Напередодні свят Google Ads запустив нові рекламні інструменти для локальних магазинів
13.11.2019
Для того щоб ще більше збільшити продажі, Google Ads запустив нові рекламні інструменти для локальних магазинів.
1. У найближчі тижні стане можливим показати свою точку продажів на Google Maps тоді, коли користувач буде вибудовувати свій маршрут поруч з нею. Якщо він натисне на пін, яким відзначений магазин, то зможе побачити більш детальну інформацію про нього і додати в свій маршрут.
3. Також можна створювати оголошення Local inventory ads, показуючи в них товари в наявності в точці ритейлу, які можна забрати там відразу після оплати в інтернет-магазині, а також товари, яких на цей час немає в магазині, але вони будуть туди доставлені через кілька днів. Відповідні функції будуть позначені CTA-кнопками «Забрати сьогодні» (Pick up today) і «Забрати пізніше» (Pick up later). Поки розробники надали можливість налаштування цієї реклами для магазинів у Швеції, Норвегії й Данії, але після бета-тестування вона буде доступна в усіх країнах.