Головна » Блог » Напередодні свят Google Ads запустив нові рекламні інструменти для локальних магазинів

Напередодні свят Google Ads запустив нові рекламні інструменти для локальних магазинів

13.11.2019

Ольга Коцофане


Великі свята для ритейлу вважаються найбільш прибутковими в році. Відомо, що покупці охочіше здійснюють покупки напередодні Нового року і Різдва. І не тільки онлайн. За даними Google, користувачі все частіше використовують слова «поруч» і «поблизу», коли шукають товарні магазини. А коли купують на сайті, то хочуть «забрати в магазині». Кількість таких запитів продовжує збільшуватися.

Для того щоб ще більше збільшити продажі, Google Ads запустив нові рекламні інструменти для локальних магазинів.

1. У найближчі тижні стане можливим показати свою точку продажів на Google Maps тоді, коли користувач буде вибудовувати свій маршрут поруч з нею. Якщо він натисне на пін, яким відзначений магазин, то зможе побачити більш детальну інформацію про нього і додати в свій маршрут.

2. Використовуючи спеціальний фід, компанії зможуть показувати товари зі своїх магазинів в локальному каталозі на сайтах контекстно-медійної мережі Google Adwords.

3. Також можна створювати оголошення Local inventory ads, показуючи в них товари в наявності в точці ритейлу, які можна забрати там відразу після оплати в інтернет-магазині, а також товари, яких на цей час немає в магазині, але вони будуть туди доставлені через кілька днів. Відповідні функції будуть позначені CTA-кнопками «Забрати сьогодні» (Pick up today) і «Забрати пізніше» (Pick up later). Поки розробники надали можливість налаштування цієї реклами для магазинів у Швеції, Норвегії й Данії, але після бета-тестування вона буде доступна в усіх країнах.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності