Головна » Блог » Трендові кольори на 2022 рік від Shutterstock для маркетологів та рекламодавців

Трендові кольори на 2022 рік від Shutterstock для маркетологів та рекламодавців

19.11.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Американська компанія Shutterstock назвала трендові кольори на 2022 рік. «Зелений», «Оксамитовий фіолетовий», «Заспокійливий корал» і «Тихоокеанський рожевий» з найбільшою ймовірністю привернуть увагу інтернет користувачів та викличуть позитивні емоції наступного року. Штучний інтелект визначив палітри кольорів 2022 року, а також трендові кольори в 24 країнах світу.

Зміст:

  1. Як і навіщо визначають трендові кольори року?
  2. Які кольори стануть трендовими та зададуть естетику у 2022 році для маркетологів та рекламодавців?
  3. Найкращі трендові кольори у світі

Американська компанія Shutterstock назвалатрендові кольори на 2022 рік. «Зелений», «Оксамитовий фіолетовий», «Заспокійливий корал» і «Тихоокеанський рожевий» з найбільшою ймовірністю привернуть увагу інтернет користувачів та викличуть позитивні емоції наступного року. Штучний інтелект визначив палітри кольорів 2022 року, а також трендові кольори в 24 країнах світу.



 

Як і навіщо визначають трендові кольори року?

Платформа безкоштовних стокових ресурсів Shutterstock аналізує різні обсяги даних для визначення ключових кольорів, до яких прагнутимуть дизайнери, маркетологи та рекламодавці в новому році. У 2021 році компанія використала штучний інтелект Shutterstock.AI для вивчення сприйняття кольорів і палітр в мережі. Для маркетологів, експертів у галузі брендингу (бренд-експертів) та рекламодавців важливим є розуміння тенденцій та трендових кольорів, оскільки вони формують естетику сприйняття контенту для своїх клієнтів.

Як штучний інтелект Shutterstock.AI визначає головні трендові кольори року? Спочатку здійснюється аналіз мільйона завантажених зображень, потім порівнюються піксельні дані (точний відтінок кожного пікселя та клікабельність зображення). В результаті формується список відтінків, які з більшою ймовірністю сподобаються користувачам онлайн, виглядатимуть естетично і призведуть до більшої клікабельності у 2022 році.

Правильна колірна схема завжди важлива для маркетологів та рекламодавців, які створюють кампанії для залучення нових клієнтів та формують покращене сприйняття бренду. У компанії Shutterstock вважають, що 2021 став «розплатою за наслідки» пандемії. Тому в 2022 році бренди та агенції по всьому світу адаптуватимуть свої колірні палітри та закликатимуть аудиторію до спокою, стабільності та балансу.

Ключова емоція в маркетингу та рекламі у 2022 році — безтурботність. Це варто враховувати під час оформлення рекламних кампаній чи інших способів взаємодії з клієнтами у 2022 році. Аналіз Shutterstock трендових кольорів 2022 показав, що замість зухвало агресивного підходу споживачі переходять до більш стриманого, мінімалістичного та м’якого порівняно з попередніми роками.

Трендові кольори 2022 року формують позитивні емоції, викликають втіху, спокій та умиротворення. Давайте розглянемо детальніше, що означають трендові «Зелений», «Оксамитовий фіолетовий», «Заспокійливий корал», «Тихоокеанський рожевий» і як з їх допомогою можуть вплинути на сприйняття клієнтів маркетологи, експерти в галузі брендингу та рекламодавці.

Трендові кольори 2022 року формують позитивні емоції, викликають втіху, спокій та умиротворення. Давайте розглянемо детальніше, що означають трендові «Зелений», «Оксамитовий фіолетовий», «Заспокійливий корал», «Тихоокеанський рожевий» і як з їх допомогою можуть вплинути на сприйняття клієнтів маркетологи, експерти в галузі брендингу та рекламодавці.



 

Які кольори стануть трендовими та зададуть естетику у 2022 році для маркетологів та рекламодавців?

Використовуючи мільярди даних штучний інтелект Shutterstock.AI спрогнозував, що найбільш інтерактивним та клікабельним кольором для маркетологів та рекламодавців стане «Зелений» та його відтінки. Ключовий колір для визначення та ведення здорового способу життя часто пов’язують із свіжістю різноманітних продуктів та промоцією захисту навколишнього середовища.

Завантажені на Shutterstock сцени природи, де зелений колір впливає на візуальну палітру, збільшуються з кожним роком, наприклад, популярність знімків з повітря в горах зросла на 1,396%. Згідно з даними, додавання до проєктів трохи зеленого кольору або лісової тематики (нефрит, м’ята, лайм, смарагд) зможе покращити ефективність ваших рекламних кампаній, підвищити CTR та конверсії.

Зелений | Колірні тренди Shutterstock 2022

1. Заспокійливий корал або Calming coral 

Скромний та приглушений відтінок кольору порівняно з торішніми трендовими кольорами. Calming coral або заспокійливий корал можна використовувати для зображення здоров’я та щастя.

Рекомендується поєднувати з контрастними кольорами, наприклад, запилено-жовтим, рожевим або небесно-блакитним. Перші два кольори допоможуть у дизайнерській роботі створити ностальгійний відтінок. Контраст корала з небесно-блакитним кольором підійде маркетологам та авторам креативів під час створення природної та зручної палітри.

Заспокійливий корал | Колірні тренди Shutterstock 2022

2. Velvet violet або Оксамитовий фіолетовий

Яскравий пурпуровий з рожевим формують найсміливіший колір — оксамитово-фіолетовий або Velvet violet. Трендовий колір схожий на королівську орхідею і нагадує про елегантність та розкіш.

Пурпуровий відтінок привертає увагу природністю. Рекомендується комбінувати або використовувати разом із зеленим відтінком (колір смарагду).

Оксамитовий фіолетовий | Колірні тренди Shutterstock 2022

3. Pacific Pink або Тихоокеанський рожевий

Маркетологи та рекламодавці люблять використовувати яскраво-рожевий колір. У 2022 році серед трендових кольорів з’явився ще один відтінок — Тихоокеанський рожевий або Pacific Pink.

Трендовий колір рожевої цукрової вати поєднує у собі спокій та життєву силу. Рекомендується використовувати зі світло-бірюзовим кольором для створення іншого настрою (не використовувати персикові чи інші рожеві тони).

Тихоокеанський рожевий | Колірні тренди Shutterstock 2022



 

Найкращі трендові кольори у світі

Shutterstock також визначив найкращі трендові кольори у 24 країнах світу і показав як вони виглядають:

  1. Аргентина (Argentina)

#20B2AA

  1. Австралія (Australia)

#FAF0E6

  1. Бразилія (Brazil)

#FFC0CB

  1. Канада (Canada)

#FFE4E1

  1. Чилі (Chile)

#FFE4E1

  1. Франція (France)

#FAF0E6

  1. Німеччина (Germany)

#66CDAA

  1. Індія (India)

#FFC0CB

Лучшие трендовые цвета в мире

  1. Італія (Italy)

#FFB6C1

  1. Японія (Japan)

#F5DEB3

  1. Південна Корея (South Korea)

#FFEBCD

  1. Мексика (Mexico)

#FFC0CB

  1. Нідерланди (Netherlands)

#FFC0CB

  1. Норвегія (Norway)

#FFE4E1

  1. Росія (Russia)

#F4AF60

  1. Південна Африка (South Africa)

#FFA500

Лучшие трендовые цвета в мире 2

  1. Іспанія (Spain)

#F4A460

  1. Швейцарія (Switzerland)

#4682B4

  1. Тайвань (Taiwan)

#FFDAB9

  1. Таїланд (Thailand)

#FFE4E1

  1. Турція (Turkey)

#FAF0E6

  1. Об’єднані Арабські Емірати (United Arab Emirates)

#FFC0CB

  1. Великобританія (United Kingdom)

#FFC0CB

  1. США (United States)

#FFE4E1

Лучшие трендовые цвета в мире 3

Детальніше переглянути інформацію про трендові кольори у світі за решіткою та номером (наприклад #20B2AA) можна на сайті ColorHexa.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності