Головна » Блог » SMM-тренди 2021: яким буде маркетинг в соціальних мережах

SMM-тренди 2021: яким буде маркетинг в соціальних мережах

18.11.2020

Ольга Коцофане


Новий звіт Global Digital Report чітко продемонстрував, що темпи зростання соціальних мереж в 2020 році прискорилися і ця тенденція збережеться. Тепер більше 50% всіх людей в світі користуються соцмережами. Це 4,14 мільярда користувачів.

Темпи зростання соціальних мереж в 2020 році

Темпи зростання соціальних мереж в 2020 році. Джерело: Global Digital Report

У порівнянні з 2019 роком приріст кількості користувачів соцмереж склав 12,3%.

Приріст користувачів в соціальних мережах в 2020 році

Приріст користувачів в соціальних мережах в 2020 році. Джерело: Global Digital Report

Це означає, що кожну секунду в соцмережах присутні онлайн 14 осіб.

Чи можуть маркетологи дозволити собі ігнорувати соціальні мережі?

Ні. А в 2021 році це буде і зовсім недозволена розкіш в поєднанні з дурістю.

Щоб вам було простіше і швидше створити SMM-стратегію для бренду або відредагувати вже наявну (дуже сподіваємося, що друге!), Представляємо вам список трендів SMM 2021. Зі статті ви дізнаєтеся, що буде актуально в маркетингу на різних соціальних платформах і зможете актуалізувати свої плани на майбутній рік.

Тренди в SMM на 2021 рік

Вся наведена інформація базується на звіті по трендах в соціальних медіа, який був розроблений платформою Talkwalker і розробником ПО для маркетологів HubSpot. В аналізі взяли участь понад 70 експертів, серед яких як менеджери, так і директори з маркетингу.

#10. Ремікс ‒ новий тип користувацького контенту

Культура реміксів зародилася в музичній індустрії. Артисти беруть оригінальну доріжку популярного треку або деякі її частини й додають нові звуки, ефекти, змінюють темп і тональність. За кількістю прослуховувань ремікс запросто може перевершити оригінал. Більш того, він дозволяє авторам підкреслити власну індивідуальність і вигідно виділитися на загальному тлі музикантів. Те ж саме сталося і з візуальним контентом. Вам точно не складе труднощів знайти ролики, в яких користувачі накладають на свої відео звукові доріжки з трендових відео. Особливо ними “кишить” TikTok.

2021-й рік принесе ще більше ремікс-контенту. Адже нові додатки не просто дозволяють поширювати подібні ролики, але і роблять простіше і зручніше процес їх створення.

Маркетологи не повинні випустити тренд на ремікси. Це відмінний спосіб взаємодії з аудиторією й отримання великих охватів для їх компаній. Якщо ж самим стати авторами оригінального контенту і залучити користувачів в створення реміксів на нього, то бренд дуже швидко отримає впізнаваність.

Важливо! Просування через TikTok у 2020 році вже освоїли багато великих брендів. Серед них Guess, MacDonald`s, Fanta, Pepsi й ін. А один з найпопулярніших брендованих челенджів належить бальзамам для губ EOS, які отримали профіт у вигляді 5 млрд переглядів.

#9. Принципи COVID-19 в контенті

Навіть якщо пандемія коронавируса закінчиться найближчим часом (що дуже малоймовірно), то її наслідки будуть відчуватися ще довго. Особливо це позначиться на комунікаціях брендів і їх клієнтів. Тому варто адаптувати будь-які взаємодії з аудиторією під чотири ключові принципи COVID-у:

  • community ‒ компанії та їхні клієнти повинні бути об’єднані спільною метою;
  • contactless ‒ замініть офлайн на онлайн там, де це можливо;
  • сleanliness ‒ дотримуйтеся цифрової гігієни й не засмічуйте інформпростір фейками і маніпуляціями;
  • сompassion ‒ дотримуйтеся інклюзивного підходу, бувши співчутливими до різних груп ЦА.

Всі принципи зводяться до того, щоб комунікація компанії стала менш рекламною, а більш людяною.

#8. Спілкування через меми

Експерти рекомендують залишити смайлики й гіфки для спілкування зі старшим поколінням. Мілленіалам і представникам Z-generation набагато цікавіше взаємодіяти з мемами. Деякі бренди навіть використовують такий вид контенту для різного роду маніпуляцій, нормалізації рівня негативу до компанії й іншим іміджевих хитрощів.

Важливо! Меми можуть як принести користь, так і нашкодити бренду. Тому в 2021 році потрібно вміти не тільки доносити свої думки в жартівливій формі, але і захищатися від мемів в разі такої необхідності.

SMM тренди на 2021 рік

Юні користувачі завжди позитивно реагують на меми

#7. Ностальгічний маркетинг

Так як 2020-й проходить на паузі, багатьом людям не вистачає позитивних емоцій в повсякденному житті. Вийти з ситуації можна за допомогою спогадів. Приємні флешбеки з минулого завжди викликають сентиментальний імпульс. Якщо тепер розглянути ідею в розрізі рекламного креативу, то ймовірність отримати заповітний клік значно зростає. Саме так працює ностальгічний маркетинг.

Порада! Тригером до виклику ностальгії у користувача можуть стати слова «як раніше», «оригінальний», «згадай», «той самий смак».

#6. Розмова з аудиторією ‒ головний пріоритет

Маркетинг 2021 ‒ не гра в одні ворота. Щоб досягти мети у вигляді продажів, необхідно підвищувати залученість аудиторії через прожите спільно з нею історію.

Якісна комунікація з існуючими та потенційними клієнтами може включати:

  • надання корисної інформації;
  • проведення офлайн- і онлайн-заходів;
  • соціальні опитування;
  • благодійні або соціальні проєкт.

Взаємні дії призводять до залучення і, як наслідок, сприяють продажам.

Важливо! Для безперервної комунікації з аудиторією використовуйте переваги омніканальності.

#5. Відеоігри ‒ рушійна сила контенту

Вплив відеоігор на життя користувачів стало особливо сильним в період пандемії, коли люди змушені утримуватися від соціальних контактів. Більш того, в кожній з ігор формується власний соціум, зі схожими інтересами та схильністю до прийняття тих чи інших рішень.
У прогнозі SMM-трендів на 2021 рік маркетологи вважають, що бренди безсумнівно будуть орієнтуватися на відеоігри. Розваги онлайн стануть рушійною силою створення контенту.

Важливо! Ігри існують не тільки для приємного проведення часу. Вони дають гравцям певні вигоди – розвивають відповідні навички, забезпечують соціальними контактами та іншими речами, які цінуються в реальному світі.

Які SMM тренди будуть в 2021 році

Коронавірусний локдаун спровокував сплеск популярності відеоігор

#4. «Стара школа» маркетингу

Деякі тенденції йдуть так само швидко, як і приходять. І лише деякі мають здатність циркулювати в суспільній свідомості. Саме їх і варто застосовувати у 2021 році для взаємодії з аудиторією в соцмережах.
Чому це гарна ідея? Перевірені методи працюють краще, ніж новий руйнівний креатив. Особливо в періоди невизначеності. Вони зміцнюють довіру і підвищують лояльність до бренду, бо споживач вже заздалегідь знайомий з форматом комунікації.

#3. Гіганти соцсмереж будуть актуальні

Ті платформи для SMM, які сьогодні є панівними, залишаться актуальними у 2021 році. У них можуть з’явиться нові функції, а форми взаємодії з аудиторією будуть адаптуватися до модних тенденція, але ступінь впливу від цього не зменшиться.

При цьому консультант з соціальних мереж Метт Наварра вважає, що соцмережі будуть ще більше регулюватися з боку уряду і користувачів.

#2. Життя без «фейків»

2020 й рік стер грань між реальними фактами і вигадками. Мабуть, його можна вважати рекордним за кількістю дезінформації в Мережі. Навіть екс-президент США Дональд Трамп неодноразово відзначився на своїй сторінці в Facebook і потрапив під жорстку модерацію контенту.

Очікується, що в 2021 році бренди будуть ретельно фільтрувати опубліковану в соцмережах інформацію і зменшать кількість «фейків».

Фахівці рекомендують поставити в пріоритет зниження шкідливого контенту в акаунтах.

#1. Соціальна свідомість

Ось. Тенденція номер один, згідно з дослідженням Talkwalkers і Hubspot. Соціально свідоме покоління Z і підростаюче покоління Альфа істотно вплинули в 2020 році на поведінку брендів в соцмережах, а також суспільство в цілому.

Щоб утримати увагу аудиторії, в 2021 році компанія доведеться ще більше уваги приділити таким темам, як психічне здоров’я, інклюзивність і толерантність. В іншому випадку вони стануть неактуальними для потенційних клієнтів і ризикують втратити більшого числа вже наявних.

Приклад! Яскравим прикладом соціальної свідомості на українському ринку є кампанія #історіїVсередині бренду Libresse. Протягом останніх двох років компанія працює над тим, щоб зруйнувати табуювання поняття менструації. І багато в чому просувати цю позицію їм допомагають соціальні мережі.

Соціальна свідомість стала SMM трендом 2021 року

Як Libress просуває свою соціальну позицію через соцмережі

Який же найголовніший SMM-тренд 2021?

Пандемія COVID-19 створила унікальні умови для спілкування брендів і користувачів. Їх можна і потрібно використовувати для того, щоб знайти однодумців і налагодити міцний зв’язок. При цьому важливо зберігати баланс між позицією «інфлюенсера» і того, хто чує зворотний зв’язок від аудиторії.

Використовуйте глибинний аналіз, щоб краще зрозуміти споживачів, їх думку про ваш продукт/ послугу і причини, за якими вони з ним взаємодіють.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті