Головна » Блог » TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

18.08.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Рекламодавці тепер можуть розміщувати товарні оголошення на TikTok у трьох різних форматах на вибір. Про це повідомили у блозі на сайті TikTok for Business.

TikTok e-commerce



TikTok продовжує просувати e-commerce на платформі та презентував 3 типи торгових оголошень з розширеними варіантами розміщення, які виходять за межі сторінки «Для вас».

Нові формати реклами TikTok включають:

  • Торгові відеооголошення
  • Оголошення каталогу
  • Реклама покупок у Live

Нові формати реклами доступні в менеджері реклами TikTok через покупку мети «Продаж продукту».

Товарні відеооголошення

TikTok e-commerce

Відеооголошення про купівлю в TikTok дозволяють рекламодавцям створювати комерційні відеоролики для відображення на сторінці «Для вас». Цей тип реклами поєднує функції існуючої реклами TikTok — рекламу-колекцію і динамічну рекламу-вітрину.

Відеооголошення про покупки в TikTok комбінують відеооголошення та картки товарів у різних варіаціях. Коли користувач натискає на оголошення, TikTok створює цільову сторінку в додатку, щоб краще визначити намір користувача зробити покупку. Сторінки містять більше інформації про продукти та перенаправляють користувачів на сайт роздрібного продавця, коли вони будуть готові до покупки.

Оголошення каталогу

TikTok for Business нбновления

Оголошення зі списками каталогів TikTok дозволяють рекламодавцям просувати каталоги продуктів у масштабі з новими місцями розміщення TikTok. Немає необхідності знімати відео.

Замість відеооголошення зі списками каталогів витягують зображення продуктів із каталогу роздрібного продавця та просувають їх у місцях розміщення, доступних для покупок. Користувачі TikTok знаходять рекламу через брендований контент на сторінці «Для вас».

Оголошення про покупки в реальному часі

Обновления TikTok for Business

Цей формат розроблений для просування онлайн-трансляцій покупок у TikTok. Оголошення допомагають спрямовувати людей зі сторінки «Для вас» на торгову акцію у Live.

Типи товарних оголошень TikTok вже доступні для тестування, що дає маркетологам та компаніям достатньо часу для підготовки до святкового сезону.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності