Головна » Блог » TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

18.08.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Рекламодавці тепер можуть розміщувати товарні оголошення на TikTok у трьох різних форматах на вибір. Про це повідомили у блозі на сайті TikTok for Business.

TikTok e-commerce



TikTok продовжує просувати e-commerce на платформі та презентував 3 типи торгових оголошень з розширеними варіантами розміщення, які виходять за межі сторінки «Для вас».

Нові формати реклами TikTok включають:

  • Торгові відеооголошення
  • Оголошення каталогу
  • Реклама покупок у Live

Нові формати реклами доступні в менеджері реклами TikTok через покупку мети «Продаж продукту».

Товарні відеооголошення

TikTok e-commerce

Відеооголошення про купівлю в TikTok дозволяють рекламодавцям створювати комерційні відеоролики для відображення на сторінці «Для вас». Цей тип реклами поєднує функції існуючої реклами TikTok — рекламу-колекцію і динамічну рекламу-вітрину.

Відеооголошення про покупки в TikTok комбінують відеооголошення та картки товарів у різних варіаціях. Коли користувач натискає на оголошення, TikTok створює цільову сторінку в додатку, щоб краще визначити намір користувача зробити покупку. Сторінки містять більше інформації про продукти та перенаправляють користувачів на сайт роздрібного продавця, коли вони будуть готові до покупки.

Оголошення каталогу

TikTok for Business нбновления

Оголошення зі списками каталогів TikTok дозволяють рекламодавцям просувати каталоги продуктів у масштабі з новими місцями розміщення TikTok. Немає необхідності знімати відео.

Замість відеооголошення зі списками каталогів витягують зображення продуктів із каталогу роздрібного продавця та просувають їх у місцях розміщення, доступних для покупок. Користувачі TikTok знаходять рекламу через брендований контент на сторінці «Для вас».

Оголошення про покупки в реальному часі

Обновления TikTok for Business

Цей формат розроблений для просування онлайн-трансляцій покупок у TikTok. Оголошення допомагають спрямовувати людей зі сторінки «Для вас» на торгову акцію у Live.

Типи товарних оголошень TikTok вже доступні для тестування, що дає маркетологам та компаніям достатньо часу для підготовки до святкового сезону.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті