Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » SEO для банків. Дешеві ліди з пошукових систем: кейси UniCredit і Ukrsibbank

SEO для банків. Дешеві ліди з пошукових систем: кейси UniCredit і Ukrsibbank

08.11.2018

Ольга


Тип послуги: SEO-просування для банківського продукту

Проєкт: UniCredit та Ukrsibbank

Сайт: www.my.ukrsibbank.comwww.unicredit.ua

Основні цілі проєкту:

  • увійти в ТОП-1, -2, -3 по брендовим запитам і ТОП-10 по високочастотним ключовим запитам;
  • зайняти лідуючі місця на ринку тематики;
  • забезпечити постійне, безперервне зростання вхідного цільового трафіку.

Результати:

  • ТОП-1 за брендовими запитами;
  • ТОП-10 за найпопулярнішими запитами у тематиці;
  • зменшення середньої вартості кліка більш ніж в 10 разів;
  • рівномірний розподіл посилального профілю.

Про проєкт

Основні складності при роботі з банками:

  • Вибір підрядника через тендерну систему. За фактом ми знаємо, що таке «вибір підрядника через систему тендера». Основним фактором, на який спирається тендерний комітет, є ціна. Тобто вибір підрядника за мінімальною вартістю — це відразу цілий комплекс ризиків. І найголовніший ризик — що можна потрапити на несумлінного підрядника. В принципі, так у нас і вийшло, коли ми взяли в роботу один з банків. У нього вже була негативна історія. Він просувався за допомогою тимчасових посилань, і доступу до аккаунту біржі не було. Доступ був загублений безповоротно. І це не могло не відобразитися на видимості сайту. Тобто довелося оптимізувати з нуля і ще працювати з негативною історією.
  • Робота через підрядників. Ми зі свого боку закриваємо SEO-питання. Точно так же питання розробки і впровадження закриває інше агентство і за кожну рекомендацію виставляє свій прайс. Якщо з тієї чи іншої причини ціна велика і неприйнятна для банку, то якою б важливою не була рекомендація, вона може бути просто відхилена і не впроваджена.
  • Специфіка комунікації і узгодження всередині банку. Цей фактор притаманний не лише банківській сфері, але і будь-який інший міжнародної компанії, великої організації з безліччю відділів і великий структурою. І щоб впровадити щось нове, потрібно пройти ряд погоджень. На жаль, не завжди виходить зробити так, щоб рекомендація, навіть якщо вона цікава, втілилася в життя. Тому що часто важливі саме терміни.

Стратегія

1. Комплексна оптимізація сайту.
2. Оптимізація мобільної верстки.
3. Робота з посилальним профілем.

Аналіз конкурентів

Основний зовнішній бар’єр — це конкуренція з видачі, де нам доводиться змагатися за основними напрямками. Я, до речі, не зазначила, що основні наші напрями, які ми взяли в роботу для просування — це основні банківські послуги: депозити, кредити, грошові перекази, кредитні картки. І по ним нам доводиться конкурувати у видачі не тільки з банками, але і з іншими, досить великими трастовими ресурсами, які на ринку України перебувають вже давно.

Наприклад, якщо ми вводимо в пошуковий рядок Google «депозит» або «кредити», то відразу виводяться бренди наших конкурентів, які вже досить давно ведуть активну SEO-просування.

У Приватбанку посилаються ресурсів в 6 разів більше, в порівнянні з Укрсиббанком і ЮніКредит Банком. Точно так же показники залученості та інтерактивності відвідувачів на сайті Приватбанку в рази перевищують аналогічні показники ЮніКредит Банку і Укрсиббанку.

Аналіз банківського середовища

Щоб приступити до роботи, потрібно було зрозуміти поточну ситуацію. За інформацією, яку нам надали наші колеги з Яндекс, Google, ми побачили, що за основними напрямками — «кредитні карти», «споживче кредитування», «платежі і перекази» — починаючи приблизно з 2-3 кварталу 2015 року, йде явна позитивна динаміка, зростання конкуренції, що, відповідно, тягне за собою зростання ціни за клік і в цілому витрати на просування.

При цьому, особливо по кредиту, спостерігається зниження пошукового попиту. І це природно, тому що за останнім часом закрився вже не один десяток банків, і це не могло не відбитися на споживчому попиті.

