Головна » Блог » TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

18.08.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Рекламодавці тепер можуть розміщувати товарні оголошення на TikTok у трьох різних форматах на вибір. Про це повідомили у блозі на сайті TikTok for Business.

TikTok e-commerce



TikTok продовжує просувати e-commerce на платформі та презентував 3 типи торгових оголошень з розширеними варіантами розміщення, які виходять за межі сторінки «Для вас».

Нові формати реклами TikTok включають:

  • Торгові відеооголошення
  • Оголошення каталогу
  • Реклама покупок у Live

Нові формати реклами доступні в менеджері реклами TikTok через покупку мети «Продаж продукту».

Товарні відеооголошення

TikTok e-commerce

Відеооголошення про купівлю в TikTok дозволяють рекламодавцям створювати комерційні відеоролики для відображення на сторінці «Для вас». Цей тип реклами поєднує функції існуючої реклами TikTok — рекламу-колекцію і динамічну рекламу-вітрину.

Відеооголошення про покупки в TikTok комбінують відеооголошення та картки товарів у різних варіаціях. Коли користувач натискає на оголошення, TikTok створює цільову сторінку в додатку, щоб краще визначити намір користувача зробити покупку. Сторінки містять більше інформації про продукти та перенаправляють користувачів на сайт роздрібного продавця, коли вони будуть готові до покупки.

Оголошення каталогу

TikTok for Business нбновления

Оголошення зі списками каталогів TikTok дозволяють рекламодавцям просувати каталоги продуктів у масштабі з новими місцями розміщення TikTok. Немає необхідності знімати відео.

Замість відеооголошення зі списками каталогів витягують зображення продуктів із каталогу роздрібного продавця та просувають їх у місцях розміщення, доступних для покупок. Користувачі TikTok знаходять рекламу через брендований контент на сторінці «Для вас».

Оголошення про покупки в реальному часі

Обновления TikTok for Business

Цей формат розроблений для просування онлайн-трансляцій покупок у TikTok. Оголошення допомагають спрямовувати людей зі сторінки «Для вас» на торгову акцію у Live.

Типи товарних оголошень TikTok вже доступні для тестування, що дає маркетологам та компаніям достатньо часу для підготовки до святкового сезону.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності