказувати стару ціну. Її потрібно виділяти сірим кольором і обов’язково закреслювати. Нова акційна ціна повинна розміщуватися поруч і виділятися червоним кольором. Це відповідає користувача досвіду і дає можливість легко зчитати інформацію. Якщо поруч з ними буде сума, яку заощадить ваш потенційний покупець, то конверсія може збільшитися в кілька разів, оскільки користувачеві не потрібно підраховувати різницю самостійно. Його когнітивна навантаження знижується.
* Когнітивне навантаження – це «загальний обсяг розумових зусиль, використовуваних робочою пам’яттю».
Приклад реалізації
Порада №6
Додайте кілька фотографій товару з різних ракурсів
Розміщення більшої кількості якісних фотографій завжди покращує купівельний досвід. Зображення допомагають дати користувачеві відчуття, що він бачить і зворушує продукт (як якби він фізично перебував у магазині). Тому потрібно показати товар з різних ракурсів.
Але будьте обережні. Десятки високоякісних зображень знизять швидкість завантаження сторінки, тому ви повинні знайти правильний баланс між якістю і розміром файлу, переконавшись, що він як і раніше відображає товар без будь-яких спотворень, які зіпсують думку користувача про нього.
Приклад реалізації
Порада №7
Запропонуйте альтернативу
Товар може не підійти користувачеві через якісь певні характеристики. Або підійти, але не опинитися в наявності. У цих випадках потрібно запропонувати альтернативу – аналогічну модель в іншому кольорі, яка є на складі або продукцію, яка знаходиться в тій самій ціновій категорії. Це можна представити у вигляді каруселі з назвою “Схожі товари” або “Користувачі також цікавляться”.
Крім того, в кінці сторінки варто розмістити ще два блоки: “Переглянуті товари” та “Вас також можуть зацікавіти”.
Завдяки цьому у користувача буде більше можливостей для вибору і ймовірність того, що він зробить покупку саме на вашому сайті сильно зросте.
Приклад реалізації
Порада №8
Додайте основну інформацію про товар на першому екрані
Для ряду продукції дуже велике значення має відображена на сайті інформація. Наприклад, коли користувач шукає ліки, то йому важливо знати склад і діючу речовину. При ухваленні рішення про покупку смартфона, він цікавиться кількістю мегапікселів у камері, розширенням екрану, діагоналлю, процесором, кольором.
Для того щоб він знаходив цю інформацію відразу, варто винести найголовніші характеристики на перший екран. Більш детальну інформацію, таку як опис товару і відгуки про нього, можна заховати під якірні посилання (але вони також повинні бути видні на першому екрані, в той час як сам контент буде відображатися нижче).
Приклад реалізації
Порада №9
Повідомте користувачеві про появу товару у наявності
Коли людина потрапляє на сторінку товару, якого немає в наявності, він відразу ж залишає її. Бувають і винятки – наприклад, якщо товар унікальний і знайти його можна тільки в вашому магазині. У будь-якому випадку повідомлення про появу продукту в наявності (за допомогою листа на e-mail або повідомлення на номер телефону, viber, telegram) допоможе вам підвищити рівень конверсії.
Для цього досить додати кнопку “Повідомити про появу товару” замість кнопки “Купити” і розмістити поле для введення даних.
Приклад реалізації
Порада №10
Додайте міні-тизер товару в блок з інформацією про нього
Передбачте функцію плаваючою лідогенерірующей кнопки «Купити», «В кошик» з вибором кількості, кольору та іншого, щоб все це було на очах у користувача під час вивчення сторінки товару. Завдяки цьому він зможе клікнути на кнопку без скролінгу сторінки до першого екрану в той момент, коли вирішиться на покупку.
Це скоротить час і кількість дій, які користувачеві потрібно зробити, щоб придбати товар.
Висновок
Ці поради допоможуть поліпшите usability та інформативність вашої картки товару, підвищити її цінність для потенційних покупців. Користувачі зможуть швидко зчитувати потрібну для них інформацію без необхідності шукати її на інших сторінках. У них також зникне потреба в пошуку відгуків на інших сайтах. А наявність маркетингових програм буде стимулювати їх зробити покупку саме на вашому сайті. В результаті ви отримаєте зростання конверсій і збільшите загальний прибуток вашого інтернет-магазину!