Ми подивилися і відкинули тих конкурентів, які явно перевищують нас за показниками, і взяли конкурентів, які знаходяться поруч. Ми побачили, що всі банки, що знаходяться у видачі приблизно на тих же позиціях, точно так же активно ведуть системну роботу по SEO-просуванню. Тобто конкуренція дуже динамічна, активна і досить агресивна. Тому не можна зволікати, упускати час і момент. Тобто пора діяти.

Внутрішня оптимізація

Ми провели комплексний аудит і впровадили частина серйозних, пріоритетних правок.

  1. Налаштовані редіректи.
  2. Оптимізовано URL.
  3. Robots.txt, sitemap для кожного піддомена.
  4. Налаштовані мовні версії.
  5. Оптимізація мета-тегів, заголовків.
  6. Усунуто дублі.

В Укрсиббанку і ЮніКредит Банку мобільна версія не була оптимізована для мобільних пристроїв.

Робота з контентом

У чому полягала проблема з контентним наповненням:

  1. Новини брали з новинних сайтів.
  2. Контент частково дублювався на ж сайтах для суміжних ліній бізнесу.
  3. Повні дублі деяких сторінок на чужих сайтах.

Що ми зробили:

  1. Повний рерайт контенту всіх сторінок, що просуваються.
  2. Закрили від індексації новини і сторінки з дублями контенту на своїх сайтах.
  3. Використовували там, де необхідно було розмістити однаковий контент.
  4. Переглянули візуальне форматування тексту на просуваються сторінках.
  5. Змінили контент.

Типи контенту, які використовували:

Инфоприводи Новини
Підбірки Крауд-посилання
Статейне просування Крауд-посилання

Зовняшня оптимізація

Особливу увагу ми приділили якості і підходу формування довідкового профілю двох сайтів. Ми сформували оптимальне співвідношення брендових, безанкорние, анкорний посилань і ретельно підійшли до відбору донорів при формуванні посилального профілю. Тобто обов’язково повинна була бути тематична регіональна прив’язка, дотримані якісні показники сайту-донора (з одного сайту — тільки одне посилання).

При загальному зниженні пошукового попиту у нас виріс коефіцієнт конверсії цілі.

Тобто люди звертаються в банк, на сайт, залишають заявки на отримання кредиту, депозиту і так далі.

За ЮніКредит Банку і Укрсиббанку ми бачимо зростання видимості:

Нормативний профіль — природний, планомірно нарощується без різких стрибків і падінь. Тобто сформований таким чином, щоб пошукові роботи і алгоритми сприймали його, як максимально природний.

Результати:

Основної мети ми досягли. Тобто по брендовим запитам у нас стабільно ТОП-1. На скрині приведена статистика, починаючи з липня:

Як Укрсиббанк, так і ЮніКредит Банк — стабільно в ТОП-10 по найбільш популярних запитах в тематиці.

Якщо говорити про якість самого ресурсу, то сторінки з найбільшою видимістю відносяться до тих пріоритетних напрямів, просуванням яких ми і займалися. В Укрсиббанку сторінки з найбільшою видимістю — це обмін валют, кредити, депозити, грошові перекази.

Якщо ми говоримо про сторінки з найбільшою видимістю в ЮніКредит — це конвертер валют, переклади, кредити, кредит готівкою і кредити на покупку авто.

Але найголовніше, що цікавить не тільки бізнес, а й банківські структури, — це економічна доцільність. Для ЮніКредит Банку за останні півроку вартість відвідувача з органічного пошуку не перевищує 4 копійки. Це цілком приємна вартість, особливо в порівнянні з середньою ціною за клік з контекстної реклами. Це більш ніж в 10 разів нижче і для нас економічно вигідно. Середня вартість кліка в контексті — більше 5 грн.

Для Укрсиббанку, з яким ми працюємо вже чотири роки, вартість кліка, вартість відвідувача з пошуку складає 1-2 копійки. При тій же середньої вартості кліка з контексту — 5,2 грн.

Напевно, це найкраще демонструє, що ми рухаємося в правильному напрямку і SEO — саме той інструмент, який дозволяє при правильному підході отримати найбільш конверсійний трафік при оптимальній вартості.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті