Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO для банків. Дешеві ліди з пошукових систем: кейси UniCredit і Ukrsibbank

SEO для банків. Дешеві ліди з пошукових систем: кейси UniCredit і Ukrsibbank

08.11.2018

Ольга


Тип послуги: SEO-просування для банківського продукту

Проєкт: UniCredit та Ukrsibbank

Сайт: www.my.ukrsibbank.comwww.unicredit.ua

Основні цілі проєкту:

  • увійти в ТОП-1, -2, -3 по брендовим запитам і ТОП-10 по високочастотним ключовим запитам;
  • зайняти лідуючі місця на ринку тематики;
  • забезпечити постійне, безперервне зростання вхідного цільового трафіку.

Результати:

  • ТОП-1 за брендовими запитами;
  • ТОП-10 за найпопулярнішими запитами у тематиці;
  • зменшення середньої вартості кліка більш ніж в 10 разів;
  • рівномірний розподіл посилального профілю.

Про проєкт

Основні складності при роботі з банками:

  • Вибір підрядника через тендерну систему. За фактом ми знаємо, що таке «вибір підрядника через систему тендера». Основним фактором, на який спирається тендерний комітет, є ціна. Тобто вибір підрядника за мінімальною вартістю — це відразу цілий комплекс ризиків. І найголовніший ризик — що можна потрапити на несумлінного підрядника. В принципі, так у нас і вийшло, коли ми взяли в роботу один з банків. У нього вже була негативна історія. Він просувався за допомогою тимчасових посилань, і доступу до аккаунту біржі не було. Доступ був загублений безповоротно. І це не могло не відобразитися на видимості сайту. Тобто довелося оптимізувати з нуля і ще працювати з негативною історією.
  • Робота через підрядників. Ми зі свого боку закриваємо SEO-питання. Точно так же питання розробки і впровадження закриває інше агентство і за кожну рекомендацію виставляє свій прайс. Якщо з тієї чи іншої причини ціна велика і неприйнятна для банку, то якою б важливою не була рекомендація, вона може бути просто відхилена і не впроваджена.
  • Специфіка комунікації і узгодження всередині банку. Цей фактор притаманний не лише банківській сфері, але і будь-який інший міжнародної компанії, великої організації з безліччю відділів і великий структурою. І щоб впровадити щось нове, потрібно пройти ряд погоджень. На жаль, не завжди виходить зробити так, щоб рекомендація, навіть якщо вона цікава, втілилася в життя. Тому що часто важливі саме терміни.

Стратегія

1. Комплексна оптимізація сайту.
2. Оптимізація мобільної верстки.
3. Робота з посилальним профілем.

Аналіз конкурентів

Основний зовнішній бар’єр — це конкуренція з видачі, де нам доводиться змагатися за основними напрямками. Я, до речі, не зазначила, що основні наші напрями, які ми взяли в роботу для просування — це основні банківські послуги: депозити, кредити, грошові перекази, кредитні картки. І по ним нам доводиться конкурувати у видачі не тільки з банками, але і з іншими, досить великими трастовими ресурсами, які на ринку України перебувають вже давно.

Наприклад, якщо ми вводимо в пошуковий рядок Google «депозит» або «кредити», то відразу виводяться бренди наших конкурентів, які вже досить давно ведуть активну SEO-просування.

У Приватбанку посилаються ресурсів в 6 разів більше, в порівнянні з Укрсиббанком і ЮніКредит Банком. Точно так же показники залученості та інтерактивності відвідувачів на сайті Приватбанку в рази перевищують аналогічні показники ЮніКредит Банку і Укрсиббанку.

Аналіз банківського середовища

Щоб приступити до роботи, потрібно було зрозуміти поточну ситуацію. За інформацією, яку нам надали наші колеги з Яндекс, Google, ми побачили, що за основними напрямками — «кредитні карти», «споживче кредитування», «платежі і перекази» — починаючи приблизно з 2-3 кварталу 2015 року, йде явна позитивна динаміка, зростання конкуренції, що, відповідно, тягне за собою зростання ціни за клік і в цілому витрати на просування.

При цьому, особливо по кредиту, спостерігається зниження пошукового попиту. І це природно, тому що за останнім часом закрився вже не один десяток банків, і це не могло не відбитися на споживчому попиті.

Ми подивилися і відкинули тих конкурентів, які явно перевищують нас за показниками, і взяли конкурентів, які знаходяться поруч. Ми побачили, що всі банки, що знаходяться у видачі приблизно на тих же позиціях, точно так же активно ведуть системну роботу по SEO-просуванню. Тобто конкуренція дуже динамічна, активна і досить агресивна. Тому не можна зволікати, упускати час і момент. Тобто пора діяти.

Внутрішня оптимізація

Ми провели комплексний аудит і впровадили частина серйозних, пріоритетних правок.

  1. Налаштовані редіректи.
  2. Оптимізовано URL.
  3. Robots.txt, sitemap для кожного піддомена.
  4. Налаштовані мовні версії.
  5. Оптимізація мета-тегів, заголовків.
  6. Усунуто дублі.

В Укрсиббанку і ЮніКредит Банку мобільна версія не була оптимізована для мобільних пристроїв.

Робота з контентом

У чому полягала проблема з контентним наповненням:

  1. Новини брали з новинних сайтів.
  2. Контент частково дублювався на ж сайтах для суміжних ліній бізнесу.
  3. Повні дублі деяких сторінок на чужих сайтах.

Що ми зробили:

  1. Повний рерайт контенту всіх сторінок, що просуваються.
  2. Закрили від індексації новини і сторінки з дублями контенту на своїх сайтах.
  3. Використовували там, де необхідно було розмістити однаковий контент.
  4. Переглянули візуальне форматування тексту на просуваються сторінках.
  5. Змінили контент.

Типи контенту, які використовували:

Инфоприводи Новини
Підбірки Крауд-посилання
Статейне просування Крауд-посилання

Зовняшня оптимізація

Особливу увагу ми приділили якості і підходу формування довідкового профілю двох сайтів. Ми сформували оптимальне співвідношення брендових, безанкорние, анкорний посилань і ретельно підійшли до відбору донорів при формуванні посилального профілю. Тобто обов’язково повинна була бути тематична регіональна прив’язка, дотримані якісні показники сайту-донора (з одного сайту — тільки одне посилання).

При загальному зниженні пошукового попиту у нас виріс коефіцієнт конверсії цілі.

Тобто люди звертаються в банк, на сайт, залишають заявки на отримання кредиту, депозиту і так далі.

За ЮніКредит Банку і Укрсиббанку ми бачимо зростання видимості:

Нормативний профіль — природний, планомірно нарощується без різких стрибків і падінь. Тобто сформований таким чином, щоб пошукові роботи і алгоритми сприймали його, як максимально природний.

Результати:

Основної мети ми досягли. Тобто по брендовим запитам у нас стабільно ТОП-1. На скрині приведена статистика, починаючи з липня:

Як Укрсиббанк, так і ЮніКредит Банк — стабільно в ТОП-10 по найбільш популярних запитах в тематиці.

Якщо говорити про якість самого ресурсу, то сторінки з найбільшою видимістю відносяться до тих пріоритетних напрямів, просуванням яких ми і займалися. В Укрсиббанку сторінки з найбільшою видимістю — це обмін валют, кредити, депозити, грошові перекази.

Якщо ми говоримо про сторінки з найбільшою видимістю в ЮніКредит — це конвертер валют, переклади, кредити, кредит готівкою і кредити на покупку авто.

Але найголовніше, що цікавить не тільки бізнес, а й банківські структури, — це економічна доцільність. Для ЮніКредит Банку за останні півроку вартість відвідувача з органічного пошуку не перевищує 4 копійки. Це цілком приємна вартість, особливо в порівнянні з середньою ціною за клік з контекстної реклами. Це більш ніж в 10 разів нижче і для нас економічно вигідно. Середня вартість кліка в контексті — більше 5 грн.

Для Укрсиббанку, з яким ми працюємо вже чотири роки, вартість кліка, вартість відвідувача з пошуку складає 1-2 копійки. При тій же середньої вартості кліка з контексту — 5,2 грн.

Напевно, це найкраще демонструє, що ми рухаємося в правильному напрямку і SEO — саме той інструмент, який дозволяє при правильному підході отримати найбільш конверсійний трафік при оптимальній вартості.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті